Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCANN Poland
McCANN wzmacnia swój pion strategiczno-kreatywny. Pierwszego marca do zespołu agencji dołączają Agata Krawczyk na stanowisko Strategic Director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko Creative Director.
Agata Krawczyk obejmie stanowisko Strategic Director i będzie nadzorowała pracę całego działu strategii agencji McCANN i Grupy. Krawczyk, przynosząc ze sobą bogate doświadczenie z DDB Warszawa, gdzie współzarządzała zespołem strategii i jednym z kluczowych business unitów agencji, będzie wspierać McCANN w dalszym rozwoju strategicznym. Agata przez 10 lat była związana z DDB Warszawa, gdzie przeszła praktycznie wszystkie szczeble zawodowe w dziale strategii, zdobywając doświadczenie we wszystkich głównych branżach na rynku. Ostatnio pracowała m.in. dla Pepsi, Cheetos, SEAT & CUPRA i Allegro.
- McCANN to globalnie sieć nr 1 w rankingu Effie, a lokalnie agencja, której udało się osiągnąć bezprecedensowy w historii polskiej reklamy sukces na festiwalu w Cannes. To agencja, z którą na lata pozostają topowi klienci i którą tworzą wyjątkowi ludzie. Bardzo się cieszę, że dołączam do tak silnego zespołu i będę częścią nowego, ekscytującego rozdziału w historii McCANN Poland. – podkreśla Agata Krawczyk, Strategic Director McCANN Poland.
Bartosz Jeglejewski, nowy Creative Director McCANN Poland, przez ostatnie lata pełnił funkcję Creative Group Head’a w Publicis Worldwide Poland i kierował pracami zespołów dla Banku BNP Paribas, Renault, Pru i Mondelez (Oreo, 7Days). Jego projekty zostały nagrodzone łącznie ponad 70 nagrodami w międzynarodowych i krajowych konkursach m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Effie, MIXX Europe, KTR (m.in. Charity of the year), Innovation i MIXX (Best in show). Jeglejewski to także współautor m.in. kampanii „Najmłodszy headhunter na świecie”, najczęściej nagradzanego polskiego projektu z 2022 roku, a ostatnio także nagradzanych prac „The Rebel Page” dla Gazety Wyborczej oraz „Kiepski case o szczepieniach” dla Telewizji Polsat.
- Bardzo się cieszę, że dołączam do McCANN Poland, jednej z najbardziej znanych agencji na rynku, nr 1 w światowym rankingu Cannes Lions Agency for Good. Wierzę, że z tak znakomitym zespołem ekspertów będziemy tworzyć wyraziste i kreatywne kampanie, które odpowiedzą na biznesowe wyzwania klientów, przyczynią się do ich wzrostów i na długo zostaną w pamięci odbiorców. – mówi Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland.
- Agencja McCANN pojawiła się w Polsce już na początku lat 90tych, będąc pierwszą agencją sieciową na naszym lokalnym rynku. Od tego czasu przeszliśmy wiele zmian, które nas rozwijały, ale też pozwalały przez lata utrzymywać czołową pozycję w branży kreatywnej. Dołączenie Agaty i Bartka jest kolejnym ważnym krokiem dla McCANN Poland wzmacniającym pion strategiczno-kreatywny w naszej agencji i Grupie. - mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.