Komunikaty PR

3. edycja kampanii #KTOTYJESTEŚ - konkurs dla dziennikarzy polonijnych

2021-10-15  |  16:00

Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie” ogłasza konkurs dla dziennikarzy polonijnych, realizowany w ramach 3. edycji kampanii #KtoTyJesteś. Zadaniem uczestników jest stworzenie materiału, promującego naukę języka polskiego wśród rodziców i młodzieży mieszkających za granicą. Nieodłącznym tematem pracy powinna być także dwujęzyczność i płynące z niej korzyści.

Konkurs adresowany jest do dziennikarzy z polskich redakcji i mediów polonijnych funkcjonujących na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Mołdawii, Estonii, Rosji oraz w Czechach. Jego celem jest zachęcenie dziennikarzy do zaangażowania się w popularyzację i proces wspierania nauki języka polskiego wśród rodaków mieszkających poza granicami kraju.

Przedmiotem konkursu jest materiał dziennikarski, którego głównym zamysłem jest upowszechnianie wiedzy o języku polskim oraz promocja dwujęzyczności. Zgłosić można artykuł, materiał wideo, audio lub infografikę, przygotowaną przez dziennikarza lub zespół redakcyjny. Warunkiem udziału w konkursie jest opublikowanie materiału na łamach medium, które reprezentuje autor lub autorzy publikacji.

Dodatkowo punktowane będą publikacje nawiązujące do kampanii #KtoTyJesteś, realizowanej od 2018 roku przez Fundację „Pomoc Polakom na Wschodzie”. Do konkursu można zgłaszać publikacje, które powstały w 2021 roku.

Zgłoszenie do konkursu wraz z materiałem dziennikarskim należy przesyłać mailem na adres: ktotyjestes@pol.org.pl. Termin nadsyłania prac upływa 15 listopada 2021 r. Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi najpóźniej do 30 listopada 2021 r. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej kampanii #KtoTyJesteś oraz na fanpage’u kampanii na Facebooku. Zwycięzcy zostaną również poinformowani o rozstrzygnięciu konkursu mailowo. Dla zwycięzców przewidziane zostały trzy nagrody, każda o wartości 2 000 zł.

Szczegóły konkursu, w tym regulamin, oraz więcej informacji o 3. edycji kampanii społecznej #KtoTyJesteś dostępne są na stronie www.ktotyjestes.pl.

Projekt finansowany ze środków KPRM w ramach konkursu „Polonia i Polacy za Granicą 2021”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.