Komunikaty PR

AMB Technic z nową identyfikacją wizualną

2020-03-02  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Zadroga
PMM

ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Do pobrania logo ( 0.04 MB )

AMB Technic, firma specjalizująca się w technologiach precyzyjnego dozowania płynów montażowych, z końcem lutego zmieniła swoją identyfikację wizualną. Ewolucja wizerunku jest związana z 25-leciem firmy na polskim rynku i nową strategią funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Firma zachowała charakterystyczną kolorystykę, która przez ostatnie lata zapewniła jej rozpoznawalność w środowisku branżowym. Podobnie jak dotychczas, wizualizacja graficzna wykorzystuje uproszczoną formę oraz ograniczoną do dwóch barw kolorystykę. Zmiana zostanie wprowadzana we wszystkich materiałach przygotowywanych przez AMB Technic oraz kanałach social media.

Wraz z nowym logo odświeżona została strona internetowa https://amb.pl/, na której można znaleźć m.in. bazę wiedzy z artykułami eksperckimi, opis usług wykonywanych w laboratorium demonstracyjnym oraz ofertę szkoleń. Jest to inicjatywa, która ma pomóc w rozwinięciu działalności szkoleniowej i ułatwieniu zrozumienia skomplikowanej ekspertyzy marki przez zebranie i usystematyzowanie wiedzy. Dzięki opracowaniu materiałów, producenci poszukujący rozwiązań mogą w łatwy sposób zapoznać się z możliwościami AMB Technic jeszcze przed pierwszym kontaktem z przedstawicielem firmy. Przejrzystość i wygoda w komunikacji jest jednym z najważniejszych założeń opracowanych przez Marka Bernaciaka, założyciela firmy i autora strategii marki.

 

AMB Technic – polska firma specjalizująca się w technologiach precyzyjnego dozowania płynów montażowych (jak kleje, żywice, smary). Założona w 1995 roku w Kole, obecnie obsługująca klientów m.in. z sektorów produkcji motoryzacyjnej, elektronicznej i urządzeń medycznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Maciej Dolega w MediaMarktPolska! Biuro prasowe
2024-05-09 | 14:30

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska ma przyjemność ogłosić powołanie Macieja Dolegi na stanowisko szefa działu PR i rzecznika prasowego ze skutkiem od początku maja 2024 roku. Dzięki ponad
Media i PR Wyjątkowe smaki shake’ów w KFC
2024-05-09 | 10:00

Wyjątkowe smaki shake’ów w KFC

Polacy uwielbiają testować nieznane im połączenia i dodatkowo kochają też shaki. Dlatego tej wiosny KFC proponuje aż dwie nieoczywiste wersje swojego kultowego produktu – Shake
Media i PR SOS Wioski Dziecięce startują z jubileuszową kampanią „Czas to miłość”
2024-05-07 | 14:20

SOS Wioski Dziecięce startują z jubileuszową kampanią „Czas to miłość”

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce już od 40 lat opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi, a od 14 lat wspiera także rodziny z wieloma problemami. Z tej okazji organizacja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rząd chce negocjować z Komisją Europejską wydłużenie terminu KPO. Czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku

W związku z prawie trzyletnim opóźnieniem w implementacji Krajowego Planu Odbudowy koalicyjny rząd przeprowadził na początku br. jego rewizję. Nowa wersja jest już w ok. 80 proc. uzgodniona z Komisją Europejską, a cały ten proces może się zakończyć  w wakacje – poinformowała w tym tygodniu ministra funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Jednocześnie rząd planuje rozpocząć z KE negocjacje dotyczące przedłużenia terminu zakończenia KPO, ponieważ czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku.

Problemy społeczne

Blisko co piąta firma zamierza ograniczać zatrudnienie. W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących kosztów pracowniczych

Z danych GUS wynika, że pod koniec marca 159 firm w Polsce ogłosiło plany zwolnień grupowych łącznie 17 tys. pracowników. Badania koniunktury wskazują, że wśród przedsiębiorców przeważają nastroje pozytywne, jednak zdecydowanie więcej z nich planuje ograniczenie zatrudnienia niż jego wzrost. – Nie jest to jeszcze zapowiedź armagedonu, ale warto się zastanowić, z czego to wynika. W dużej mierze to efekt rosnących kosztów prowadzenia biznesu i spowolnienia gospodarczego – ocenia dr hab. Jacek Męcina, prof. UW i doradca zarządu Konfederacji Lewiatan.

Regionalne - Śląskie

Od kopalni węgla do kopalni pomysłów. Katowice i metropolia chcą być liderami innowacji

Jeszcze dwie dekady temu Katowice i inne miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii kojarzyły się głównie z przemysłem wydobywczym węgla kamiennego i licznymi problemami związanymi z transformacją gospodarczą, które bardzo mocno dotykały kopalnie i cały przemysł ciężki. Od tego czasu wiele się zmieniło. Największe miasto aglomeracji górnośląskiej stawia na innowacyjne trendy w gospodarce, m.in. branżę gamingową, i kreuje się na miejsce spotkań. Dobrym przykładem może być Europejski Kongres Gospodarczy, który odbył się w Katowicach już po raz 16.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.