Aleksandra Rekowska dołącza do agencji MADOGZ
Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ na stanowisku Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów agencji.
Aleksandra Rekowska ma osiem lat doświadczenia w obszarach komunikacji, brandingu, marketingu B2C/B2B, mediów i sztuki. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową. Posiada również doświadczenie w budowaniu marek, w tym wprowadzaniu na rynek startupów.
Cieszę się niezmiernie, że mogę dołączyć do zespołu MADOGZ. Przejście ze strony klienta do agencji to dla mnie fascynująca przygoda i wyzwanie, które chciałam podjąć wśród doświadczonego i niezwykle kreatywnego zespołu. Nie bez znaczenia jest dla mnie również model pracy oraz atmosfera panująca w MADOGZ. Mam nadzieję, że moje doświadczenie i wiedza będę wartościowym wsparciem dla agencji – mówi Aleksandra Rekowska.
Aleksandra Rekowska będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej i działań public relations.
Powiększenie zespołu jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój agencji.
To kolejny rok, w którym utrzymujemy wysokie tempo wzrostu, zarówno pod kątem liczby klientów, jak i złożoności realizowanych projektów. W ostatnim czasie dołączyło do nas kilka osób, które znacząco wzmocniły kluczowe obszary działalności MADOGZ. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać każdemu briefowi z zakresu komunikacji 360 stopni i jednocześnie utrzymać wysoką jakość obsługi projektów dla naszych obecnych klientów – mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Candy, Continental, Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Heineken, OleOle.pl, Papaya.Rocks, Uber Eats, Wyborcza.pl, Wirtualna Polska i Xiaomi.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.