10 lat norweskiej jakości w Polsce!
Instytut LB Medical
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
redakcja|naszawtymglowa.pl| |redakcja|naszawtymglowa.pl
+48 733 002 364
www.naszawtymglowa.pl
10 lat norweskiej jakości w Polsce!
Natural Pharmaceuticals już od 10 lat wspiera swoimi suplementami Polaków. Gdy w 2010 roku wysłane zostało pierwsze zamówienie ani pracownicy, ani zarząd firmy, nie śmieli marzyć o tak dynamicznym rozwoju. Dziś z produktów Natural Pharmaceuticals korzysta ponad milion osób, a wśród nich są tacy, którzy od 10 lat regularnie odbierają przesyłki z suplementami. Jaki jest klucz do sukcesu firmy?
Z Norwegii do Polski
Natural Pharmaceuticals jest na polskim rynku symbolem norweskiej jakości. Receptury oferowanych suplementów opracowywane są w Norwegii, tam też bez wyjątków odbywa się cała produkcja. Wszystkie produkty oparte są na udokumentowanych, a niejednokrotnie również opatentowanych składnikach. Wysoka jakość jest priorytetem.
„Wzięliśmy to, co najlepsze w Norwegii i przenieśliśmy na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, dostrzegając i szanując, przy tym specyfikę każdego kraju. Zaczęliśmy 10 lat temu w Polsce, a dziś działamy aktywnie również w Estonii, Chorwacji, Słowenii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech. Filarami naszego biznesu są sprawdzone, wysokiej jakości suplementy diety, które do naszych klientów trafiają w niezwykle wygodny sposób – prosto do domu. Zarówno dbałość o skład oferowanych przez nas produktów, jak i jakość obsługi klienta, są ważnymi składowymi naszego sukcesu” – mówi Jonas Törnquist, CEO Grupy Natural Pharmaceuticals.
Nieustanny rozwój, szerokie portfolio
Mimo ugruntowanej pozycji nie można powiedzieć, że Natural Pharmaceuticals zatrzymało się w dążeniu do bycia liderem rynku. W samej Polsce, w 2019 roku, odnotowano 40% wzrost sprzedaży. Z pewnością na tym nie koniec. W związku z rozwojem firmy poszerza się także grono osób współpracujących z nią. Obecnie w skład zespołu w Warszawie, który zarządza sprzedażą w całym regionie, wchodzi 40 osób.
Natural Pharmaceuticals operuje w segmentach kwasów Omega-3 (w tym kwasów Omega-3 dla dzieci), suplementów na stawy, na prostatę oraz kompleksów witamin i minerałów. Kluczową linią produktów, jakie oferuje marka, pozostają suplementy oparte na wysokiej zawartości kwasów Omega-3. Zdecydowanym liderem wśród nich jest OmegaMarine Forte+, który jako pierwszy i jak dotąd jedyny dostępny w Polsce suplement Omega-3 posiada norweski certyfikat ORIVO, potwierdzający pochodzenie zawartego w nim oleju z łososia. W 2019 roku do portfolio Natural Pharmaceuticals dołączył FlexiMed, suplement na stawy, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony klientów firmy.
Najważniejszy juror – konsument
W Natural Pharmaceuticals na pierwszym miejscu stawia się jakość. Jej gwarancję otrzymuje finalnie każdy konsument. Ta synergia między marką a klientem działa i sprawdza się od lat. Dowodem są liczne nagrody przyznane przez najbardziej wymagające jury, czyli właśnie klientów. Nieprzerwanie od 2014 roku firma jest wyróżniana godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Jest to bardzo ważna nagroda ze względu, m.in. na kryteria jej przyznawania. Są tu oceniane cztery obszary: współpraca, łatwość kontaktu, ogólne zadowolenie oraz skłonność do rekomendacji.*
Etyka i społeczna odpowiedzialność
Dla Natural Pharmaceuticals minione 10 lat to nieustanny rozwój, budowanie portfolio jakościowych produktów, dbałość o klienta oraz wspieranie inicjatyw, które mają na celu pomoc innym. Jednym z projektów, w jakie angażuje się firma, jest program „Firma z Sercem” stworzony przez UNICEF. Darowizny przekazywane przez uczestników projektu są wsparciem dla dzieci z najuboższych rejonów świata. Firma co roku wspiera akcję, wierząc, że wspólnie można zdziałać więcej.
Sprzedaż suplementów diety to również odpowiedzialność sama w sobie, w końcu chodzi o wsparcie zdrowego stylu życia klientów. Aby zapewnić wysokie standardy dotyczące sposobu komunikacji i promocji, Natural Pharmaceuticals aktywnie uczestniczyło w tworzeniu Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety, jako członek Krajowej Rady Suplementów i Odżywek. Wspólna dbałość o standardy na rynku suplementów diety stanowi ważny element polityki firmy.
Więcej informacji na stronie www.natural.pl.
* W 2019 roku w pierwszej badanej kategorii związanej z oceną współpracy z firmą aż 96% Klientów wypowiedziało się pozytywnie. 95% Klientów zadeklarowało, że załatwianie spraw w Natural Pharmaceuticals przebiega sprawnie i bezproblemowo. Co najważniejsze, aż 95% Klientów uznało, że firma spełnia ich oczekiwania. Klienci chętnie rekomendowali ją swoim przyjaciołom – tak zadeklarowało aż 92% respondentów. Co więcej, badani określili, że najsilniejszymi stronami Natural Pharmaceuticals są dobre, wysokiej jakości produkty
o naturalnym składzie.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.