Agencja Od kuchni świętuje podwójne urodziny
Agencja Od kuchni świętuje podwójne urodziny
Warszawska agencja kreatywna Od kuchni, specjalizująca się w obsłudze marek z sektora food, obchodzi w tym roku swój jubileusz. 5-lecie istnienia firmy zbiegło się z pierwszą rocznicą powołania projektu Food and Design – flagowej inicjatywy agencji, skierowanej do przedstawicieli branży spożywczej, FMCG i HoReCa.
Stworzenie i wprowadzenie na rynek wielu marek spożywczych, kompleksowa obsługa komunikacyjna klientów foodowych, setki sesji zdjęciowych, których efekty można było podziwiać w najbardziej poczytnych mediach lifestylowych w Polsce, a także autorski projekt kreatywny dla branży. Tak w skrócie przedstawia się podsumowanie pierwszych pięciu lat działalności agencji kreatywnej Od kuchni, która – zaczynając od dwuosobowej działalności – cieszy się dziś zespołem specjalistów z różnych dziedzin.
Zakładając agencję i Studio Od kuchni w 2018 roku, nie wiedziałam, gdzie będę z tą marką za pięć lat. Dziś z dumą patrzę na to, jak bardzo rozwinęła się w tym czasie firma, a tym samym jak znacząco poszerzyła się nasza oferta. Zaczynając od obsługi niewielkich kanałów w mediach społecznościowych, przeszliśmy do kompleksowej obsługi komunikacyjnej i strategicznej. Działamy w obszarze social mediów, PR, produkcji foto i wideo, projektowania graficznego, influencer marketingu, a teraz coraz śmielej stawiamy kroki w event managemencie – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Wśród dotychczasowych sukcesów Od kuchni znaleźć można nie tylko owocne współprace z małymi i dużymi markami, realizacje smakowitych sesji zdjęciowych czy materiałów wideo, ale także organizację spotkań branżowych, realizację badań konsumenckich czy partnerstwa przy największych targach w Polsce.
Punktem kulminacyjnym dodatkowej działalności Od kuchni było powołanie w październiku ubiegłego roku projektu Food and Design. Pomysł opiera się na współpracy z cenionymi ekspertami z branży, a jego celem jest kreatywna edukacja na temat innowacji, trendów, marketingu czy nowości związanych z branżą spożywczą i HoReCa. Pierwsze urodziny Food and Design pokryły się ze świętowaniem 5-lecia agencji Od kuchni.
To, jak dużą pracę wykonaliśmy jako agencja na przestrzeni ostatnich pięciu lat, stało się motorem do dalszego rozwoju i dodało mi pewności, że możemy realizować naprawdę złożone projekty na europejską skalę – dodaje Magda Malutko.
Od kuchni coraz odważniej wchodzi w świat marketingu, podejmując współprace z ważnymi graczami rynkowymi. Twórczyni agencji zdradza, że wkrótce na polski rynek wprowadzą kolejną dużą markę, o której z pewnością niebawem zawrzy nie tylko w świecie internetu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.