Komunikaty PR

Agencja Rexim z nową, przyjazną stroną internetową !

2021-08-25  |  09:25
Biuro prasowe

Agencja Rexim z nową, przyjazną stroną internetową !

 

Agencja Rexim zaktualizowała nową,  bardziej przyjazną swoim klientom stronę internetową.

Jest ona dostępna pod adresem: https://pl.reximglobal.com/. Nasza nowa strona internetowa została zaprojektowana od podstaw oraz dostosowana do najwyższych i najnowszych standardów, co znacznie skróciło czas ładowania witryny i poprawiło jej użyteczność. Aktualizacja to nie tylko odświeżona szata graficzna, lecz również prosta i intuicyjna nawigacja, dzięki czemu umieszczane przez nas treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej użytkownikom formie.

 Jej układ różni się nieco od poprzedniego. W dodatku zostało dodane kilka nowych usług, a systematycznie prowadzony blog jest źródłem informacji, specjalistycznych artykułów i nie tylko. Nowa strona jest również w pełni responsywna, dzięki czemu wyświetli się poprawnie na wszystkich urządzeniach mobilnych i komputerach stacjonarnych.

Użytkownicy nowej strony internetowej znajdą na niej zarówno informacje o ofercie jaką oferuje Agencja Rexim, jak również rozszerzone informacje dotyczące jej działalności, historii i aktualności ze świata marketingu i social mediów.

Wszechstronna, wygodna w obsłudze i w pełni kompatybilna, nowa strona www naszej firmy, pozwoli Wam z łatwością przyjrzeć się: co dla Was przygotowaliśmy, jakie możecie czerpać korzyści z naszej współpracy, umożliwi Wam szybki kontakt z nami, jak już zapoznacie się z poszerzoną ofertą. Tak jest, dobrze przeczytaliście! Czas nam sprzyja i doświadczenie robi swoje, a pracownicy nie zwalniają tempa. Aby wykorzystać w pełni potencjał, jaki niesie za sobą dzisiejszy Internet i media, chcemy w pełni wycisnąć cytryny, jakie daje nam życie…bo kto nie lubi lemoniady?

Potrzebujecie nowej strony WWW? A może obsługę SMM? Google My Business śni Wam się po nocach? Lub słyszeliście o udanej kampanii innej marki? Wszystko to może być w zasięgu Twojej firmy!

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.