Mazurska Manufaktura SA uruchamia program franczyzowy
Good One PR
Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/
Mazurska Manufaktura SA wystartowała z projektem budowy sieci franczyzowej pubów. Impulsem do wyjścia z ofertą był sukces autorskiego lokalu Jurand w Szczytnie. Franczyzobiorcy otrzymają pełne wsparcie – począwszy od urządzenia lokalu po atrakcyjny model finansowy, zakładający brak opłaty franczyzowej od obrotu oraz zniżkę od cen hurtowych.
Mazurska Manufaktura to założona w 2019 r. rodzinna spółka działająca w zabytkowym, ponad 100-letnim, Browarze w Szczytnie. Specjalizuje się w produkcji mocnych alkoholi kraftowych oraz regionalnego piwa. W swojej ofercie posiada 11 marek historycznych, w tym kultowe Jurand, Bractwo oraz Krak, jak również szeroki wybór piw kraftowych ważonych we wrocławskim Browarze Profesja.
Punktem wyjścia do decyzji o uruchomieniu programu franczyzowego jest sukces pubu Jurand w Szczytnie. W trzy miesiące od uruchomienia lokalu przychód netto pubu wyniósł ponad 170 tys. zł, co oznacza blisko 3-krotny zwrot z inwestycji w zagospodarowanie i wystrój lokalu. Uwzględniając koszty związane z comiesięcznymi opłatami, inwestycja zwróciła się z nawiązką.
– Wierzymy w siłę historycznych, lokalnych produktów i chcemy tą pasją zarazić osoby, które myślą o otwarciu unikatowego miejsca w swoim mieście, które przyciągnie ludzi niepowtarzalną ofertą piw regionalnych. Równocześnie, stwarzamy im niesamowitą okazję, by mogli otworzyć własny pub w oparciu o wybraną, ulubioną markę i wspólnie z nami przywracali jej „świetność” – informuje Jakub Gromek, Prezes Zarządu Mazurska Manufaktura SA. i dodaje: Oferujemy wsparcie na każdym etapie współpracy, a jako producent zapewniamy bezpieczeństwo dostaw i wyłączność na unikalne marki alkoholi regionalnych i kraftowych, niedostępnych nigdzie indziej.
Podstawowe wymagania wobec franczyzobiorców to lokalizacja z możliwością rozstawienia ogródka piwnego i dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów alkoholowych. Ponadto utrzymanie lokalu o wysokim standardzie, w klimacie całej sieci oraz dbanie o wizerunek firmy.
W zamian Mazurska Manufaktura SA oferuje pomoc przy wyborze lokalu, zaprojektowaniu oraz wystroju. Pełne wsparcie marketingowe oraz system szkoleń, prowadzonych przez specjalistów. Atrakcyjny model finansowy, gwarantujący zwrot z inwestycji, w tym zniżka od cen hurtowych. Poza wszystkim program wyróżnia brak opłaty franczyzowej oraz opłat od obrotu.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.