Komunikaty PR

Agencja SŁUCHAM wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku

2021-01-12  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Specjalizująca się w kampaniach wykorzystujących podcasty agencja SŁUCHAM realizuje kampanię wspierającą szwedzką aplikację BookBeat na polskim rynku.

W trwającej od października do końca grudnia kampanii wzięło udział siedmioro podcasterów. Na kampanię launchującą BookBeat na polskim rynku składały się dedykowane treści - 8 odcinków realizowanych we współpracy z twórcami następujących podcastów: “Imponderabilia”, “Rock i Borys”, “Halo, Dziewczyny!”, “Słuchowisko”, “Muda Talks”, “Dwóch Typów Podcast” oraz “Podcast Radioaktywny”.

Twórcy podcastów biorący udział w kampanii informowali o nowej platformie z wykorzystaniem której można słuchać audiobooków i czytać ebooki, a także oferowali dedykowane kody umożliwiające darmowy, 30-dniowy dostęp do pakietu BookBeat premium. Agencja SŁUCHAM odpowiada za dobór twórców, wpisujący się w strategię marki BookBeat, oraz za współpracę z nimi. - Bardzo dobre wyniki kampanii zapewnił odpowiedni dobór twórców. Każdy z podcasterów biorących udział w kampanii stworzył wokół unikalną społeczność. Wszystkich słuchaczy łączy zainteresowanie kulturą cyfrową, więc są to osoby idealnie mieszczące się w targecie BookBeat. Wyniki kampanii są na tyle satysfakcjonujące, że obecnie planujemy kolejne wspólne działania - mówi Marta Niemira, CEO agencji SŁUCHAM.

BookBeat to aplikacja do słuchania audiobooków i czytania e-booków. W ramach abonamentu, użytkownik zyskuje w swoim telefonie dostęp do obszernej biblioteki książek. Oferujemy 3 różne rodzaje abonamentów w cenie już od 19,99 zł za miesiąc. BookBeat jest częścią grupy Bonnier.

Agencja SŁUCHAM specjalizuje się w działaniach marketingowych opartych o podcasty, a także produkcji podcastów brandowych i managementem twórców. SŁUCHAM reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską („Tu Okuniewska”, „Ja i moje przyjaciółki idiotki”), Justynę Mazur ("Słuchowisko. Porozmawiajmy o życiu", „Piąte: nie zabijaj”). Agencja realizowała działania m.in. dla marek takich jak: Wedel, Pilsner Urquell, BLIK, BeeSafe, CI Polsat, Allegro, HBO, Eirhealth czy Empik Go.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021! Biuro prasowe
2021-01-18 | 14:00

Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021!

Pandemia COVID-19 w 2020 roku zburzyła dotychczasowy porządek świata. W obliczu niepewności, nieprzewidywalności i zmieniających się warunków stanęło życie prywatne, relacje
Media i PR Trwa trzecia odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
2021-01-15 | 13:00

Trwa trzecia odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej już odsłony kampanii,
Media i PR Ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie Punktów PAYBACK”
2021-01-14 | 09:00

Ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie Punktów PAYBACK”

PAYBACK wystartował z kolejną edycją akcji „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy Programu mogą skorzystać ze specjalnej oferty atrakcyjnych nagród.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Prawie 450 tys. seniorów 80+ zarejestrowanych na szczepienia przeciw COVID-19. Wciąż duża grupa społeczeństwa jest nastawiona sceptycznie

– Szczepionka przeciwko COVID-19 jest bezpieczna i skuteczna. Dowiodły tego badania prowadzone przed wejściem szczepionki do użytku. Wszelkie dywagacje na temat różnych działań niepożądanych, które można znaleźć w internecie, są bezpodstawne – mówi lekarz Michał Sutkowski. Liczba zaszczepionych do tej pory pacjentów z grupy zero to prawie pół miliona. Jak wskazują dane resortu zdrowia, w tej grupie odnotowano 133 niepożądane odczyny poszczepienne. Chętnych na szczepienia przybywa, ale wciąż duża grupa społeczeństwa pozostaje sceptyczna.

Handel

Federacja Przedsiębiorców Polskich: Kolejne zmiany stawek akcyz na papierosy i wyroby nowatorskie nie są potrzebne. Trzeba brać pod uwagę również politykę zdrowotną państwa

Federacja Przedsiębiorców Polskich krytykuje podnoszenie stawek akcyzy na nowatorskie wyroby tytoniowe. Z wyliczeń wynika, że po uwzględnieniu zawartości tytoniu w opakowaniu opodatkowanie VAT i akcyzą 1 g w tradycyjnych papierosach wynosi w tej chwili 82 gr, natomiast w podgrzewaczach tytoniu – 76 gr. – To oznacza, że nie ma potrzeby kolejnej zmiany stawek – podkreślają eksperci FPP i zwracają też uwagę na potencjalnie niższą szkodliwość nowatorskich wyrobów tytoniowych. – Polityka akcyzowa państwa też powinna to uwzględniać – dodają. 

Handel

Polacy nie doceniają ryb z Bałtyku. Częściej trafiają one na stoły w Skandynawii i Europie Zachodniej

Statystyczny Polak zjada rocznie ok. 14,5 kg ryb, czyli nawet trzykrotnie mniej niż mieszkańcy krajów śródziemnomorskich. Co istotne, rzadko też sięgamy po ryby z Bałtyku. Rodzime gatunki, takie jak śledź, szprot, flądra, łosoś, turbot czy sandacz, częściej trafiają na stoły w Skandynawii czy Europie Zachodniej, gdzie są lubiane i cenione przez konsumentów ze względu na swoje prozdrowotne właściwości: dużą zawartość białka, witamin A i D czy kwasów omega-3. Z kolei w Polsce wciąż jeszcze pokutuje mit dotyczący zanieczyszczenia chemikaliami bałtyckich ryb. Badania wykazują jednak, że ryby odławiane w Bałtyku spełniają rygorystyczne normy unijne.

Sport

W czasie lockdownu rozgrywki e-sportowe zyskały na popularności. Branża walczy jednak ze spadkiem przychodów

E-sport był jedną z form rozrywki, która w dobie pandemii i lockdownu znacząco zyskała na popularności. Wprawdzie wiele stacjonarnych wydarzeń przełożono lub odwołano, co wpłynęło na globalne przychody branży, ale te, które w całości odbywały się online’owo, przyciągnęły rzeszę nowych graczy, również z grup do tej pory niemających związku z e-sportem. Dla wielu młodych ludzi staje się on rozrywką numer jeden, co powoduje, że również część budżetów mediowych jest przesuwana do tej branży ze sportu tradycyjnego.