Agnieszka Kosik obejmuje w Brainlabs stanowisko CEO Poland
Agnieszka Kosik, była Head of Poland w Meta i wieloletnia CEO MediaCom Warszawa, będzie odpowiedzialna za rozwój agencji na rynku polskim.
Przed dołączeniem do Brainlabs, Agnieszka Kosik, pełniąc funkcję Head of Poland w Meta, była odpowiedzialna za nadzorowanie strategii, realizację celów biznesowych i zarządzanie rozwojem zespołu w Polsce. Stała również na czele Rady Doradczej Klientów, współpracując z jej działaniami w całej organizacji. Wcześniej, na stanowisku CEO w MediaCom Polska, Kosik miała decydujący wkład w awans agencji do grona największych firm mediowych w kraju, zwiększając trzykrotnie jej zyski. Kosik współpracowała z klientami takimi jak Coca Cola, Mars, P&G i Play. Pełniła również funkcję kierowniczą w OMD. Ogromne doświadczenie oraz jej ekspercka wiedza w obszarze mediów są niezwykle cenne dla rozwoju Brainlabs w Polsce.
Jestem niezmiernie szczęśliwy, że tak utalentowana osoba jak Agnieszka wybrała Brainlabs na nowy etap swojej ścieżki zawodowej. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć jak skutecznie wdrażać będzie ideę transformacji i plany globalnej ekspansji Brainlabs, tak by nasza firma stała się największą, niezależną agencją mediową na świecie. Polska jest dla nas ważnym, nowym rynkiem. Powołanie Agnieszki na stanowisko CEO Poland ma kluczowe znaczenie dla naszej strategii i zbliża nas do realizacji celu – przekształcenia się w prawdziwie globalną organizację.– powiedział Daniel Gilbert, Global CEO Brainlabs.
Na początku pracy w Brainlabs Kosik skupi się na rozwijaniu marki i działalności agencji w Polsce. Od 2024 roku Jej rola oraz zakres obowiązków rozszerzą się o budowanie potencjału agencji w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Wierzę w wyjątkową moc analizy i ekonometrii jako istotnych narzędzi w marketingu i reklamie, a Brainlabs żyje i oddycha tymi wartościami. Jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko ich pracy, ale także godnego pozazdroszczenia portfolio klientów. Podziwiam także Brainlabs za to, że swoje wartości implikują do każdego ze swoich działań - od rozwoju technologii po naukę i wspieranie swoich ludzi wewnątrz organizacji. Chciałabym podziękować Stephenowi Allanowi i Danielowi Gilbertowi za tę wyjątkową szansę. – powiedziała Agnieszka Kosik, CEO Brainlabs Poland.
W ostatnich latach Brainlabs odnotowało gwałtowny wzrost związany z przekształceniem się z brytyjskiej agencji PPC w jedną z najszybciej rozwijających się globalnych agencji na świecie. Do jej klientów należą Estee Lauder, Adidas i WeTransfer. Niedawno Brainlabs poinformował o swoim nowym partnerze inwestycyjnym, firmie Falfurrias Capital Partners (FCP).
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.