Alior Bank stawia na Brandwise (AdWise Group) w obszarze digital
Alior Bank rozpoczyna współpracę z Brandwise – spółką należącą do AdWise Group. Agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną w obszarze digital. Współpraca ma charakter długofalowy – kontrakt został podpisany na 3 lata.
Brandwise (AdWise Group) odpowiada za przygotowanie materiałów do działań marketingowych w internecie. W ramach podpisanej umowy Brandwise odpowiadać będzie za projektowanie materiałów reklamowych do internetu oraz na stronę www banku.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tworzeniu efektywnych sprzedażowo kreacji dla branży finansowej, wiemy jak istotne jest nie tylko przyciągnięcie klientów do banku, ale i ich utrzymanie, by stale korzystali z jego usług. Dlatego ważne jest to, aby odbiorcy mogli w łatwy i przejrzysty sposób skorzystać z usług dostępnych online. W swoim portfolio posiadamy takie firmy z sektora finansowego jak np. PKO Ubezpieczenia, Inbank, Provident, Smartney – mówi Łukasz Świrgał, CEO Brandwise (AdWise Group).
Spółka należąca do AdWise Group w swoich działaniach stawia na personalizację, która należy do najmocniejszych trendów w marketingu.
Coraz więcej użytkowników korzysta z usług bankowych dostępnych w sieci. Dlatego w zakresie obsługi kreatywnych działań digital zależało nam, aby podjąć współpracę z agencją, która będzie rozumiała naszą branżę i potrzeby klientów. W przedstawionej przez zespół Brandwise (AdWise Group) ofercie doceniliśmy jej kompleksowość i zaproponowane rozwiązania dla wyzwań postawionych w briefie – wskazuje Agnieszka Zawartko, Dyrektor Departamentu Marketingu, Alior Bank.
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. Oferta banku skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości.
Pierwsze efekty współpracy Alior Banku i agencji Brandwise (AdWise Group) są już widoczne. Zespół Brandwise (AdWise Group) przygotował dedykowany landing page, oferujący możliwość założenia online iKonto Biznes i skorzystania z promocji.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.