Aleksandra Rekowska dołącza do agencji MADOGZ
Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ na stanowisku Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów agencji.
Aleksandra Rekowska ma osiem lat doświadczenia w obszarach komunikacji, brandingu, marketingu B2C/B2B, mediów i sztuki. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową. Posiada również doświadczenie w budowaniu marek, w tym wprowadzaniu na rynek startupów.
Cieszę się niezmiernie, że mogę dołączyć do zespołu MADOGZ. Przejście ze strony klienta do agencji to dla mnie fascynująca przygoda i wyzwanie, które chciałam podjąć wśród doświadczonego i niezwykle kreatywnego zespołu. Nie bez znaczenia jest dla mnie również model pracy oraz atmosfera panująca w MADOGZ. Mam nadzieję, że moje doświadczenie i wiedza będę wartościowym wsparciem dla agencji – mówi Aleksandra Rekowska.
Aleksandra Rekowska będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej i działań public relations.
Powiększenie zespołu jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój agencji.
To kolejny rok, w którym utrzymujemy wysokie tempo wzrostu, zarówno pod kątem liczby klientów, jak i złożoności realizowanych projektów. W ostatnim czasie dołączyło do nas kilka osób, które znacząco wzmocniły kluczowe obszary działalności MADOGZ. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać każdemu briefowi z zakresu komunikacji 360 stopni i jednocześnie utrzymać wysoką jakość obsługi projektów dla naszych obecnych klientów – mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Candy, Continental, Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Heineken, OleOle.pl, Papaya.Rocks, Uber Eats, Wyborcza.pl, Wirtualna Polska i Xiaomi.

InStars - od Streetcom - nowa platforma dla influencerów

“Się Dzieje” - program, w którym Dejman integruje internet z telewizją

Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Ryzyko śmierci z powodów anestezjologicznych jest dziś praktycznie zerowe. W szpitalach rośnie jednak liczba zakażeń i powikłań pooperacyjnych
Dzięki wyśrubowanym standardom wypracowywanym w ostatnich dekadach anestezjologia jest dziś jedną z najbezpieczniejszych dziedzin medycyny. Mimo to problem powikłań okołooperacyjnych narasta z powodu rosnącej liczby zakażeń szpitalnych. To zaś drastycznie pogarsza rokowania pacjentów po zabiegach operacyjnych. – Trzy obszary, w których bezpieczeństwo pacjenta i optymalizacja leczenia może być poprawiona, to właśnie zakażenia, prawidłowa farmakoterapia i prawidłowa diagnostyka obrazowa – wskazuje anestezjolog, prof. Janusz Andres. Jak podkreśla, potrzebna jest dyskusja ekspertów różnych specjalizacji, która przyczyniłaby się do rozwiązania obecnych problemów i ogólnej poprawy bezpieczeństwa hospitalizowanych pacjentów.
Edukacja
Ponad połowa firm z sektora przemysłowego ma problem z pozyskaniem kadr. Wciąż potrzebna jest promocja zawodów technicznych wśród młodzieży

W Polsce stopa bezrobocia pozostaje na rekordowo niskim poziomie, a zapotrzebowanie na nowych pracowników rośnie szybciej niż ich podaż. Dotyczy to zwłaszcza firm produkcyjnych i zawodów technicznych. Według badania Grafton Recruitment ponad połowa pracodawców z branży przemysłowej wskazała jako największe wyzwanie w tym roku pozyskanie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach. Jedną z przyczyn, wskazywanych przez ekspertów, jest wciąż niedostatecznie często wybierane szkolnictwo zawodowe i uczelnie techniczne. Dlatego firmy chętnie angażują się we wszelkie inicjatywy, które mają promować zawody techniczne.
Prawo
Samorządy na coraz większym minusie. Pogrąża je m.in. duża niestabilność regulacyjna i rosnąca liczba zadań

Samorządy od czterech lat są zmuszone łatać coraz większe dziury w swoich budżetach. Spadek dochodów z tytułu podatku PIT, pandemia, wojna w Ukrainie i kryzys uchodźczy, inflacja i wysokie ceny energii, a na dodatek brak środków z KPO spowodowały, że obecnie trudno jest im planować jakiekolwiek większe wydatki. Sytuację pogarsza niestabilność regulacyjna i coraz większa liczba zadań przerzucanych na samorządy, co pociąga za sobą wzrost wydatków budżetowych. – Jednym z ważniejszych wyzwań w tym obszarze jest obecnie opieka społeczna – wskazuje prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.