Agencja Triple PR wzmacnia zespół Client Service
Agencja Triple PR powiększa zespół. Do działu komunikacji biznesowej kierowanego przez Agnieszkę Malesza-Woźniak i Magdalenę Dymek dołączyły Paulina Woźniak (Senior PR Consultant) oraz Monika Bielkiewicz (PR Consultant). Awans na stanowisko PR Consultant otrzymała Aleksandra Konopka. Rozwój zespołu związany jest ze stale rosnącym portfolio agencji.
Do podstawowych zadań trzech specjalistek w zespole Triple PR należy dbanie o wysoki poziom usług i rozwój projektów tak, aby jak najlepiej odpowiadać na strategiczne i operacyjne potrzeby klientów.
Client service to kluczowa kompetencja naszej agencji i każdej z nas. Działamy w myśl koncepcji Business to Human. Dlatego kluczowe wartości, jakie wyznajemy, to elastyczność, zaangażowanie i odpowiedzialność. Takiego podejścia uczymy nasz zespół – podkreśla Agnieszka Malesza-Woźniak, założycielka i partnerka zarządzająca Triple PR.
W Triple PR Aleksandra Konopka pracuje w zespole specjalizującym się w obsłudze klientów branży real estate oraz automotive. Odpowiada za działania Media Relations, tworzenie contentu oraz komunikację w mediach społecznościowych, organizację eventów i projektów niestandardowych. Wspiera także zespół w działaniach budujących wizerunek własny agencji. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobyła w agencji Compass PR, wspierając projekty z obszaru farmacji i lifestyle dla klientów takich jak: Polskie Towarzystwo Okulistyczne i Fundacja Orlen.
Monika Bielkiewicz dołączyła do zespołu odpowiadającego za kompleksową koordynację działań dla firm z branży automotive oraz HR. W agencji Triple PR odpowiedzialna jest za szeroko rozumianą komunikację oraz pozycjonowanie ekspertów w mediach branżowych, tworzenie treści oraz opiekę nad profilami klientów w social mediach. Z wykształcenia jest specjalistką od komunikacji społecznej i reklamy. Podczas swojej 14-letniej pracy po stronie korporacji nabyła wiedzę i umiejętności z obszaru obsługi klienta, a także prognozowania ruchu i planowania zasobów. Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej zdobyła w dziale marki i komunikacji B2B Orange, gdzie pracowała jako Junior Communication Manager.
W Triple PR Paulina Woźniak jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów oraz rozwój agencji w nowych obszarach. Dodatkowo, wspiera klientów w działaniach marketingowych związanych z uczestnictwem w wydarzeniach branżowych oraz członkostwem w organizacjach z danego sektora. Paulina swoją zawodową przygodę w obszarze PR i marketingu rozpoczęła w 2017 roku w fundacji Pro Progressio, gdzie była odpowiedzialna za rozwój cyklu konferencji biznesowych i kanałów społecznościowych. Miała także okazję współtworzyć studenckie projekty employer brandingowe dla marek takich jak: Accenture, Deloitte czy Grupa Żywiec.
Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi oferowane przez agencję są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i marketingowe cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, posiada w swoim portfolio również warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio takie marki jak Grupa Reesco, Cushman & Wakefield Polska, TFG Asset Management Polska, Hebe, ŠKODA Polska, Faktoria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Leroy Merlin oraz Tchibo.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.