Agencja Od kuchni świętuje podwójne urodziny
Agencja Od kuchni świętuje podwójne urodziny
Warszawska agencja kreatywna Od kuchni, specjalizująca się w obsłudze marek z sektora food, obchodzi w tym roku swój jubileusz. 5-lecie istnienia firmy zbiegło się z pierwszą rocznicą powołania projektu Food and Design – flagowej inicjatywy agencji, skierowanej do przedstawicieli branży spożywczej, FMCG i HoReCa.
Stworzenie i wprowadzenie na rynek wielu marek spożywczych, kompleksowa obsługa komunikacyjna klientów foodowych, setki sesji zdjęciowych, których efekty można było podziwiać w najbardziej poczytnych mediach lifestylowych w Polsce, a także autorski projekt kreatywny dla branży. Tak w skrócie przedstawia się podsumowanie pierwszych pięciu lat działalności agencji kreatywnej Od kuchni, która – zaczynając od dwuosobowej działalności – cieszy się dziś zespołem specjalistów z różnych dziedzin.
Zakładając agencję i Studio Od kuchni w 2018 roku, nie wiedziałam, gdzie będę z tą marką za pięć lat. Dziś z dumą patrzę na to, jak bardzo rozwinęła się w tym czasie firma, a tym samym jak znacząco poszerzyła się nasza oferta. Zaczynając od obsługi niewielkich kanałów w mediach społecznościowych, przeszliśmy do kompleksowej obsługi komunikacyjnej i strategicznej. Działamy w obszarze social mediów, PR, produkcji foto i wideo, projektowania graficznego, influencer marketingu, a teraz coraz śmielej stawiamy kroki w event managemencie – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Wśród dotychczasowych sukcesów Od kuchni znaleźć można nie tylko owocne współprace z małymi i dużymi markami, realizacje smakowitych sesji zdjęciowych czy materiałów wideo, ale także organizację spotkań branżowych, realizację badań konsumenckich czy partnerstwa przy największych targach w Polsce.
Punktem kulminacyjnym dodatkowej działalności Od kuchni było powołanie w październiku ubiegłego roku projektu Food and Design. Pomysł opiera się na współpracy z cenionymi ekspertami z branży, a jego celem jest kreatywna edukacja na temat innowacji, trendów, marketingu czy nowości związanych z branżą spożywczą i HoReCa. Pierwsze urodziny Food and Design pokryły się ze świętowaniem 5-lecia agencji Od kuchni.
To, jak dużą pracę wykonaliśmy jako agencja na przestrzeni ostatnich pięciu lat, stało się motorem do dalszego rozwoju i dodało mi pewności, że możemy realizować naprawdę złożone projekty na europejską skalę – dodaje Magda Malutko.
Od kuchni coraz odważniej wchodzi w świat marketingu, podejmując współprace z ważnymi graczami rynkowymi. Twórczyni agencji zdradza, że wkrótce na polski rynek wprowadzą kolejną dużą markę, o której z pewnością niebawem zawrzy nie tylko w świecie internetu.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.