Komunikaty PR

Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCANN Poland

2024-02-12  |  13:00
Biuro prasowe

McCANN wzmacnia swój pion strategiczno-kreatywny. Pierwszego marca do zespołu agencji dołączają Agata Krawczyk na stanowisko Strategic Director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko Creative Director.

Agata Krawczyk obejmie stanowisko Strategic Director i będzie nadzorowała pracę całego działu strategii agencji McCANN i Grupy. Krawczyk, przynosząc ze sobą bogate doświadczenie z DDB Warszawa, gdzie współzarządzała zespołem strategii i jednym z kluczowych business unitów agencji, będzie wspierać McCANN w dalszym rozwoju strategicznym. Agata przez 10 lat była związana z DDB Warszawa, gdzie przeszła praktycznie wszystkie szczeble zawodowe w dziale strategii, zdobywając doświadczenie we wszystkich głównych branżach na rynku. Ostatnio pracowała m.in. dla Pepsi, Cheetos, SEAT & CUPRA i Allegro.

- McCANN to globalnie sieć nr 1 w rankingu Effie, a lokalnie agencja, której udało się osiągnąć bezprecedensowy w historii polskiej reklamy sukces na festiwalu w Cannes. To agencja, z którą na lata pozostają topowi klienci i którą tworzą wyjątkowi ludzie. Bardzo się cieszę, że dołączam do tak silnego zespołu i będę częścią nowego, ekscytującego rozdziału w historii McCANN Poland. – podkreśla Agata Krawczyk, Strategic Director McCANN Poland.

Bartosz Jeglejewski, nowy Creative Director McCANN Poland, przez ostatnie lata pełnił funkcję Creative Group Head’a w Publicis Worldwide Poland i kierował pracami zespołów dla Banku BNP Paribas, Renault, Pru i Mondelez (Oreo, 7Days). Jego projekty zostały nagrodzone łącznie ponad 70 nagrodami w międzynarodowych i krajowych konkursach m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Effie, MIXX Europe, KTR (m.in. Charity of the year), Innovation i MIXX (Best in show). Jeglejewski to także współautor m.in. kampanii „Najmłodszy headhunter na świecie”, najczęściej nagradzanego polskiego projektu z 2022 roku, a ostatnio także nagradzanych prac „The Rebel Page” dla Gazety Wyborczej oraz „Kiepski case o szczepieniach” dla Telewizji Polsat.

- Bardzo się cieszę, że dołączam do McCANN Poland, jednej z najbardziej znanych agencji na rynku, nr 1 w światowym rankingu Cannes Lions Agency for Good. Wierzę, że z tak znakomitym zespołem ekspertów będziemy tworzyć wyraziste i kreatywne kampanie, które odpowiedzą na biznesowe wyzwania klientów, przyczynią się do ich wzrostów i na długo zostaną w pamięci odbiorców. – mówi Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland.

- Agencja McCANN pojawiła się w Polsce już na początku lat 90tych, będąc pierwszą agencją sieciową na naszym lokalnym rynku. Od tego czasu przeszliśmy wiele zmian, które nas rozwijały, ale też pozwalały przez lata utrzymywać czołową pozycję w branży kreatywnej. Dołączenie Agaty i Bartka jest kolejnym ważnym krokiem dla McCANN Poland wzmacniającym pion strategiczno-kreatywny w naszej agencji i Grupie. - mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów Biuro prasowe
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.