Komunikaty PR

Agnieszka Kosik obejmuje w Brainlabs stanowisko CEO Poland

2023-11-20  |  12:00
Biuro prasowe

Agnieszka Kosik, była Head of Poland w Meta i wieloletnia CEO MediaCom Warszawa, będzie odpowiedzialna za rozwój agencji na rynku polskim.

Przed dołączeniem do Brainlabs, Agnieszka Kosik, pełniąc funkcję Head of Poland w Meta, była odpowiedzialna za nadzorowanie strategii, realizację celów biznesowych i zarządzanie rozwojem zespołu w Polsce. Stała również na czele Rady Doradczej Klientów, współpracując z jej działaniami w całej organizacji. Wcześniej, na stanowisku CEO w MediaCom Polska, Kosik miała decydujący wkład w awans agencji do grona największych firm mediowych w kraju, zwiększając trzykrotnie jej zyski. Kosik współpracowała z klientami takimi jak Coca Cola, Mars, P&G i Play. Pełniła również funkcję kierowniczą w OMD. Ogromne doświadczenie oraz jej ekspercka wiedza w obszarze mediów są niezwykle cenne dla rozwoju Brainlabs w Polsce.  

Jestem niezmiernie szczęśliwy, że tak utalentowana osoba jak Agnieszka wybrała Brainlabs na nowy etap swojej ścieżki zawodowej. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć jak skutecznie wdrażać będzie ideę transformacji i plany globalnej ekspansji Brainlabs, tak by nasza firma stała się największą, niezależną agencją mediową na świecie. Polska jest dla nas ważnym, nowym rynkiem. Powołanie Agnieszki na stanowisko CEO Poland ma kluczowe znaczenie dla naszej strategii i zbliża nas do realizacji celu – przekształcenia się w prawdziwie globalną organizację.– powiedział Daniel Gilbert, Global CEO Brainlabs.

Na początku pracy w Brainlabs Kosik skupi się na rozwijaniu marki i działalności agencji w Polsce. Od 2024 roku Jej rola oraz zakres obowiązków rozszerzą się o budowanie potencjału agencji w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Wierzę w wyjątkową moc analizy i ekonometrii jako istotnych narzędzi w marketingu i reklamie, a Brainlabs żyje i oddycha tymi wartościami. Jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko ich pracy, ale także godnego pozazdroszczenia portfolio klientów. Podziwiam także Brainlabs za to, że swoje wartości implikują do każdego ze swoich działań - od rozwoju technologii po naukę i wspieranie swoich ludzi wewnątrz organizacji. Chciałabym podziękować Stephenowi Allanowi i Danielowi Gilbertowi za tę wyjątkową szansę. – powiedziała Agnieszka Kosik, CEO Brainlabs Poland.

W ostatnich latach Brainlabs odnotowało gwałtowny wzrost związany z przekształceniem się z brytyjskiej agencji PPC w jedną z najszybciej rozwijających się globalnych agencji na świecie. Do jej klientów należą Estee Lauder, Adidas i WeTransfer. Niedawno Brainlabs poinformował o swoim nowym partnerze inwestycyjnym, firmie Falfurrias Capital Partners (FCP).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SCB i Fundacja Kapitan Światełko z akcją profilaktyczną „Biustowniczki” Biuro prasowe
2024-02-20 | 12:30

SCB i Fundacja Kapitan Światełko z akcją profilaktyczną „Biustowniczki”

„Biustowniczki” to akcja skierowana do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Już wiosną br. będą one mogły skorzystać z
Media i PR Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCANN Poland
2024-02-12 | 13:00

Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCANN Poland

McCANN wzmacnia swój pion strategiczno-kreatywny. Pierwszego marca do zespołu agencji dołączają Agata Krawczyk na stanowisko Strategic Director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko
Media i PR Kampania “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” z akcją #FASOFF z zasięgami 7,5 mln o
2024-02-06 | 12:00

Kampania “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” z akcją #FASOFF z zasięgami 7,5 mln o

Przez prawie cztery miesiące akcja społeczna #FASOFF, przygotowana przez Fundację “Dom w Łodzi” i Kompanię Piwowarską we współpracy z agencją Chromatique, była

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Popyt na używane samochody przyspiesza. Na rynku dwukrotnie wzrosła liczba ofert elektryków

Zainteresowanie używanymi samochodami jest coraz większe, przez co na początku tego roku – po raz pierwszy od dłuższego czasu – zmniejszyła się liczba oferowanych na sprzedaż aut z drugiej ręki. Wyższa była za to ich cena – średnio o 1 tys. zł w porównaniu do grudnia ub.r. Pierwsza trójka najpopularniejszych modeli, podobnie jak typy napędów, pozostała niezmienna: prym wiodą diesle i silniki benzynowe. Sukcesywnie rośnie natomiast popularność aut hybrydowych i takich często poszukują kierowcy. Z kolei segment elektryków, choć pozostaje stosunkowo niewielki, odnotował w ubiegłym roku ponaddwukrotny wzrost liczby ofert.

Polityka

Prezydent Andrzej Duda wraca z wizyty w Afryce Wschodniej. Wśród tematów oprócz polskich inwestycji także projekty pomocowe i rozwojowe

Prezydent Andrzej Duda zakończył dziś kilkudniową wizytę w Afryce Wschodniej, gdzie w Kenii, Rwandzie i Tanzanii promował polski biznes i zacieśniał relacje gospodarcze. Mówił też m.in. o pomocy rozwojowej i sytuacji związanej z rosyjską agresją na Ukrainę, która uderzyła również w Afrykę, wywołując kryzys żywnościowy. Eksperci wskazują, że wciąż jest to kontynent z ogromnymi problemami gospodarczymi, politycznymi i społecznymi oraz główny odbiorca globalnej pomocy rozwojowej. Jednocześnie jest regionem liczącym 1,3 mld potencjalnych konsumentów, może się poszczycić najmłodszą i najszybciej rosnącą klasą średnią na świecie i ogromnymi zasobami kadrowymi i naturalnymi. Wszystko to stwarza potencjał dla biznesu, z którego do tej pory korzystały głównie Chiny.

Finanse

Nieznaczne obniżki stóp procentowych możliwe w II połowie roku. Za stopniowymi cięciami przemawiają umacniający się złoty i zwalniająca inflacja

Rada Polityki Pieniężnej na lutowym posiedzeniu nie zmieniła poziomu stóp procentowych. Tak prawdopodobnie pozostanie jeszcze przez jakiś czas. Zdaniem Grzegorza Maliszewskiego, głównego ekonomisty Banku Millennium, przestrzeń na obniżki pojawi się w II połowie roku i będą to raczej stopniowe i nieznaczne cięcia. Radę skłonią do tego dalsze umacnianie się złotego, a także inflacja, która po wygaśnięciu tarcz antyinflacyjnych może wzrosnąć do 6,5–7 proc. Ewentualne obniżki stóp procentowych wpłyną na wzrost zainteresowania kredytami hipotecznymi, choć pewnie nie tak mocno jak zapowiadany przez rząd program.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.