Akcja #podarujkomputer gromadzi potrzebny sprzęt dla dzieci
34 komputery dostały dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dzięki akcji #podarujkomputer prowadzonej przez Tauber Promotion.
Zamknięcie szkół i przeniesienie zajęć dydaktycznych do sieci podczas epidemii COVID-19 sprawiło, że wiele dzieci zostało pozbawionych możliwości dostępu do nauki. Tauber Promotion postanowiło im pomóc. Dlatego na początku kwietnia br. agencja uruchomiła akcję #podarujkomputer. Dzięki licznym darczyńcom pierwsze kilkadziesiąt komputerów już trafiło do podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Kolejna pula sprzętu trafi do rodzinnych domów dziecka prowadzonych przez Fundację Happy Kids.
W pierwszej odsłonie akcji wzięły udział firmy Castor Park, Nowy Styl, Peakside Capital Advisors, Rothschild&Co, Spectra Development i osoby prywatne. Z pomocą partnera technicznego, firmy Remote Desk Service, przekazano łącznie 34 komputery na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w ramach Programu „SOS Rodzinie” realizowanego przez Stowarzyszenie w Biłgoraju, w Siedlcach i w Kraśniku. Sprzęt w pełni zaspokoił potrzeby zdalnej nauki grupy kilkudziesięciu dzieci znajdujących się pod opieką tej organizacji.
- To niezwykle pokrzepiające, że pomimo trudnych dla nas wszystkich okoliczności, potrafimy się jednoczyć i pomagać najmłodszym. Dlatego po sukcesie pierwszej odsłony, ruszamy z drugą odsłoną akcji #podarujkomputer. Sprzęt tym razem trafi do podopiecznych Fundacji Happy Kids, która ma pod swoją opieką ponad setkę dzieci. Zapotrzebowanie na komputery jest więc ogromne – mówi Joanna Tauber z Tauber Promotion.
Więcej informacji nt. akcji #podarujkomputer znaleźć można na stronie www.tauber.pl
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.