Agencja Triple PR wzmacnia zespół Client Service
Agencja Triple PR powiększa zespół. Do działu komunikacji biznesowej kierowanego przez Agnieszkę Malesza-Woźniak i Magdalenę Dymek dołączyły Paulina Woźniak (Senior PR Consultant) oraz Monika Bielkiewicz (PR Consultant). Awans na stanowisko PR Consultant otrzymała Aleksandra Konopka. Rozwój zespołu związany jest ze stale rosnącym portfolio agencji.
Do podstawowych zadań trzech specjalistek w zespole Triple PR należy dbanie o wysoki poziom usług i rozwój projektów tak, aby jak najlepiej odpowiadać na strategiczne i operacyjne potrzeby klientów.
Client service to kluczowa kompetencja naszej agencji i każdej z nas. Działamy w myśl koncepcji Business to Human. Dlatego kluczowe wartości, jakie wyznajemy, to elastyczność, zaangażowanie i odpowiedzialność. Takiego podejścia uczymy nasz zespół – podkreśla Agnieszka Malesza-Woźniak, założycielka i partnerka zarządzająca Triple PR.
W Triple PR Aleksandra Konopka pracuje w zespole specjalizującym się w obsłudze klientów branży real estate oraz automotive. Odpowiada za działania Media Relations, tworzenie contentu oraz komunikację w mediach społecznościowych, organizację eventów i projektów niestandardowych. Wspiera także zespół w działaniach budujących wizerunek własny agencji. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobyła w agencji Compass PR, wspierając projekty z obszaru farmacji i lifestyle dla klientów takich jak: Polskie Towarzystwo Okulistyczne i Fundacja Orlen.
Monika Bielkiewicz dołączyła do zespołu odpowiadającego za kompleksową koordynację działań dla firm z branży automotive oraz HR. W agencji Triple PR odpowiedzialna jest za szeroko rozumianą komunikację oraz pozycjonowanie ekspertów w mediach branżowych, tworzenie treści oraz opiekę nad profilami klientów w social mediach. Z wykształcenia jest specjalistką od komunikacji społecznej i reklamy. Podczas swojej 14-letniej pracy po stronie korporacji nabyła wiedzę i umiejętności z obszaru obsługi klienta, a także prognozowania ruchu i planowania zasobów. Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej zdobyła w dziale marki i komunikacji B2B Orange, gdzie pracowała jako Junior Communication Manager.
W Triple PR Paulina Woźniak jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów oraz rozwój agencji w nowych obszarach. Dodatkowo, wspiera klientów w działaniach marketingowych związanych z uczestnictwem w wydarzeniach branżowych oraz członkostwem w organizacjach z danego sektora. Paulina swoją zawodową przygodę w obszarze PR i marketingu rozpoczęła w 2017 roku w fundacji Pro Progressio, gdzie była odpowiedzialna za rozwój cyklu konferencji biznesowych i kanałów społecznościowych. Miała także okazję współtworzyć studenckie projekty employer brandingowe dla marek takich jak: Accenture, Deloitte czy Grupa Żywiec.
Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi oferowane przez agencję są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i marketingowe cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, posiada w swoim portfolio również warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio takie marki jak Grupa Reesco, Cushman & Wakefield Polska, TFG Asset Management Polska, Hebe, ŠKODA Polska, Faktoria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Leroy Merlin oraz Tchibo.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.