Komunikaty PR

Agencja Rexim z nową, przyjazną stroną internetową !

2021-08-25  |  09:25
Biuro prasowe

Agencja Rexim z nową, przyjazną stroną internetową !

 

Agencja Rexim zaktualizowała nową,  bardziej przyjazną swoim klientom stronę internetową.

Jest ona dostępna pod adresem: https://pl.reximglobal.com/. Nasza nowa strona internetowa została zaprojektowana od podstaw oraz dostosowana do najwyższych i najnowszych standardów, co znacznie skróciło czas ładowania witryny i poprawiło jej użyteczność. Aktualizacja to nie tylko odświeżona szata graficzna, lecz również prosta i intuicyjna nawigacja, dzięki czemu umieszczane przez nas treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej użytkownikom formie.

 Jej układ różni się nieco od poprzedniego. W dodatku zostało dodane kilka nowych usług, a systematycznie prowadzony blog jest źródłem informacji, specjalistycznych artykułów i nie tylko. Nowa strona jest również w pełni responsywna, dzięki czemu wyświetli się poprawnie na wszystkich urządzeniach mobilnych i komputerach stacjonarnych.

Użytkownicy nowej strony internetowej znajdą na niej zarówno informacje o ofercie jaką oferuje Agencja Rexim, jak również rozszerzone informacje dotyczące jej działalności, historii i aktualności ze świata marketingu i social mediów.

Wszechstronna, wygodna w obsłudze i w pełni kompatybilna, nowa strona www naszej firmy, pozwoli Wam z łatwością przyjrzeć się: co dla Was przygotowaliśmy, jakie możecie czerpać korzyści z naszej współpracy, umożliwi Wam szybki kontakt z nami, jak już zapoznacie się z poszerzoną ofertą. Tak jest, dobrze przeczytaliście! Czas nam sprzyja i doświadczenie robi swoje, a pracownicy nie zwalniają tempa. Aby wykorzystać w pełni potencjał, jaki niesie za sobą dzisiejszy Internet i media, chcemy w pełni wycisnąć cytryny, jakie daje nam życie…bo kto nie lubi lemoniady?

Potrzebujecie nowej strony WWW? A może obsługę SMM? Google My Business śni Wam się po nocach? Lub słyszeliście o udanej kampanii innej marki? Wszystko to może być w zasięgu Twojej firmy!

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.