Komunikaty PR

Agencja GlobalSM przygotowała identyfikację wizualną Liva Park

2023-05-29  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

GlobalSM, agencja marketingu zintegrowanego, odpowiedzialna jest za szeroko pojęty branding nowego glampingu Liva Park. W zakresie już wykonanych prac powstała kompleksowa identyfikacja wizualna marki, jej nazwa oraz pełna kreacja strony www. 

Liva Park to wyjątkowa inwestycja wpisana w krajobraz Mazur Zachodnich. Znajduje się na terenie obszaru ochrony uzdrowiskowej Miłomłyn. W czerwcu br. zaplanowane jest otwarcie jej pierwszej części, m.in. 6 tematycznych, luksusowych namiotów glampingowych oraz strefy dla dorosłych, czyli Lisiego SPA, oraz wielu innych atrakcji.

Stworzona przez GlobalSM identyfikacja marki podkreśla charakter glampingu. Punktem wyjścia był logotyp. Jego głównym elementem jest postać lisa, który ściśle związany jest z Liva Park. Założeniem strony www było przekazanie najważniejszych informacji w czytelny i atrakcyjny sposób, a także pokazanie odbiorcy niezwykłego charakteru miejsca i miłości do terenów, na których powstała inwestycja. Ponadto, w zaproponowanym designie agencja nawiązała do charakteru podróży w rytmie slow oraz bliskości natury.

Dodatkowo agencja GlobalSM zaprojektowała wiele elementów identyfikacji, które mogą być wykorzystane na glampingu, takich jak m.in.: wizytówki, kubki promocyjne, katalogi oraz indywidualnie przygotowane ikony 6 tematycznych apartamentów namiotowych.

W 2024 roku zaplanowana jest rozbudowa parku o 32 działki, na których powstaną całoroczne domki wpisane w krajobraz dawnego Oberlandu.

Efekt prac można zobaczyć na: https://livapark.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.