Agencja SŁUCHAM wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Specjalizująca się w kampaniach wykorzystujących podcasty agencja SŁUCHAM realizuje kampanię wspierającą szwedzką aplikację BookBeat na polskim rynku.
W trwającej od października do końca grudnia kampanii wzięło udział siedmioro podcasterów. Na kampanię launchującą BookBeat na polskim rynku składały się dedykowane treści - 8 odcinków realizowanych we współpracy z twórcami następujących podcastów: “Imponderabilia”, “Rock i Borys”, “Halo, Dziewczyny!”, “Słuchowisko”, “Muda Talks”, “Dwóch Typów Podcast” oraz “Podcast Radioaktywny”.
Twórcy podcastów biorący udział w kampanii informowali o nowej platformie z wykorzystaniem której można słuchać audiobooków i czytać ebooki, a także oferowali dedykowane kody umożliwiające darmowy, 30-dniowy dostęp do pakietu BookBeat premium. Agencja SŁUCHAM odpowiada za dobór twórców, wpisujący się w strategię marki BookBeat, oraz za współpracę z nimi. - Bardzo dobre wyniki kampanii zapewnił odpowiedni dobór twórców. Każdy z podcasterów biorących udział w kampanii stworzył wokół unikalną społeczność. Wszystkich słuchaczy łączy zainteresowanie kulturą cyfrową, więc są to osoby idealnie mieszczące się w targecie BookBeat. Wyniki kampanii są na tyle satysfakcjonujące, że obecnie planujemy kolejne wspólne działania - mówi Marta Niemira, CEO agencji SŁUCHAM.
BookBeat to aplikacja do słuchania audiobooków i czytania e-booków. W ramach abonamentu, użytkownik zyskuje w swoim telefonie dostęp do obszernej biblioteki książek. Oferujemy 3 różne rodzaje abonamentów w cenie już od 19,99 zł za miesiąc. BookBeat jest częścią grupy Bonnier.
Agencja SŁUCHAM specjalizuje się w działaniach marketingowych opartych o podcasty, a także produkcji podcastów brandowych i managementem twórców. SŁUCHAM reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską („Tu Okuniewska”, „Ja i moje przyjaciółki idiotki”), Justynę Mazur ("Słuchowisko. Porozmawiajmy o życiu", „Piąte: nie zabijaj”). Agencja realizowała działania m.in. dla marek takich jak: Wedel, Pilsner Urquell, BLIK, BeeSafe, CI Polsat, Allegro, HBO, Eirhealth czy Empik Go.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.