Bardzo prosty przepis – ruszyła wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake
„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – pod takim hasłem marka zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
Użytkownicy, wyszukujący w Internecie przepisów na wielkanocne ciasta i babki, kierowani będą na stronę internetową kampanii (www.BardzoProstyPrzepis.pl), gdzie znajdą m.in. spoty i kreatywne przepisy, które w przewrotny sposób zachęcą ich do skorzystania z bardzo prostych pomysłów na świąteczne wypieki od Dan Cake. Każdy z nich oparty jest na podobnej recepturze: wystarczy otworzyć dowolny produkt z oferty świątecznej marki, a następnie położyć go na wielkanocny stół i… odpoczywać – ciesząc się zyskanym w ten sposób czasem.
Aktywacji towarzyszą dwa spoty video, które będą emitowane w ramach kampanii zasięgowej na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Przekaz akcji został dodatkowo wzmocniony zabawnymi publikacjami o przyciągających, clickbaitowych tytułach, nawiązujących do prostoty przygotowania ciast Wielkanocnych. Zostały one opublikowane w ASZ Dzienniku (https://aszdziennik.pl/145742,spryt-35-latki-przygotowala-pyszne-ciasta-i-zatkala-usta-wscibskim-krewnym) oraz w portalu Plejada.pl.
Kampania wielkanocna Dan Cake ma na celu wsparcie systematycznie prowadzonych działań wizerunkowych oraz zwiększenie rozpoznawalności i świadomości produktów z sezonowej oferty świątecznej – różnego rodzaju babek i ciast, a także baranków wielkanocnych oraz mini-babeczek, idealnie pasujących do wielkanocnego koszyczka.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez Spotlight Film, pod kierownictwem Katarzyny Dziadosz i Mateusza Mirochy, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialna jest agencja Ancymony.
www.BardzoProstyPrzepis.pl
Linki do spotów:
1) https://youtu.be/0K4KFXbeB8o
2) https://youtu.be/LE8A_IkMp7Y

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.