Komunikaty PR

Agnieszka Kosik obejmuje w Brainlabs stanowisko CEO Poland

2023-11-20  |  12:00
Biuro prasowe

Agnieszka Kosik, była Head of Poland w Meta i wieloletnia CEO MediaCom Warszawa, będzie odpowiedzialna za rozwój agencji na rynku polskim.

Przed dołączeniem do Brainlabs, Agnieszka Kosik, pełniąc funkcję Head of Poland w Meta, była odpowiedzialna za nadzorowanie strategii, realizację celów biznesowych i zarządzanie rozwojem zespołu w Polsce. Stała również na czele Rady Doradczej Klientów, współpracując z jej działaniami w całej organizacji. Wcześniej, na stanowisku CEO w MediaCom Polska, Kosik miała decydujący wkład w awans agencji do grona największych firm mediowych w kraju, zwiększając trzykrotnie jej zyski. Kosik współpracowała z klientami takimi jak Coca Cola, Mars, P&G i Play. Pełniła również funkcję kierowniczą w OMD. Ogromne doświadczenie oraz jej ekspercka wiedza w obszarze mediów są niezwykle cenne dla rozwoju Brainlabs w Polsce.  

Jestem niezmiernie szczęśliwy, że tak utalentowana osoba jak Agnieszka wybrała Brainlabs na nowy etap swojej ścieżki zawodowej. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć jak skutecznie wdrażać będzie ideę transformacji i plany globalnej ekspansji Brainlabs, tak by nasza firma stała się największą, niezależną agencją mediową na świecie. Polska jest dla nas ważnym, nowym rynkiem. Powołanie Agnieszki na stanowisko CEO Poland ma kluczowe znaczenie dla naszej strategii i zbliża nas do realizacji celu – przekształcenia się w prawdziwie globalną organizację.– powiedział Daniel Gilbert, Global CEO Brainlabs.

Na początku pracy w Brainlabs Kosik skupi się na rozwijaniu marki i działalności agencji w Polsce. Od 2024 roku Jej rola oraz zakres obowiązków rozszerzą się o budowanie potencjału agencji w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Wierzę w wyjątkową moc analizy i ekonometrii jako istotnych narzędzi w marketingu i reklamie, a Brainlabs żyje i oddycha tymi wartościami. Jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko ich pracy, ale także godnego pozazdroszczenia portfolio klientów. Podziwiam także Brainlabs za to, że swoje wartości implikują do każdego ze swoich działań - od rozwoju technologii po naukę i wspieranie swoich ludzi wewnątrz organizacji. Chciałabym podziękować Stephenowi Allanowi i Danielowi Gilbertowi za tę wyjątkową szansę. – powiedziała Agnieszka Kosik, CEO Brainlabs Poland.

W ostatnich latach Brainlabs odnotowało gwałtowny wzrost związany z przekształceniem się z brytyjskiej agencji PPC w jedną z najszybciej rozwijających się globalnych agencji na świecie. Do jej klientów należą Estee Lauder, Adidas i WeTransfer. Niedawno Brainlabs poinformował o swoim nowym partnerze inwestycyjnym, firmie Falfurrias Capital Partners (FCP).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.