Komunikaty PR

Mazurska Manufaktura SA uruchamia program franczyzowy

2022-10-27  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Arkadiusz Cegiełka
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/

Mazurska Manufaktura SA wystartowała z projektem budowy sieci franczyzowej pubów. Impulsem do wyjścia z ofertą był sukces autorskiego lokalu Jurand w Szczytnie. Franczyzobiorcy otrzymają pełne wsparcie – począwszy od urządzenia lokalu po atrakcyjny model finansowy, zakładający brak opłaty franczyzowej od obrotu oraz zniżkę od cen hurtowych.

Mazurska Manufaktura to założona w 2019 r. rodzinna spółka działająca w zabytkowym, ponad 100-letnim, Browarze w Szczytnie. Specjalizuje się w produkcji mocnych alkoholi kraftowych oraz regionalnego piwa. W swojej ofercie posiada 11 marek historycznych, w tym kultowe Jurand, Bractwo oraz Krak, jak również szeroki wybór piw kraftowych ważonych we wrocławskim Browarze Profesja.

Punktem wyjścia do decyzji o uruchomieniu programu franczyzowego jest sukces pubu Jurand w Szczytnie. W trzy miesiące od uruchomienia lokalu przychód netto pubu wyniósł ponad 170 tys. zł, co oznacza blisko 3-krotny zwrot z inwestycji w zagospodarowanie i wystrój lokalu. Uwzględniając koszty związane z comiesięcznymi opłatami, inwestycja zwróciła się z nawiązką.

– Wierzymy w siłę historycznych, lokalnych produktów i chcemy tą pasją zarazić osoby, które myślą o otwarciu unikatowego miejsca w swoim mieście, które przyciągnie ludzi niepowtarzalną ofertą piw regionalnych. Równocześnie, stwarzamy im niesamowitą okazję, by mogli otworzyć własny pub w oparciu o wybraną, ulubioną markę i wspólnie z nami przywracali jej „świetność” – informuje Jakub Gromek, Prezes Zarządu Mazurska Manufaktura SA. i dodaje: Oferujemy wsparcie na każdym etapie współpracy, a jako producent zapewniamy bezpieczeństwo dostaw i wyłączność na unikalne marki alkoholi regionalnych i kraftowych, niedostępnych nigdzie indziej.

Podstawowe wymagania wobec franczyzobiorców to lokalizacja z możliwością rozstawienia ogródka piwnego i dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów alkoholowych. Ponadto utrzymanie lokalu o wysokim standardzie, w klimacie całej sieci oraz dbanie o wizerunek firmy.

W zamian Mazurska Manufaktura SA oferuje pomoc przy wyborze lokalu, zaprojektowaniu oraz wystroju. Pełne wsparcie marketingowe oraz system szkoleń, prowadzonych przez specjalistów. Atrakcyjny model finansowy, gwarantujący zwrot z inwestycji, w tym zniżka od cen hurtowych. Poza wszystkim program wyróżnia brak opłaty franczyzowej oraz opłat od obrotu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.