Agencja komunikacji Ro mówi “tak” różnorodności
Agencja Ro podpisała Kartę Różnorodności - międzynarodową inicjatywę koordynowaną przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). To jedna z zaledwie kilku firm w branży, które dotąd opowiedziały się za ideą różnorodności w miejscu pracy.
Karta Różnorodności jest pisemnym zobowiązaniem sygnowanym przez organizacje, które deklarują chęć wprowadzenia polityki równego traktowania i zarządzania różnorodnością, a także chcą aktywnie przeciwdziałać dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy. Teraz do grona sygnatariuszy dołączyła agencja Ro (Remarkable Ones sp. z o.o.). Dla firmy podpisanie Karty Różnorodności jest naturalnym krokiem w kierunku dalszej realizacji wartości wyznawanych i wdrażanych przez nią na co dzień.
– Karta Różnorodności jest naturalnym dopełnieniem misji i wizji naszej firmy. Tworzymy zespół, którego siła tkwi w indywidualnych umiejętnościach i wspólnych wartościach. Otwartość na różne punkty widzenia to dla nas strategiczny element odzwierciedlający sposób, w jaki Ro współpracuje z klientami i funkcjonuje na co dzień jako zespół – wyjaśnia Krystian Cieślak, CEO Ro.
– Z wielką radością witamy w gronie Sygnatariuszy Karty Różnorodności pracodawcę reprezentującego branżę kreatywną. To wyjątkowy sektor, który poprzez swoje produkty i usługi kształtuje narracje obecne w przestrzeni publicznej. Ma więc duży wpływ na budowanie włączających, otwartych na różnorodność społeczeństw bądź przeciwnie: utrwalanie stereotypów i uprzedzeń wobec grup mniejszościowych i ról społecznych. Rozumienie i uznanie tej odpowiedzialności ma kapitalne znaczenie oczywiście dla osób zatrudnionych w branży oraz jej klientów, ale nie mniejsze dla każdego i każdej z nas – dodaje Marzena Strzelczak, Prezeska Zarządu i Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Agencja planuje stosować się do wytycznych Karty Różnorodności podczas planowania i realizacji działań komunikacyjnych, zatrudniania pracowników i zarządzania obszarem HR, a także współpracy z klientami i partnerami. Karta Różnorodności ma stanowić także kompas moralny i etyczny przy podejmowaniu decyzji biznesowych.
– W Ro wiemy, że niezależnie od tego czy chodzi o rekrutację czy proces obsługi klienta, po drugiej stronie zawsze spotykamy człowieka. Różnorodność to fundament pracy kreatywnej naszej agencji. Podpisanie Karty Różnorodności to nie tylko oznaka szacunku dla każdego, bez względu na to kim jest lub skąd pochodzi. To także szansa na budowanie unikalnej kultury organizacyjnej firmy, w której ścierają się różne doświadczenia, punkty widzenia i odmienny światopogląd – dodaje Kamila Potapiuk-Kowynia, Senior Communication & CSR Consultant w Ro, inicjatorka przyłączenia Ro do Karty Różnorodności.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.