Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust”
Bądź kobietą, której można zaufać! Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust” pełną energetycznych stylizacji
Zaufanie to atrybut silnej i niezależnej kobiety, która odnosi sukcesy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jej odwaga odzwierciedla się także w energetycznych stylizacjach, w których nie brakuje intensywnych kolorów, wyrazistych printów czy dużej, rzucającej się w oczy biżuterii. Właśnie takie elementy, które podkreślą pewność siebie każdej użytkowniczki, znajdziemy w najnowszej kolekcji Answear.LAB
Zaufanie to podstawa
Answear.LAB to marka tworząca kolekcje inspirowane kobietami, za którymi stoją idee mająca na celu motywowanie ich do walki o swoje aspiracje, cele i marzenia. Hasło przewodnie najnowszej kapsuły „In women we trust” to opowieść o zaufaniu, które powinno stanowić atrybut każdej silnej i niezależnej kobiety.
„In women we trust” to historia o silnych kobietach Answear.LABa, które potrafią się wzajemnie wspierać w drodze do realizacji marzeń. Są osobami godnymi zaufania, którym bez obaw można powierzyć każdy sekret czy problem i które tak samo jak sobie i swojej intuicji, ufają bliskim i przyjaciołom. Cechuje je empatia, uważność na drugiego człowieka i wiara w to, że tylko dzięki siostrzeństwu i wspólnym działaniom są w stanie wiele osiągnąć. Tą kolekcją zwracamy uwagę na potrzebę wzajemnego zaufania i podkreślamy jego znaczenie w relacjach. Tylko dzięki tej najcenniejszej więzi jesteśmy w stanie budować udane, szczęśliwe i satysfakcjonujące relacje zarówno prywatne, jak i zawodowe, czego życzymy wszystkim w tym nowym roku.”– komentuje Agnieszka Korsak, Dyrektorka Marki Answear.LAB
Trendy w stylu lat 80
Intensywny kolor, bufiaste rękawy, duża, połuskliwa biżuteria, buty z szerokimi cholewkami — to tylko kilka najważniejszych elementów typowych dla stylizacji z lat 80, które można znaleźć w najnowszej kolekcji „In women we trust” marki Answear.LAB. Marka zachęca tutaj do eksperymentów, niekonwencjonalnych połączeń, np. cekinów i futra, odkrywania nowych funkcji ubrań. Jakie jeszcze propozycje skrywa kolekcja?
Po pierwsze, skóra ekologiczna! Lista skórzanych modeli jest długa – znajdziemy tu zarówno ponadczasowe ramoneski, jak i inne okrycia wierzchnie, na czele ze skórzanym płaszczem, i częściowo wykonanym z poliestru z recyklingu bezrękawnikiem ocieplonym wełnianym kożuszkiem – idealnym na zimowe dni. Nie brakuje również sukienek, często w intrygujących fasonach oraz skórzanych koszul, marynarek, spódnic i spodni, z których można stworzyć nowoczesne komplety.
Z fakturą skóry świetnie współgrają satynowe koszule i mięsiste swetry, najlepiej w odcieniach czerwieni i pomarańczowego. Kolor ma tu znaczenie, podobnie jak print – najlepiej wyrazisty, czarno biały, abstrakcyjny lub geometryczny. To kolejny, mocny punkt kolekcji „In women we trust”, który szczególnie widoczny jest na rozkloszowanych sukienkach midi. Wibrujące wzory pojawiają się również na swetrach i wiązanej w talii marynarce.
Kobietom, które zdecydowanie wolą postawić na luźniejsze propozycje, marka proponuje także gładkie, dzianinowe sukienki z golfem i rozcięciem, a także rozkloszowane modele, z bufkami na ramionach i spiczastym dekoltem.
Poszczególne elementy kolekcji możemy nosić warstwowo, wieńcząc stylizację okryciem wierzchnim. Oprócz wspomnianych już skórzanych kurtek i kamizelek, kolekcja obfituje w płaszcze oversize z przyciągającym uwagę wzorem, np. czarno-białą pepitą lub kolorem. Model w odcieniu intensywnego pomarańczowego spodoba się osobom, które mają już dość zimowych szarości.
Stylizacje warto dopełnić ciężkimi butami na grubszej podeszwie czy kowbojkami z szeroką cholewką, dodatkami ze skóry naturalnej: plecakiem, bądź torebką na ramię od Answear.LAB oraz błyszczącą, srebrną biżuterią.
Cała kolekcja „In women we trust” skąpana w czarno-białych printach kontrastujących z energetycznymi odcieniami czerwieni i pomarańczowego dostępna jest w sklepie internetowym answear.com:
https://answear.com/s/in-women-we-trust
***
Answear to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.