Komunikaty PR

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

2024-03-26  |  09:00
Biuro prasowe

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w których kreatywność i innowacyjność są zawsze priorytetem.

Ranking "Most Innovative Companies in the World" opracowany przez Fast Company na rok 2024 jest zestawieniem firm wyróżniających się unikalnym na skalę globalną podejściem do obszaru innowacji. To uznane w skali światowej zestawienie docenia organizacje za ich przełomowe pomysły, zdolność do wprowadzania innowacji oraz realny wpływ na branżę i społeczeństwo. McCANN Worldgroup, między innymi także dzięki działaniom McCANN Poland realizującej lokalnie kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" dla Mastercard, znalazła się wśród laureatów, zajmując prestiżowe 9. miejsce.

Jesteśmy niezmiernie dumni będąc częścią jednej z najbardziej innowacyjnych firm na świecie. To, że produkt z Polski był istotnym czynnikiem tego niesamowitego wyróżnienia, potwierdza, że nasza praca może napędzać pozytywną społeczną zmianę, inspirować naszą branżę nie tylko lokalnie, ale też być wzorcem do globalnych działań. To docenienie daje naszym zespołom niesamowitą motywację do szukania i tworzenia kolejnych rozwiązań opartych na wyjątkowej kreacji i innowacji. - stwierdził Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

"Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" jest nowatorską platformą online, mającą na celu pomoc ukraińskim uchodźcom w znalezieniu pracy i miejsca zamieszkania w Polsce poza największymi ośrodkami miejskimi. Stała się ona symbolem innowacyjnego podejścia do rozwiązywania realnych problemów społecznych za pośrednictwem marketingu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.