Agencja GlobalSM przygotowała identyfikację wizualną Liva Park
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
GlobalSM, agencja marketingu zintegrowanego, odpowiedzialna jest za szeroko pojęty branding nowego glampingu Liva Park. W zakresie już wykonanych prac powstała kompleksowa identyfikacja wizualna marki, jej nazwa oraz pełna kreacja strony www.
Liva Park to wyjątkowa inwestycja wpisana w krajobraz Mazur Zachodnich. Znajduje się na terenie obszaru ochrony uzdrowiskowej Miłomłyn. W czerwcu br. zaplanowane jest otwarcie jej pierwszej części, m.in. 6 tematycznych, luksusowych namiotów glampingowych oraz strefy dla dorosłych, czyli Lisiego SPA, oraz wielu innych atrakcji.
Stworzona przez GlobalSM identyfikacja marki podkreśla charakter glampingu. Punktem wyjścia był logotyp. Jego głównym elementem jest postać lisa, który ściśle związany jest z Liva Park. Założeniem strony www było przekazanie najważniejszych informacji w czytelny i atrakcyjny sposób, a także pokazanie odbiorcy niezwykłego charakteru miejsca i miłości do terenów, na których powstała inwestycja. Ponadto, w zaproponowanym designie agencja nawiązała do charakteru podróży w rytmie slow oraz bliskości natury.
Dodatkowo agencja GlobalSM zaprojektowała wiele elementów identyfikacji, które mogą być wykorzystane na glampingu, takich jak m.in.: wizytówki, kubki promocyjne, katalogi oraz indywidualnie przygotowane ikony 6 tematycznych apartamentów namiotowych.
W 2024 roku zaplanowana jest rozbudowa parku o 32 działki, na których powstaną całoroczne domki wpisane w krajobraz dawnego Oberlandu.
Efekt prac można zobaczyć na: https://livapark.pl/

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.