Komunikaty PR

Agencja Rexim z nową, przyjazną stroną internetową !

2021-08-25  |  09:25
Biuro prasowe

Agencja Rexim z nową, przyjazną stroną internetową !

 

Agencja Rexim zaktualizowała nową,  bardziej przyjazną swoim klientom stronę internetową.

Jest ona dostępna pod adresem: https://pl.reximglobal.com/. Nasza nowa strona internetowa została zaprojektowana od podstaw oraz dostosowana do najwyższych i najnowszych standardów, co znacznie skróciło czas ładowania witryny i poprawiło jej użyteczność. Aktualizacja to nie tylko odświeżona szata graficzna, lecz również prosta i intuicyjna nawigacja, dzięki czemu umieszczane przez nas treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej użytkownikom formie.

 Jej układ różni się nieco od poprzedniego. W dodatku zostało dodane kilka nowych usług, a systematycznie prowadzony blog jest źródłem informacji, specjalistycznych artykułów i nie tylko. Nowa strona jest również w pełni responsywna, dzięki czemu wyświetli się poprawnie na wszystkich urządzeniach mobilnych i komputerach stacjonarnych.

Użytkownicy nowej strony internetowej znajdą na niej zarówno informacje o ofercie jaką oferuje Agencja Rexim, jak również rozszerzone informacje dotyczące jej działalności, historii i aktualności ze świata marketingu i social mediów.

Wszechstronna, wygodna w obsłudze i w pełni kompatybilna, nowa strona www naszej firmy, pozwoli Wam z łatwością przyjrzeć się: co dla Was przygotowaliśmy, jakie możecie czerpać korzyści z naszej współpracy, umożliwi Wam szybki kontakt z nami, jak już zapoznacie się z poszerzoną ofertą. Tak jest, dobrze przeczytaliście! Czas nam sprzyja i doświadczenie robi swoje, a pracownicy nie zwalniają tempa. Aby wykorzystać w pełni potencjał, jaki niesie za sobą dzisiejszy Internet i media, chcemy w pełni wycisnąć cytryny, jakie daje nam życie…bo kto nie lubi lemoniady?

Potrzebujecie nowej strony WWW? A może obsługę SMM? Google My Business śni Wam się po nocach? Lub słyszeliście o udanej kampanii innej marki? Wszystko to może być w zasięgu Twojej firmy!

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.