Akcja #podarujkomputer gromadzi potrzebny sprzęt dla dzieci
34 komputery dostały dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dzięki akcji #podarujkomputer prowadzonej przez Tauber Promotion.
Zamknięcie szkół i przeniesienie zajęć dydaktycznych do sieci podczas epidemii COVID-19 sprawiło, że wiele dzieci zostało pozbawionych możliwości dostępu do nauki. Tauber Promotion postanowiło im pomóc. Dlatego na początku kwietnia br. agencja uruchomiła akcję #podarujkomputer. Dzięki licznym darczyńcom pierwsze kilkadziesiąt komputerów już trafiło do podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Kolejna pula sprzętu trafi do rodzinnych domów dziecka prowadzonych przez Fundację Happy Kids.
W pierwszej odsłonie akcji wzięły udział firmy Castor Park, Nowy Styl, Peakside Capital Advisors, Rothschild&Co, Spectra Development i osoby prywatne. Z pomocą partnera technicznego, firmy Remote Desk Service, przekazano łącznie 34 komputery na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w ramach Programu „SOS Rodzinie” realizowanego przez Stowarzyszenie w Biłgoraju, w Siedlcach i w Kraśniku. Sprzęt w pełni zaspokoił potrzeby zdalnej nauki grupy kilkudziesięciu dzieci znajdujących się pod opieką tej organizacji.
- To niezwykle pokrzepiające, że pomimo trudnych dla nas wszystkich okoliczności, potrafimy się jednoczyć i pomagać najmłodszym. Dlatego po sukcesie pierwszej odsłony, ruszamy z drugą odsłoną akcji #podarujkomputer. Sprzęt tym razem trafi do podopiecznych Fundacji Happy Kids, która ma pod swoją opieką ponad setkę dzieci. Zapotrzebowanie na komputery jest więc ogromne – mówi Joanna Tauber z Tauber Promotion.
Więcej informacji nt. akcji #podarujkomputer znaleźć można na stronie www.tauber.pl

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.