Komunikaty PR

Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust”

2023-01-26  |  10:20

Bądź kobietą, której można zaufać! Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust” pełną energetycznych stylizacji

Zaufanie to atrybut silnej i niezależnej kobiety, która odnosi sukcesy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jej odwaga odzwierciedla się także w energetycznych stylizacjach, w których nie brakuje intensywnych kolorów, wyrazistych printów  czy dużej, rzucającej się w oczy biżuterii. Właśnie takie elementy, które podkreślą pewność siebie każdej użytkowniczki, znajdziemy w najnowszej kolekcji Answear.LAB

Zaufanie to podstawa

Answear.LAB to marka tworząca kolekcje inspirowane kobietami, za którymi stoją idee mająca na celu motywowanie ich do walki o swoje aspiracje, cele i marzenia. Hasło przewodnie najnowszej kapsuły „In women we trust” to opowieść o zaufaniu, które powinno stanowić atrybut każdej silnej i niezależnej kobiety.

„In women we trust” to historia o silnych kobietach Answear.LABa, które potrafią się wzajemnie wspierać w drodze do realizacji marzeń. Są osobami godnymi zaufania, którym bez obaw można powierzyć każdy sekret czy problem i które tak samo jak sobie i swojej intuicji, ufają bliskim i przyjaciołom. Cechuje je empatia, uważność na drugiego człowieka i wiara w to, że tylko dzięki siostrzeństwu i wspólnym działaniom są w stanie wiele osiągnąć. Tą kolekcją zwracamy uwagę na potrzebę wzajemnego zaufania i podkreślamy jego znaczenie w relacjach. Tylko dzięki tej najcenniejszej więzi jesteśmy w stanie budować udane, szczęśliwe i satysfakcjonujące relacje zarówno prywatne, jak i zawodowe, czego życzymy wszystkim w tym nowym roku.”– komentuje Agnieszka Korsak, Dyrektorka Marki Answear.LAB

Trendy w stylu lat 80

Intensywny kolor, bufiaste rękawy, duża, połuskliwa biżuteria, buty z szerokimi cholewkami — to tylko kilka najważniejszych elementów typowych dla stylizacji z lat 80, które można znaleźć w najnowszej kolekcji „In women we trust” marki Answear.LAB. Marka zachęca tutaj do eksperymentów, niekonwencjonalnych połączeń, np. cekinów i futra, odkrywania nowych funkcji ubrań.  Jakie jeszcze propozycje skrywa kolekcja?

 

Po pierwsze,  skóra ekologiczna! Lista skórzanych modeli jest długa – znajdziemy tu zarówno ponadczasowe ramoneski, jak i inne okrycia wierzchnie, na czele ze skórzanym płaszczem, i częściowo wykonanym z poliestru z recyklingu bezrękawnikiem ocieplonym wełnianym kożuszkiem – idealnym na zimowe dni. Nie brakuje również sukienek, często w intrygujących fasonach oraz skórzanych koszul, marynarek, spódnic i spodni, z których można stworzyć nowoczesne komplety.

 

Z fakturą skóry świetnie współgrają satynowe koszule i mięsiste swetry, najlepiej w odcieniach czerwieni i pomarańczowego. Kolor ma tu znaczenie, podobnie jak print – najlepiej wyrazisty, czarno biały, abstrakcyjny lub geometryczny. To kolejny, mocny punkt kolekcji „In women we trust”, który szczególnie widoczny jest na rozkloszowanych sukienkach midi. Wibrujące wzory pojawiają się również na swetrach i wiązanej w talii marynarce.

 

Kobietom, które zdecydowanie wolą postawić na luźniejsze propozycje, marka proponuje także gładkie, dzianinowe sukienki z golfem i rozcięciem, a także rozkloszowane modele, z bufkami na ramionach i spiczastym dekoltem.

 

Poszczególne elementy kolekcji możemy nosić warstwowo, wieńcząc stylizację okryciem wierzchnim. Oprócz wspomnianych już skórzanych kurtek i kamizelek, kolekcja obfituje w  płaszcze oversize z przyciągającym uwagę wzorem, np. czarno-białą pepitą lub kolorem. Model w odcieniu intensywnego pomarańczowego spodoba się osobom, które mają już dość zimowych szarości.

 

Stylizacje warto dopełnić ciężkimi butami na grubszej podeszwie czy kowbojkami z szeroką cholewką, dodatkami ze skóry naturalnej: plecakiem, bądź torebką na ramię od Answear.LAB oraz błyszczącą, srebrną biżuterią.

 

Cała kolekcja „In women we trust”  skąpana w czarno-białych printach kontrastujących z energetycznymi odcieniami czerwieni i pomarańczowego dostępna jest w sklepie internetowym answear.com:

https://answear.com/s/in-women-we-trust

***

 

Answear to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.