Agnieszka Kosik obejmuje w Brainlabs stanowisko CEO Poland
Agnieszka Kosik, była Head of Poland w Meta i wieloletnia CEO MediaCom Warszawa, będzie odpowiedzialna za rozwój agencji na rynku polskim.
Przed dołączeniem do Brainlabs, Agnieszka Kosik, pełniąc funkcję Head of Poland w Meta, była odpowiedzialna za nadzorowanie strategii, realizację celów biznesowych i zarządzanie rozwojem zespołu w Polsce. Stała również na czele Rady Doradczej Klientów, współpracując z jej działaniami w całej organizacji. Wcześniej, na stanowisku CEO w MediaCom Polska, Kosik miała decydujący wkład w awans agencji do grona największych firm mediowych w kraju, zwiększając trzykrotnie jej zyski. Kosik współpracowała z klientami takimi jak Coca Cola, Mars, P&G i Play. Pełniła również funkcję kierowniczą w OMD. Ogromne doświadczenie oraz jej ekspercka wiedza w obszarze mediów są niezwykle cenne dla rozwoju Brainlabs w Polsce.
Jestem niezmiernie szczęśliwy, że tak utalentowana osoba jak Agnieszka wybrała Brainlabs na nowy etap swojej ścieżki zawodowej. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć jak skutecznie wdrażać będzie ideę transformacji i plany globalnej ekspansji Brainlabs, tak by nasza firma stała się największą, niezależną agencją mediową na świecie. Polska jest dla nas ważnym, nowym rynkiem. Powołanie Agnieszki na stanowisko CEO Poland ma kluczowe znaczenie dla naszej strategii i zbliża nas do realizacji celu – przekształcenia się w prawdziwie globalną organizację.– powiedział Daniel Gilbert, Global CEO Brainlabs.
Na początku pracy w Brainlabs Kosik skupi się na rozwijaniu marki i działalności agencji w Polsce. Od 2024 roku Jej rola oraz zakres obowiązków rozszerzą się o budowanie potencjału agencji w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Wierzę w wyjątkową moc analizy i ekonometrii jako istotnych narzędzi w marketingu i reklamie, a Brainlabs żyje i oddycha tymi wartościami. Jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko ich pracy, ale także godnego pozazdroszczenia portfolio klientów. Podziwiam także Brainlabs za to, że swoje wartości implikują do każdego ze swoich działań - od rozwoju technologii po naukę i wspieranie swoich ludzi wewnątrz organizacji. Chciałabym podziękować Stephenowi Allanowi i Danielowi Gilbertowi za tę wyjątkową szansę. – powiedziała Agnieszka Kosik, CEO Brainlabs Poland.
W ostatnich latach Brainlabs odnotowało gwałtowny wzrost związany z przekształceniem się z brytyjskiej agencji PPC w jedną z najszybciej rozwijających się globalnych agencji na świecie. Do jej klientów należą Estee Lauder, Adidas i WeTransfer. Niedawno Brainlabs poinformował o swoim nowym partnerze inwestycyjnym, firmie Falfurrias Capital Partners (FCP).

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.