Agencja Bluecloud Interactive chce wspierać Klientów


Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw pandemicznej rzeczywistości oferując swoim klientom innowacyjny i autorski projekt badania siły marki w Internecie - HERO czyli Holistic Experience Rating Overview. Koncepcja HERO jest nowym pomysłem na budowę relacji z klientami agencji i będzie wdrażana podczas dedykowanych webinarów.
W trakcie webinarów klienci będą mogli poznać najnowszy sposób badania siły marki w Internecie w oparciu o kluczowe według agencji obszary decydujące o tej sile. Nad koncepcją HERO pracowały zespół: Wiktor Jędrzejewski, Tomasz Baranowski i Paulina Moryc, a czuwał nad nim CXO agencji - Piotr Nogal.
Webinary Bluecloud Interactive przybliżą zarówno metodologię pracy nad budowaniem silnej marki w Internecie, jak i same narzędzia digitalowe, z których agencja korzysta, aby holistycznie spojrzeć na markę oraz zaproponować po rekomendacjach indywidualną strategię komunikacji dla klienta. To poszerzy kompetencje klientów i zarządzania strategią ich marki.
Podejście HERO – opiera się na 3 kluczowych obszarach komunikacji marki online, które w skrócie zostały nazwane “3E”, od pierwszych liter nazw głównych obszarów czyli Exposure, Engagement, Empathy, które składają się na współczesny consumer journey oparty na omnichannelowej komunikacji. Każdy z obszarów jest analizowany szczegółowo w kilku podobszarach, na których podstawie projektowana jest strategia obecności marki w Internecie. W najnowszej strategii agencja proponuje obsługę marki tzw. 360 online. Są to zarówno kompetencje domu mediowego i budowanie zasięgu marki, dotarcia, budowanie zaangażowania w social media, w kanale mobilnym, czy rozrywce, a także pełna obsługa w zakresie użyteczności marki online - kompetencje UX, spełnianie specyficznych potrzeb konsumenta, egzekwowanie obietnicy marki zawartej w ATL’u, czy rozwiązywanie sytuacji kryzysowych marki (ePR).
“Cała metodologia objęta jest tajemnicą i stanowi część naszego agencyjnego know-how. Na webinarach na przykładach innych zagranicznych marek pokazujemy, jak działa koncepcja HERO. To ciekawa propozycja KPI dla klienta.” - mówi Piotr Nogal, Chief Experience Officer agencji Bluecloud Interactive.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.