Agencja Od kuchni świętuje podwójne urodziny
Agencja Od kuchni świętuje podwójne urodziny
Warszawska agencja kreatywna Od kuchni, specjalizująca się w obsłudze marek z sektora food, obchodzi w tym roku swój jubileusz. 5-lecie istnienia firmy zbiegło się z pierwszą rocznicą powołania projektu Food and Design – flagowej inicjatywy agencji, skierowanej do przedstawicieli branży spożywczej, FMCG i HoReCa.
Stworzenie i wprowadzenie na rynek wielu marek spożywczych, kompleksowa obsługa komunikacyjna klientów foodowych, setki sesji zdjęciowych, których efekty można było podziwiać w najbardziej poczytnych mediach lifestylowych w Polsce, a także autorski projekt kreatywny dla branży. Tak w skrócie przedstawia się podsumowanie pierwszych pięciu lat działalności agencji kreatywnej Od kuchni, która – zaczynając od dwuosobowej działalności – cieszy się dziś zespołem specjalistów z różnych dziedzin.
Zakładając agencję i Studio Od kuchni w 2018 roku, nie wiedziałam, gdzie będę z tą marką za pięć lat. Dziś z dumą patrzę na to, jak bardzo rozwinęła się w tym czasie firma, a tym samym jak znacząco poszerzyła się nasza oferta. Zaczynając od obsługi niewielkich kanałów w mediach społecznościowych, przeszliśmy do kompleksowej obsługi komunikacyjnej i strategicznej. Działamy w obszarze social mediów, PR, produkcji foto i wideo, projektowania graficznego, influencer marketingu, a teraz coraz śmielej stawiamy kroki w event managemencie – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Wśród dotychczasowych sukcesów Od kuchni znaleźć można nie tylko owocne współprace z małymi i dużymi markami, realizacje smakowitych sesji zdjęciowych czy materiałów wideo, ale także organizację spotkań branżowych, realizację badań konsumenckich czy partnerstwa przy największych targach w Polsce.
Punktem kulminacyjnym dodatkowej działalności Od kuchni było powołanie w październiku ubiegłego roku projektu Food and Design. Pomysł opiera się na współpracy z cenionymi ekspertami z branży, a jego celem jest kreatywna edukacja na temat innowacji, trendów, marketingu czy nowości związanych z branżą spożywczą i HoReCa. Pierwsze urodziny Food and Design pokryły się ze świętowaniem 5-lecia agencji Od kuchni.
To, jak dużą pracę wykonaliśmy jako agencja na przestrzeni ostatnich pięciu lat, stało się motorem do dalszego rozwoju i dodało mi pewności, że możemy realizować naprawdę złożone projekty na europejską skalę – dodaje Magda Malutko.
Od kuchni coraz odważniej wchodzi w świat marketingu, podejmując współprace z ważnymi graczami rynkowymi. Twórczyni agencji zdradza, że wkrótce na polski rynek wprowadzą kolejną dużą markę, o której z pewnością niebawem zawrzy nie tylko w świecie internetu.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.