4DCenter nominowane do prestiżowej nagrody Polish Businesswomen Awards
Warszawskie centrum diagnostyczne 4DCenter otrzymało nominację do prestiżowej nagrody w kategorii „Lider kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych” w tegorocznej edycji konkursu Polish Businesswomen Awards. Organizatorem wydarzenia jest magazyn Businesswoman & Life, a gala finałowa odbędzie się 18 czerwca w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie.
Konkurs Polish Businesswomen Awards ma na celu uhonorowanie firm oraz przedsiębiorców z różnych branż za ich wybitne osiągnięcia i pionierskie podejście do biznesu. Wydarzenie to nie tylko docenia i nagradza liderów rynku, ale także pozwala wyróżnić im się na tle konkurencji. To zarówno wyraz uznania, jak i szansa na dalszy rozwój.
Wśród laureatów poprzednich edycji znajdują się m.in. Mercedes Benz, Citroen, czy Zepter.
- Ta nominacja jest dla nas wielkim zaszczytem oraz potwierdzeniem, że nasza praca nie pozostaje niezauważona. Bycie częścią tak renomowanego wydarzenia napawa nas dumą i pozwala patrzeć w przyszłość z optymizmem. – komentuje Anastasiia Danhulzhi, dyrektor ds. rozwoju biznesu w 4DCenter
Centrum diagnostyczne 4DCenter jest pionierem w dziedzinie diagnostyki zdrowotnej, oferującym nowoczesne i precyzyjne metody badania organizmu. W ofercie firmy znajdują się kompleksowe przeglądy zdrowia, które pozwalają na wczesne wykrycie wielu niebezpiecznych chorób.
- Regularne badania dają nam spokój i pewność co do stanu zdrowia. Pomagamy naszym pacjentom zaoszczędzić czas i pieniądze, unikając kosztownego leczenia wynikającego z zaniedbania profilaktyki. – dodaje Anastasiia Danhulzhi
Choć 4DCenter pojawiło się na mapie Warszawy stosunkowo niedawno, już teraz zaznacza swoją obecność. Nominacja do nagrody stanowi nobilitację za dotychczasową pracę, a zarazem impuls do dalszych wysiłków na rzecz zdrowia pacjentów.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.