Agencja Chromatique dołącza do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Wraz z początkiem 2024 r. agencja kreatywna Chromatique uzyskała członkostwo w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie zdobyte przez 14 lat w działaniach reklamowych i kreatywnych umożliwia agencji dołożenie w branży swojej cegiełki, która pomoże budować dobre praktyki i propagować właściwe postawy na rynku reklamowo-marketingowym.
Chromatique jako agencja kreatywno-reklamowa funkcjonuje na rynku od 2010 r. Od 14 lat działa w szerokim zakresie i rozwija swoje kompetencje w tworzeniu strategii komunikacji marketingowych, kampanii zintegrowanych dla klientów z różnych branż, w tym największych globalnych marek. Przystąpienie do SAR to dla agencji ważny krok, aby aktywnie włączyć się w życie całej branży - dzielić się wiedzą i doświadczeniem, ale również otworzyć się na nowe perspektywy, innowacyjne podejścia oraz wyzwania branżowe.
- Działania Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR pokrywają się z naszym podejściem. Dlatego decyzja o przystąpieniu do SAR ma dla nas szczególne znaczenie. W Chromatique kładziemy nacisk na odpowiedzialność za kształtowanie rynku agencji reklamowych w Polsce oraz ogólny wizerunek branży. Zależy nam na zwalczaniu niepożądanych praktyk, propagowaniu właściwych postaw i inspirowaniu innych, także poprzez nasze działania. Otwarcie na wymianę wiedzy i doświadczeń z pozostałymi członkami Stowarzyszenia jest dla nas priorytetem. Chociaż powiedzenie "razem możemy więcej" bywa często używane, to nie ulega wątpliwości, że kryje w sobie prawdę, w co zdecydowanie wierzymy - mówi Ewa Lach-Moore, Strategic Director w agencji Chromatique.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.