Komunikaty PR

Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust”

2023-01-26  |  10:20

Bądź kobietą, której można zaufać! Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust” pełną energetycznych stylizacji

Zaufanie to atrybut silnej i niezależnej kobiety, która odnosi sukcesy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jej odwaga odzwierciedla się także w energetycznych stylizacjach, w których nie brakuje intensywnych kolorów, wyrazistych printów  czy dużej, rzucającej się w oczy biżuterii. Właśnie takie elementy, które podkreślą pewność siebie każdej użytkowniczki, znajdziemy w najnowszej kolekcji Answear.LAB

Zaufanie to podstawa

Answear.LAB to marka tworząca kolekcje inspirowane kobietami, za którymi stoją idee mająca na celu motywowanie ich do walki o swoje aspiracje, cele i marzenia. Hasło przewodnie najnowszej kapsuły „In women we trust” to opowieść o zaufaniu, które powinno stanowić atrybut każdej silnej i niezależnej kobiety.

„In women we trust” to historia o silnych kobietach Answear.LABa, które potrafią się wzajemnie wspierać w drodze do realizacji marzeń. Są osobami godnymi zaufania, którym bez obaw można powierzyć każdy sekret czy problem i które tak samo jak sobie i swojej intuicji, ufają bliskim i przyjaciołom. Cechuje je empatia, uważność na drugiego człowieka i wiara w to, że tylko dzięki siostrzeństwu i wspólnym działaniom są w stanie wiele osiągnąć. Tą kolekcją zwracamy uwagę na potrzebę wzajemnego zaufania i podkreślamy jego znaczenie w relacjach. Tylko dzięki tej najcenniejszej więzi jesteśmy w stanie budować udane, szczęśliwe i satysfakcjonujące relacje zarówno prywatne, jak i zawodowe, czego życzymy wszystkim w tym nowym roku.”– komentuje Agnieszka Korsak, Dyrektorka Marki Answear.LAB

Trendy w stylu lat 80

Intensywny kolor, bufiaste rękawy, duża, połuskliwa biżuteria, buty z szerokimi cholewkami — to tylko kilka najważniejszych elementów typowych dla stylizacji z lat 80, które można znaleźć w najnowszej kolekcji „In women we trust” marki Answear.LAB. Marka zachęca tutaj do eksperymentów, niekonwencjonalnych połączeń, np. cekinów i futra, odkrywania nowych funkcji ubrań.  Jakie jeszcze propozycje skrywa kolekcja?

 

Po pierwsze,  skóra ekologiczna! Lista skórzanych modeli jest długa – znajdziemy tu zarówno ponadczasowe ramoneski, jak i inne okrycia wierzchnie, na czele ze skórzanym płaszczem, i częściowo wykonanym z poliestru z recyklingu bezrękawnikiem ocieplonym wełnianym kożuszkiem – idealnym na zimowe dni. Nie brakuje również sukienek, często w intrygujących fasonach oraz skórzanych koszul, marynarek, spódnic i spodni, z których można stworzyć nowoczesne komplety.

 

Z fakturą skóry świetnie współgrają satynowe koszule i mięsiste swetry, najlepiej w odcieniach czerwieni i pomarańczowego. Kolor ma tu znaczenie, podobnie jak print – najlepiej wyrazisty, czarno biały, abstrakcyjny lub geometryczny. To kolejny, mocny punkt kolekcji „In women we trust”, który szczególnie widoczny jest na rozkloszowanych sukienkach midi. Wibrujące wzory pojawiają się również na swetrach i wiązanej w talii marynarce.

 

Kobietom, które zdecydowanie wolą postawić na luźniejsze propozycje, marka proponuje także gładkie, dzianinowe sukienki z golfem i rozcięciem, a także rozkloszowane modele, z bufkami na ramionach i spiczastym dekoltem.

 

Poszczególne elementy kolekcji możemy nosić warstwowo, wieńcząc stylizację okryciem wierzchnim. Oprócz wspomnianych już skórzanych kurtek i kamizelek, kolekcja obfituje w  płaszcze oversize z przyciągającym uwagę wzorem, np. czarno-białą pepitą lub kolorem. Model w odcieniu intensywnego pomarańczowego spodoba się osobom, które mają już dość zimowych szarości.

 

Stylizacje warto dopełnić ciężkimi butami na grubszej podeszwie czy kowbojkami z szeroką cholewką, dodatkami ze skóry naturalnej: plecakiem, bądź torebką na ramię od Answear.LAB oraz błyszczącą, srebrną biżuterią.

 

Cała kolekcja „In women we trust”  skąpana w czarno-białych printach kontrastujących z energetycznymi odcieniami czerwieni i pomarańczowego dostępna jest w sklepie internetowym answear.com:

https://answear.com/s/in-women-we-trust

***

 

Answear to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.