Agencja Od kuchni wygrała przetarg na obsługę marki Perla
Od kuchni, warszawska agencja kreatywna działająca w branży food, rozpoczęła współpracę z firmą Perla Polska. W wyniku wygranego przetargu od marca 2023 roku Od kuchni rozpoczęła obsługę komunikacyjną nowego subbrandu – Pełna Dobra. Agencji powierzono przygotowywanie contentu foto i wideo, sesje fotograficzne, kompleksową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok) oraz działania z zakresu PR.
Od blisko pięciu lat zajmujemy się obsługą komunikacyjną producentów żywności, jednak dotychczas były to głównie małe i średnie firmy. Z tego względu z dużą radością podjęliśmy współpracę z Perla Polska, czołowym producentem hummusu i przekąsek w Europie. Przed nami mnóstwo wyzwań, którym chcemy sprostać na najwyższym poziomie! – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Od kuchni, posiadając własne studio kulinarne oraz fotograficzne, przygotowuje content w pełni in-housowo. Nad całym projektem z ramienia agencji czuwa Magda Malutko. Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa.
Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób
"Odwrócony świat" - Fundacja Avalon ogłasza zapytanie ofertowe
Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gabinety stomatologiczne dostosowują się do specjalnych potrzeb pacjentów. Powstają placówki przystosowane do osób otyłych, niepełnosprawnych czy cierpiących na dentofobię
Polacy wciąż w zdecydowanej większości korzystają z usług prywatnych klinik stomatologicznych i mają wobec nich coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko nowoczesność i kompleksowy zakres usług, ale też to, czy gabinet stomatologiczny jest przyjazny i komfortowy. – Ważne jest też to, żeby gabinety były dostępne dla osób, które borykają się także z innymi problemami zdrowotnymi, np. z otyłością – mówi Alicja Chowaniec-Prażuch, dyrektor LUX MED Stomatologia.
Prawo
Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy
Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.
Konsument
Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki
Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.