Komunikaty PR

Agencja SŁUCHAM wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku

2021-01-12  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Specjalizująca się w kampaniach wykorzystujących podcasty agencja SŁUCHAM realizuje kampanię wspierającą szwedzką aplikację BookBeat na polskim rynku.

W trwającej od października do końca grudnia kampanii wzięło udział siedmioro podcasterów. Na kampanię launchującą BookBeat na polskim rynku składały się dedykowane treści - 8 odcinków realizowanych we współpracy z twórcami następujących podcastów: “Imponderabilia”, “Rock i Borys”, “Halo, Dziewczyny!”, “Słuchowisko”, “Muda Talks”, “Dwóch Typów Podcast” oraz “Podcast Radioaktywny”.

Twórcy podcastów biorący udział w kampanii informowali o nowej platformie z wykorzystaniem której można słuchać audiobooków i czytać ebooki, a także oferowali dedykowane kody umożliwiające darmowy, 30-dniowy dostęp do pakietu BookBeat premium. Agencja SŁUCHAM odpowiada za dobór twórców, wpisujący się w strategię marki BookBeat, oraz za współpracę z nimi. - Bardzo dobre wyniki kampanii zapewnił odpowiedni dobór twórców. Każdy z podcasterów biorących udział w kampanii stworzył wokół unikalną społeczność. Wszystkich słuchaczy łączy zainteresowanie kulturą cyfrową, więc są to osoby idealnie mieszczące się w targecie BookBeat. Wyniki kampanii są na tyle satysfakcjonujące, że obecnie planujemy kolejne wspólne działania - mówi Marta Niemira, CEO agencji SŁUCHAM.

BookBeat to aplikacja do słuchania audiobooków i czytania e-booków. W ramach abonamentu, użytkownik zyskuje w swoim telefonie dostęp do obszernej biblioteki książek. Oferujemy 3 różne rodzaje abonamentów w cenie już od 19,99 zł za miesiąc. BookBeat jest częścią grupy Bonnier.

Agencja SŁUCHAM specjalizuje się w działaniach marketingowych opartych o podcasty, a także produkcji podcastów brandowych i managementem twórców. SŁUCHAM reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską („Tu Okuniewska”, „Ja i moje przyjaciółki idiotki”), Justynę Mazur ("Słuchowisko. Porozmawiajmy o życiu", „Piąte: nie zabijaj”). Agencja realizowała działania m.in. dla marek takich jak: Wedel, Pilsner Urquell, BLIK, BeeSafe, CI Polsat, Allegro, HBO, Eirhealth czy Empik Go.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.