Komunikaty PR

4DCenter nominowane do prestiżowej nagrody Polish Businesswomen Awards

2024-06-18  |  12:49
Biuro prasowe

Warszawskie centrum diagnostyczne 4DCenter otrzymało nominację do prestiżowej nagrody w kategorii „Lider kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych” w tegorocznej edycji konkursu Polish Businesswomen Awards. Organizatorem wydarzenia jest magazyn Businesswoman & Life, a gala finałowa odbędzie się 18 czerwca w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

Konkurs Polish Businesswomen Awards ma na celu uhonorowanie firm oraz przedsiębiorców z różnych branż za ich wybitne osiągnięcia i pionierskie podejście do biznesu. Wydarzenie to nie tylko docenia i nagradza liderów rynku, ale także pozwala wyróżnić im się na tle konkurencji. To zarówno wyraz uznania, jak i szansa na dalszy rozwój.

Wśród laureatów poprzednich edycji znajdują się m.in. Mercedes Benz, Citroen, czy Zepter.

- Ta nominacja jest dla nas wielkim zaszczytem oraz potwierdzeniem, że nasza praca nie pozostaje niezauważona. Bycie częścią tak renomowanego wydarzenia napawa nas dumą i pozwala patrzeć w przyszłość z optymizmem. – komentuje Anastasiia Danhulzhi, dyrektor ds. rozwoju biznesu w 4DCenter

Centrum diagnostyczne 4DCenter jest pionierem w dziedzinie diagnostyki zdrowotnej, oferującym nowoczesne i precyzyjne metody badania organizmu. W ofercie firmy znajdują się kompleksowe przeglądy zdrowia, które pozwalają na wczesne wykrycie wielu niebezpiecznych chorób.

- Regularne badania dają nam spokój i pewność co do stanu zdrowia. Pomagamy naszym pacjentom zaoszczędzić czas i pieniądze,   unikając   kosztownego   leczenia   wynikającego   z   zaniedbania   profilaktyki.  – dodaje Anastasiia Danhulzhi

Choć 4DCenter pojawiło się na mapie Warszawy stosunkowo niedawno, już teraz zaznacza swoją obecność. Nominacja do nagrody stanowi nobilitację za dotychczasową pracę, a zarazem impuls do dalszych wysiłków na rzecz zdrowia pacjentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.