Komunikaty PR

Agencja komunikacji Ro mówi “tak” różnorodności

2023-04-12  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.24 MB )

Agencja Ro podpisała Kartę Różnorodności - międzynarodową inicjatywę koordynowaną przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). To jedna z zaledwie kilku firm w branży, które dotąd opowiedziały się za ideą różnorodności w miejscu pracy.

Karta Różnorodności jest pisemnym zobowiązaniem sygnowanym przez organizacje, które deklarują chęć wprowadzenia polityki równego traktowania i zarządzania różnorodnością, a także chcą aktywnie przeciwdziałać dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy. Teraz do grona sygnatariuszy dołączyła agencja Ro (Remarkable Ones sp. z o.o.). Dla firmy podpisanie Karty Różnorodności jest naturalnym krokiem w kierunku dalszej realizacji wartości wyznawanych i wdrażanych przez nią na co dzień.

Karta Różnorodności jest naturalnym dopełnieniem misji i wizji naszej firmy. Tworzymy zespół, którego siła tkwi w indywidualnych umiejętnościach i wspólnych wartościach. Otwartość na różne punkty widzenia to dla nas strategiczny element odzwierciedlający sposób, w jaki Ro współpracuje z klientami i funkcjonuje na co dzień jako zespół – wyjaśnia Krystian Cieślak, CEO Ro.

– Z wielką radością witamy w gronie Sygnatariuszy Karty Różnorodności pracodawcę reprezentującego branżę kreatywną. To wyjątkowy sektor, który poprzez swoje produkty i usługi kształtuje narracje obecne w przestrzeni publicznej. Ma więc duży wpływ na budowanie włączających, otwartych na różnorodność społeczeństw bądź przeciwnie: utrwalanie stereotypów i uprzedzeń wobec grup mniejszościowych i ról społecznych. Rozumienie i uznanie tej odpowiedzialności ma kapitalne znaczenie oczywiście dla osób zatrudnionych w branży oraz jej klientów, ale nie mniejsze dla każdego i każdej z nas – dodaje Marzena Strzelczak, Prezeska Zarządu i Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Agencja planuje stosować się do wytycznych Karty Różnorodności podczas planowania i realizacji działań komunikacyjnych, zatrudniania pracowników i zarządzania obszarem HR, a także współpracy z klientami i partnerami. Karta Różnorodności ma stanowić także kompas moralny i etyczny przy podejmowaniu decyzji biznesowych.

W Ro wiemy, że niezależnie od tego czy chodzi o rekrutację czy proces obsługi klienta, po drugiej stronie zawsze spotykamy człowieka. Różnorodność to fundament pracy kreatywnej naszej agencji. Podpisanie Karty Różnorodności to nie tylko oznaka szacunku dla każdego, bez względu na to kim jest lub skąd pochodzi. To także szansa na budowanie unikalnej kultury organizacyjnej firmy, w której ścierają się różne doświadczenia, punkty widzenia i odmienny światopogląd – dodaje Kamila Potapiuk-Kowynia, Senior Communication & CSR Consultant w Ro, inicjatorka przyłączenia Ro do Karty Różnorodności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.