Komunikaty PR

AI pomogło zaprojektować linię kreatywną 3 centrów handlowych

2024-01-15  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania doc ( 0.1 MB )


Należące do portfolio Greenman Poland centra handlowe Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna wprowadzają nową linię kreatywną, w której wykorzystane zostały unikalne światy i ekspresyjne tła wygenerowane przez AI.

Twórczość sztucznej inteligencji, w której można doszukać się m.in. kubistycznych i abstrakcyjnych wzorów oraz kompozycji, połączona została następnie z postaciami z klasycznych sesji zdjęciowych, które współgrają z profilem klientów trzech centrów.

– To nowe spojrzenie na komunikację naszych obiektów handlowych. Całą linię oparliśmy nie tylko na najświeższych trendach w projektowaniu graficznym, ale także na synergii najnowszych technologii z kreatywną pracą grafika – mówi Marta Drzewiecka, Director w Greenman Poland. – Efektem tego są jedyne w swoim rodzaju ekspresyjne kompozycje, które pobudzają wyobraźnię, zaskakują formą, oryginalnym ujęciem tematów oraz wyobrażeniem o świecie zakupów, w którym funkcjonują nasi klienci i nasze centra – dodaje.

Cała linia powstała więc na styku tradycji i nowoczesności, w którym praca AI stała się bazą. – Każda odsłona nowej linii to nie wypadkowa algorytmu, ale efekt zespołowej pracy maszyny i człowieka, połączenie tego co wygenerowane z tym co rzeczywiste i bliskie – mówi Zygmunt Batko z krakowskiej agencji Madeinbrain Studio, która odpowiada za projekt i realizację. – Stworzone przez AI odsłony fantastycznego świata poddaliśmy bowiem uważnej graficznej obróbce tak, aby wyeliminować artefakty, błędy czy niedoskonałości. Co więcej, dopełniliśmy ten świat przemyślanymi postaciami, dodając mu ludzki wymiar, tak istotny w komunikacji centrów handlowych – dodaje.

Rezultatem tego jest nowatorska na rynku retail, niezwykle dynamiczna i świeża linia kreatywna, która prezentuje nową jakość w komunikacji centrów handlowych, a także pokazuje praktyczne zastosowanie AI w działaniach marketingowych obiektów tego typu.

– Z naszej strony był to odważny ruch. Jesteśmy bodaj pierwszymi centrami convenience w Polsce, które zdecydowały się na tego typu realizację z zastosowaniem AI, otwierając tym samym nowy rozdział w sposobie komunikacji naszych obiektów – mówi Marta Drzewiecka. – Jesteśmy przekonani, że w ewoluującym świecie handlu, w którym AI i technologie cyfrowe odgrywają coraz ważniejszą rolę, tego typu unikalny przekaz zostanie nie tylko zrozumiany, ale też przyjęty z dużym zainteresowaniem klientów, rynku oraz naszych najemców – dodaje.

Tym bardziej, że w projektach Madeinbrain Studio dla Greenman Poland angażujące są nie tylko grafiki, także hasła jakie towarzyszą każdej odsłonie linii kreatywnej. Te są proste, pobudzające klienta, o mocnym zabarwieniu emocjonalnym, a do tego oparte zostały na zasadzie CTA (call-to-action).

– Każda z odsłon linii kreatywnej ma swój cel. Jest nim np. zachęcenie klienta do zakupów, udziału w wydarzeniu czy akcji prosale. Połączenie nowoczesnych, przykuwających uwagę grafik z trafnymi hasłami, skłaniającymi do reakcji, jest więc kluczowe dla powodzenia naszych działań marketingowych – mówi.

W sumie w 2024 roku linia kreatywna ma mieć kilkanaście odsłon w każdym z centrów handlowych Greenman Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.