Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCANN Poland
McCANN wzmacnia swój pion strategiczno-kreatywny. Pierwszego marca do zespołu agencji dołączają Agata Krawczyk na stanowisko Strategic Director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko Creative Director.
Agata Krawczyk obejmie stanowisko Strategic Director i będzie nadzorowała pracę całego działu strategii agencji McCANN i Grupy. Krawczyk, przynosząc ze sobą bogate doświadczenie z DDB Warszawa, gdzie współzarządzała zespołem strategii i jednym z kluczowych business unitów agencji, będzie wspierać McCANN w dalszym rozwoju strategicznym. Agata przez 10 lat była związana z DDB Warszawa, gdzie przeszła praktycznie wszystkie szczeble zawodowe w dziale strategii, zdobywając doświadczenie we wszystkich głównych branżach na rynku. Ostatnio pracowała m.in. dla Pepsi, Cheetos, SEAT & CUPRA i Allegro.
- McCANN to globalnie sieć nr 1 w rankingu Effie, a lokalnie agencja, której udało się osiągnąć bezprecedensowy w historii polskiej reklamy sukces na festiwalu w Cannes. To agencja, z którą na lata pozostają topowi klienci i którą tworzą wyjątkowi ludzie. Bardzo się cieszę, że dołączam do tak silnego zespołu i będę częścią nowego, ekscytującego rozdziału w historii McCANN Poland. – podkreśla Agata Krawczyk, Strategic Director McCANN Poland.
Bartosz Jeglejewski, nowy Creative Director McCANN Poland, przez ostatnie lata pełnił funkcję Creative Group Head’a w Publicis Worldwide Poland i kierował pracami zespołów dla Banku BNP Paribas, Renault, Pru i Mondelez (Oreo, 7Days). Jego projekty zostały nagrodzone łącznie ponad 70 nagrodami w międzynarodowych i krajowych konkursach m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Effie, MIXX Europe, KTR (m.in. Charity of the year), Innovation i MIXX (Best in show). Jeglejewski to także współautor m.in. kampanii „Najmłodszy headhunter na świecie”, najczęściej nagradzanego polskiego projektu z 2022 roku, a ostatnio także nagradzanych prac „The Rebel Page” dla Gazety Wyborczej oraz „Kiepski case o szczepieniach” dla Telewizji Polsat.
- Bardzo się cieszę, że dołączam do McCANN Poland, jednej z najbardziej znanych agencji na rynku, nr 1 w światowym rankingu Cannes Lions Agency for Good. Wierzę, że z tak znakomitym zespołem ekspertów będziemy tworzyć wyraziste i kreatywne kampanie, które odpowiedzą na biznesowe wyzwania klientów, przyczynią się do ich wzrostów i na długo zostaną w pamięci odbiorców. – mówi Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland.
- Agencja McCANN pojawiła się w Polsce już na początku lat 90tych, będąc pierwszą agencją sieciową na naszym lokalnym rynku. Od tego czasu przeszliśmy wiele zmian, które nas rozwijały, ale też pozwalały przez lata utrzymywać czołową pozycję w branży kreatywnej. Dołączenie Agaty i Bartka jest kolejnym ważnym krokiem dla McCANN Poland wzmacniającym pion strategiczno-kreatywny w naszej agencji i Grupie. - mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych
Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.