Agencja Bluecloud Interactive chce wspierać Klientów


Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw pandemicznej rzeczywistości oferując swoim klientom innowacyjny i autorski projekt badania siły marki w Internecie - HERO czyli Holistic Experience Rating Overview. Koncepcja HERO jest nowym pomysłem na budowę relacji z klientami agencji i będzie wdrażana podczas dedykowanych webinarów.
W trakcie webinarów klienci będą mogli poznać najnowszy sposób badania siły marki w Internecie w oparciu o kluczowe według agencji obszary decydujące o tej sile. Nad koncepcją HERO pracowały zespół: Wiktor Jędrzejewski, Tomasz Baranowski i Paulina Moryc, a czuwał nad nim CXO agencji - Piotr Nogal.
Webinary Bluecloud Interactive przybliżą zarówno metodologię pracy nad budowaniem silnej marki w Internecie, jak i same narzędzia digitalowe, z których agencja korzysta, aby holistycznie spojrzeć na markę oraz zaproponować po rekomendacjach indywidualną strategię komunikacji dla klienta. To poszerzy kompetencje klientów i zarządzania strategią ich marki.
Podejście HERO – opiera się na 3 kluczowych obszarach komunikacji marki online, które w skrócie zostały nazwane “3E”, od pierwszych liter nazw głównych obszarów czyli Exposure, Engagement, Empathy, które składają się na współczesny consumer journey oparty na omnichannelowej komunikacji. Każdy z obszarów jest analizowany szczegółowo w kilku podobszarach, na których podstawie projektowana jest strategia obecności marki w Internecie. W najnowszej strategii agencja proponuje obsługę marki tzw. 360 online. Są to zarówno kompetencje domu mediowego i budowanie zasięgu marki, dotarcia, budowanie zaangażowania w social media, w kanale mobilnym, czy rozrywce, a także pełna obsługa w zakresie użyteczności marki online - kompetencje UX, spełnianie specyficznych potrzeb konsumenta, egzekwowanie obietnicy marki zawartej w ATL’u, czy rozwiązywanie sytuacji kryzysowych marki (ePR).
“Cała metodologia objęta jest tajemnicą i stanowi część naszego agencyjnego know-how. Na webinarach na przykładach innych zagranicznych marek pokazujemy, jak działa koncepcja HERO. To ciekawa propozycja KPI dla klienta.” - mówi Piotr Nogal, Chief Experience Officer agencji Bluecloud Interactive.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.