Komunikaty PR

Anna Tuzek Dyrektorem ds. Marketingu w BBI Development S.A.

2023-06-28  |  08:30

BBI Development S.A. przygotowuje nowe inwestycje i powiększa swój zespół. Dołączyła do niego Anna Tuzek, która będzie odpowiadała za marketing Spółki. Już wcześniej współpracowała z grupą przez pięć lat przy takich projektach jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska.

Po dwóch i pół roku Anna Tuzek powróciła do BBI Development S.A., gdzie zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Swoim ponad czternastoletnim doświadczeniem na rynku reklamy i wiedzą ekspercką wspiera Spółkę między innymi w komunikacji oraz marketingu jej kluczowych inwestycji najbliższych lat. Są to: wieżowiec Roma Tower w Warszawie i superluksusowy, kameralny apartamentowiec przy warszawskim Ogrodzie Krasińskich – Pasaż Simonsa oraz hotel w Rybakach na Warmii.

Anna Tuzek ma bogate doświadczenie w obszarze marketingu na rynku nieruchomości. W latach 2020-2023 pracowała jako dyrektor marketingu w Invest Komfort. Kierowała tam lokalną oraz ogólnopolską komunikacją marketingową i PR-ową. Wśród zrealizowanych projektów znajdują się nagradzane i doceniane kampanie. To m.in. „Twórcy Czasu i Przestrzeni”, „Czas Tworzy Wartość” (dwa wyróżnienia w konkursie Kreatura i nagroda w konkursie European Property Awards w kategorii Marketing) oraz „Opowieść o domu”, realizowana w kooperacji z redakcją Label Magazine i takimi ludźmi kultury jak Agnieszka Holland, Marcin Kydryński, Jacek Poremba oraz Anda Rottenberg. Ostatni ze zdobytych tytułów wspólnie z Invest Komfort to „Zespół Marketingu Roku 2022” przyznany przez kapitułę 11. Edycji Konkursu „Dyrektor Marketingu Roku" zorganizowanego przez EXECUTIVE SUMMIT.

Wcześniej przez pięć lat Anna Tuzek pracowała dla BBI Development S.A., najpierw jako Marketing Menager projektu Złota 44, a następnie Head of Marketing dewelopera. Do jej obowiązków należało stałe doradztwo strategiczne w sferze komunikacji i marketingu dla zarządu spółki czy nadzór i prowadzenie wspólnych działań z zespołem marketingowym rozpoznawalnych w całej Polsce inwestycji Złota 44 oraz Centrum Marszałkowska.

Na jej ponad czternaście lat doświadczenia z polskim rynkiem reklamy, dwanaście w branży deweloperskiej i siedem w segmencie premium składa się realizacja projektów w agencjach reklamowych: The Digitals (dziś Freundschaft The Digitals), Genesis PR oraz w Communication Unlimited. W jej portfolio znajduje się na przykład wprowadzenie Dom Development do mediów społecznościowych jako pierwszej firmy deweloperskiej w Polsce (profil „Pięknie mieszkaj”) podczas pracy dla The Digitals, a także kompleksowa obsługa Marvipol Development, Ronson Development, GTC czy Mennica Deweloper.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.