Alior Bank stawia na Brandwise (AdWise Group) w obszarze digital
Alior Bank rozpoczyna współpracę z Brandwise – spółką należącą do AdWise Group. Agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną w obszarze digital. Współpraca ma charakter długofalowy – kontrakt został podpisany na 3 lata.
Brandwise (AdWise Group) odpowiada za przygotowanie materiałów do działań marketingowych w internecie. W ramach podpisanej umowy Brandwise odpowiadać będzie za projektowanie materiałów reklamowych do internetu oraz na stronę www banku.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tworzeniu efektywnych sprzedażowo kreacji dla branży finansowej, wiemy jak istotne jest nie tylko przyciągnięcie klientów do banku, ale i ich utrzymanie, by stale korzystali z jego usług. Dlatego ważne jest to, aby odbiorcy mogli w łatwy i przejrzysty sposób skorzystać z usług dostępnych online. W swoim portfolio posiadamy takie firmy z sektora finansowego jak np. PKO Ubezpieczenia, Inbank, Provident, Smartney – mówi Łukasz Świrgał, CEO Brandwise (AdWise Group).
Spółka należąca do AdWise Group w swoich działaniach stawia na personalizację, która należy do najmocniejszych trendów w marketingu.
Coraz więcej użytkowników korzysta z usług bankowych dostępnych w sieci. Dlatego w zakresie obsługi kreatywnych działań digital zależało nam, aby podjąć współpracę z agencją, która będzie rozumiała naszą branżę i potrzeby klientów. W przedstawionej przez zespół Brandwise (AdWise Group) ofercie doceniliśmy jej kompleksowość i zaproponowane rozwiązania dla wyzwań postawionych w briefie – wskazuje Agnieszka Zawartko, Dyrektor Departamentu Marketingu, Alior Bank.
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. Oferta banku skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości.
Pierwsze efekty współpracy Alior Banku i agencji Brandwise (AdWise Group) są już widoczne. Zespół Brandwise (AdWise Group) przygotował dedykowany landing page, oferujący możliwość założenia online iKonto Biznes i skorzystania z promocji.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.