Aleksandra Rekowska dołącza do agencji MADOGZ
Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ na stanowisku Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów agencji.
Aleksandra Rekowska ma osiem lat doświadczenia w obszarach komunikacji, brandingu, marketingu B2C/B2B, mediów i sztuki. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową. Posiada również doświadczenie w budowaniu marek, w tym wprowadzaniu na rynek startupów.
Cieszę się niezmiernie, że mogę dołączyć do zespołu MADOGZ. Przejście ze strony klienta do agencji to dla mnie fascynująca przygoda i wyzwanie, które chciałam podjąć wśród doświadczonego i niezwykle kreatywnego zespołu. Nie bez znaczenia jest dla mnie również model pracy oraz atmosfera panująca w MADOGZ. Mam nadzieję, że moje doświadczenie i wiedza będę wartościowym wsparciem dla agencji – mówi Aleksandra Rekowska.
Aleksandra Rekowska będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej i działań public relations.
Powiększenie zespołu jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój agencji.
To kolejny rok, w którym utrzymujemy wysokie tempo wzrostu, zarówno pod kątem liczby klientów, jak i złożoności realizowanych projektów. W ostatnim czasie dołączyło do nas kilka osób, które znacząco wzmocniły kluczowe obszary działalności MADOGZ. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać każdemu briefowi z zakresu komunikacji 360 stopni i jednocześnie utrzymać wysoką jakość obsługi projektów dla naszych obecnych klientów – mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Candy, Continental, Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Heineken, OleOle.pl, Papaya.Rocks, Uber Eats, Wyborcza.pl, Wirtualna Polska i Xiaomi.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.