Komunikaty PR

10 lat norweskiej jakości w Polsce!

2020-04-23  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wioleta Pompe
Instytut LB Medical

gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
redakcja|naszawtymglowa.pl| |redakcja|naszawtymglowa.pl
+48 733 002 364
www.naszawtymglowa.pl
Do pobrania Dokument ( 0.18 MB )

10 lat norweskiej jakości w Polsce! 

 

Natural Pharmaceuticals już od 10 lat wspiera swoimi suplementami Polaków. Gdy w 2010 roku wysłane zostało pierwsze zamówienie ani pracownicy, ani zarząd firmy, nie śmieli marzyć o tak dynamicznym rozwoju. Dziś z produktów Natural Pharmaceuticals korzysta ponad milion osób, a wśród nich są tacy, którzy od 10 lat regularnie odbierają przesyłki z suplementami. Jaki jest klucz do sukcesu firmy?

 

Z Norwegii do Polski

 

Natural Pharmaceuticals jest na polskim rynku symbolem norweskiej jakości. Receptury oferowanych suplementów opracowywane są w Norwegii, tam też bez wyjątków odbywa się cała produkcja. Wszystkie produkty oparte są na udokumentowanych, a niejednokrotnie również opatentowanych składnikach. Wysoka jakość jest priorytetem.

Wzięliśmy to, co najlepsze w Norwegii i przenieśliśmy na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, dostrzegając i szanując, przy tym specyfikę każdego kraju. Zaczęliśmy 10 lat temu w Polsce, a dziś działamy aktywnie również w Estonii, Chorwacji, Słowenii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech. Filarami naszego biznesu są sprawdzone, wysokiej jakości suplementy diety, które do naszych klientów trafiają w niezwykle wygodny sposób – prosto do domu. Zarówno dbałość o skład oferowanych przez nas produktów, jak i jakość obsługi klienta, są ważnymi składowymi naszego sukcesu” – mówi Jonas Törnquist, CEO Grupy Natural Pharmaceuticals.

 

Nieustanny rozwój, szerokie portfolio

 

Mimo ugruntowanej pozycji nie można powiedzieć, że Natural Pharmaceuticals zatrzymało się w dążeniu do bycia liderem rynku. W samej Polsce, w 2019 roku, odnotowano 40% wzrost sprzedaży. Z pewnością na tym nie koniec. W związku z rozwojem firmy poszerza się także grono osób współpracujących z nią. Obecnie w skład zespołu w Warszawie, który zarządza sprzedażą w całym regionie, wchodzi 40 osób.

Natural Pharmaceuticals operuje w segmentach kwasów Omega-3 (w tym kwasów Omega-3 dla dzieci), suplementów na stawy, na prostatę oraz kompleksów witamin i minerałów. Kluczową linią produktów, jakie oferuje marka, pozostają suplementy oparte na wysokiej zawartości kwasów Omega-3.  Zdecydowanym liderem wśród nich jest OmegaMarine Forte+, który jako pierwszy i jak dotąd jedyny dostępny w Polsce suplement Omega-3 posiada norweski certyfikat ORIVO, potwierdzający pochodzenie zawartego w nim oleju z łososia. W 2019 roku do portfolio Natural Pharmaceuticals dołączył FlexiMed, suplement na stawy, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony klientów firmy.

 

Najważniejszy juror – konsument

 

W Natural Pharmaceuticals na pierwszym miejscu stawia się jakość. Jej gwarancję otrzymuje finalnie każdy konsument. Ta synergia między marką a klientem działa i sprawdza się od lat. Dowodem są liczne nagrody przyznane przez najbardziej wymagające jury, czyli właśnie klientów. Nieprzerwanie od 2014 roku firma jest wyróżniana godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Jest to bardzo ważna nagroda ze względu, m.in. na kryteria jej przyznawania. Są tu oceniane cztery obszary: współpraca, łatwość kontaktu, ogólne zadowolenie oraz skłonność do rekomendacji.*

 

Etyka i społeczna odpowiedzialność

 

Dla Natural Pharmaceuticals minione 10 lat to nieustanny rozwój, budowanie portfolio jakościowych produktów, dbałość o klienta oraz wspieranie inicjatyw, które mają na celu pomoc innym. Jednym z projektów, w jakie angażuje się firma, jest program „Firma z Sercem” stworzony przez UNICEF. Darowizny przekazywane przez uczestników projektu są wsparciem dla dzieci z najuboższych rejonów świata. Firma co roku wspiera akcję, wierząc, że wspólnie można zdziałać więcej.  

Sprzedaż suplementów diety to również odpowiedzialność sama w sobie, w końcu chodzi o wsparcie zdrowego stylu życia klientów. Aby zapewnić wysokie standardy dotyczące sposobu komunikacji i promocji, Natural Pharmaceuticals aktywnie uczestniczyło w tworzeniu Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety, jako członek Krajowej Rady Suplementów i Odżywek. Wspólna dbałość o standardy na rynku suplementów diety stanowi ważny element polityki firmy.

 

Więcej informacji na stronie www.natural.pl.

 

* W 2019 roku w pierwszej badanej kategorii związanej z oceną współpracy z firmą aż 96% Klientów wypowiedziało się pozytywnie. 95% Klientów zadeklarowało, że załatwianie spraw w Natural Pharmaceuticals przebiega sprawnie i bezproblemowo. Co najważniejsze, aż 95% Klientów uznało, że firma spełnia ich oczekiwania. Klienci chętnie rekomendowali ją swoim przyjaciołom – tak zadeklarowało aż  92% respondentów. Co więcej, badani określili, że najsilniejszymi stronami Natural Pharmaceuticals są dobre, wysokiej jakości produkty
o naturalnym składzie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Instytut LB Medical
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Polityka

Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.

Ochrona środowiska

Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.