Komunikaty PR

Agencja Rexim z nową, przyjazną stroną internetową !

2021-08-25  |  09:25
Biuro prasowe

Agencja Rexim z nową, przyjazną stroną internetową !

 

Agencja Rexim zaktualizowała nową,  bardziej przyjazną swoim klientom stronę internetową.

Jest ona dostępna pod adresem: https://pl.reximglobal.com/. Nasza nowa strona internetowa została zaprojektowana od podstaw oraz dostosowana do najwyższych i najnowszych standardów, co znacznie skróciło czas ładowania witryny i poprawiło jej użyteczność. Aktualizacja to nie tylko odświeżona szata graficzna, lecz również prosta i intuicyjna nawigacja, dzięki czemu umieszczane przez nas treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej użytkownikom formie.

 Jej układ różni się nieco od poprzedniego. W dodatku zostało dodane kilka nowych usług, a systematycznie prowadzony blog jest źródłem informacji, specjalistycznych artykułów i nie tylko. Nowa strona jest również w pełni responsywna, dzięki czemu wyświetli się poprawnie na wszystkich urządzeniach mobilnych i komputerach stacjonarnych.

Użytkownicy nowej strony internetowej znajdą na niej zarówno informacje o ofercie jaką oferuje Agencja Rexim, jak również rozszerzone informacje dotyczące jej działalności, historii i aktualności ze świata marketingu i social mediów.

Wszechstronna, wygodna w obsłudze i w pełni kompatybilna, nowa strona www naszej firmy, pozwoli Wam z łatwością przyjrzeć się: co dla Was przygotowaliśmy, jakie możecie czerpać korzyści z naszej współpracy, umożliwi Wam szybki kontakt z nami, jak już zapoznacie się z poszerzoną ofertą. Tak jest, dobrze przeczytaliście! Czas nam sprzyja i doświadczenie robi swoje, a pracownicy nie zwalniają tempa. Aby wykorzystać w pełni potencjał, jaki niesie za sobą dzisiejszy Internet i media, chcemy w pełni wycisnąć cytryny, jakie daje nam życie…bo kto nie lubi lemoniady?

Potrzebujecie nowej strony WWW? A może obsługę SMM? Google My Business śni Wam się po nocach? Lub słyszeliście o udanej kampanii innej marki? Wszystko to może być w zasięgu Twojej firmy!

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.