Komunikaty PR

AI pomogło zaprojektować linię kreatywną 3 centrów handlowych

2024-01-15  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania doc ( 0.1 MB )


Należące do portfolio Greenman Poland centra handlowe Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna wprowadzają nową linię kreatywną, w której wykorzystane zostały unikalne światy i ekspresyjne tła wygenerowane przez AI.

Twórczość sztucznej inteligencji, w której można doszukać się m.in. kubistycznych i abstrakcyjnych wzorów oraz kompozycji, połączona została następnie z postaciami z klasycznych sesji zdjęciowych, które współgrają z profilem klientów trzech centrów.

– To nowe spojrzenie na komunikację naszych obiektów handlowych. Całą linię oparliśmy nie tylko na najświeższych trendach w projektowaniu graficznym, ale także na synergii najnowszych technologii z kreatywną pracą grafika – mówi Marta Drzewiecka, Director w Greenman Poland. – Efektem tego są jedyne w swoim rodzaju ekspresyjne kompozycje, które pobudzają wyobraźnię, zaskakują formą, oryginalnym ujęciem tematów oraz wyobrażeniem o świecie zakupów, w którym funkcjonują nasi klienci i nasze centra – dodaje.

Cała linia powstała więc na styku tradycji i nowoczesności, w którym praca AI stała się bazą. – Każda odsłona nowej linii to nie wypadkowa algorytmu, ale efekt zespołowej pracy maszyny i człowieka, połączenie tego co wygenerowane z tym co rzeczywiste i bliskie – mówi Zygmunt Batko z krakowskiej agencji Madeinbrain Studio, która odpowiada za projekt i realizację. – Stworzone przez AI odsłony fantastycznego świata poddaliśmy bowiem uważnej graficznej obróbce tak, aby wyeliminować artefakty, błędy czy niedoskonałości. Co więcej, dopełniliśmy ten świat przemyślanymi postaciami, dodając mu ludzki wymiar, tak istotny w komunikacji centrów handlowych – dodaje.

Rezultatem tego jest nowatorska na rynku retail, niezwykle dynamiczna i świeża linia kreatywna, która prezentuje nową jakość w komunikacji centrów handlowych, a także pokazuje praktyczne zastosowanie AI w działaniach marketingowych obiektów tego typu.

– Z naszej strony był to odważny ruch. Jesteśmy bodaj pierwszymi centrami convenience w Polsce, które zdecydowały się na tego typu realizację z zastosowaniem AI, otwierając tym samym nowy rozdział w sposobie komunikacji naszych obiektów – mówi Marta Drzewiecka. – Jesteśmy przekonani, że w ewoluującym świecie handlu, w którym AI i technologie cyfrowe odgrywają coraz ważniejszą rolę, tego typu unikalny przekaz zostanie nie tylko zrozumiany, ale też przyjęty z dużym zainteresowaniem klientów, rynku oraz naszych najemców – dodaje.

Tym bardziej, że w projektach Madeinbrain Studio dla Greenman Poland angażujące są nie tylko grafiki, także hasła jakie towarzyszą każdej odsłonie linii kreatywnej. Te są proste, pobudzające klienta, o mocnym zabarwieniu emocjonalnym, a do tego oparte zostały na zasadzie CTA (call-to-action).

– Każda z odsłon linii kreatywnej ma swój cel. Jest nim np. zachęcenie klienta do zakupów, udziału w wydarzeniu czy akcji prosale. Połączenie nowoczesnych, przykuwających uwagę grafik z trafnymi hasłami, skłaniającymi do reakcji, jest więc kluczowe dla powodzenia naszych działań marketingowych – mówi.

W sumie w 2024 roku linia kreatywna ma mieć kilkanaście odsłon w każdym z centrów handlowych Greenman Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.