Agencja Od kuchni wygrała przetarg na obsługę marki Perla
Od kuchni, warszawska agencja kreatywna działająca w branży food, rozpoczęła współpracę z firmą Perla Polska. W wyniku wygranego przetargu od marca 2023 roku Od kuchni rozpoczęła obsługę komunikacyjną nowego subbrandu – Pełna Dobra. Agencji powierzono przygotowywanie contentu foto i wideo, sesje fotograficzne, kompleksową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok) oraz działania z zakresu PR.
Od blisko pięciu lat zajmujemy się obsługą komunikacyjną producentów żywności, jednak dotychczas były to głównie małe i średnie firmy. Z tego względu z dużą radością podjęliśmy współpracę z Perla Polska, czołowym producentem hummusu i przekąsek w Europie. Przed nami mnóstwo wyzwań, którym chcemy sprostać na najwyższym poziomie! – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Od kuchni, posiadając własne studio kulinarne oraz fotograficzne, przygotowuje content w pełni in-housowo. Nad całym projektem z ramienia agencji czuwa Magda Malutko. Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa.
Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.