Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi
Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje się kompleksową obsługą kanałów własnych Grupy.
Agata Malinowska, obecnie Social Paid Specialist w Grupie Open Mobi, z branżą marketingu związana jest od 2013 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach marketingowych oraz po stronie klienta. Pracowała dla polskich oraz globalnych marek z branż: FMCG, beauty, travel, farmacja, finanse oraz bankowość. Zajmowała się zarówno budowaniem contentu, prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych, jak i tworzeniem strategii, SEO oraz zarządzaniem relacjami z klientami (CRM).
Monika Hoja, Social Media Manager, odpowiada za strategię i realizację działań Grupy Open Mobi na Facebooku oraz LinkedInie, dla wszystkich marek własnych agencji. Komunikacją z wykorzystaniem social media zajmuje się od ponad 7 lat. Poprzednio prowadziła kanały socialowe marek z branży beauty & fashion, m.in. NEAUVIA, ITP S.A, Royal Collection oraz klinik medycyny estetycznej. Ukończyła Szkołę Mistrzów Reklamy, a także grafikę komputerową na WSiF.
***
Grupa Open Mobi to synergia wiedzy i kompetencji agencji mobile marketingowej moBehave oraz agencji digitalowej Open Mobi. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizuje kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników. Do precyzyjnego targetowania wykorzystuje autorską platformę DMP oraz ponad 30 zewnętrznych, z którymi współpracuje. Jej nowatorskie rozwiązanie – adQuery, służy do prowadzenia i monitorowania kampanii reklamowych w ramach zweryfikowanych stron internetowych, z gwarancją Brand Safety oraz anty-fraud. Dostępne poprzez platformę adQuery formaty reklamowe nastawione są na zaangażowanie użytkowników, a wśród nich Display Chat Bot – nagrodzony w konkursie INNOVATION 2020 w kategorii Innowacyjne Media oraz wyróżniony w MIXX Awards 2020 jako Innovation & Smart Solution.
Więcej informacji: openmobi.pl, mobehave.com oraz adquery.io.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.