Bardzo prosty przepis – ruszyła wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake
„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – pod takim hasłem marka zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
Użytkownicy, wyszukujący w Internecie przepisów na wielkanocne ciasta i babki, kierowani będą na stronę internetową kampanii (www.BardzoProstyPrzepis.pl), gdzie znajdą m.in. spoty i kreatywne przepisy, które w przewrotny sposób zachęcą ich do skorzystania z bardzo prostych pomysłów na świąteczne wypieki od Dan Cake. Każdy z nich oparty jest na podobnej recepturze: wystarczy otworzyć dowolny produkt z oferty świątecznej marki, a następnie położyć go na wielkanocny stół i… odpoczywać – ciesząc się zyskanym w ten sposób czasem.
Aktywacji towarzyszą dwa spoty video, które będą emitowane w ramach kampanii zasięgowej na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Przekaz akcji został dodatkowo wzmocniony zabawnymi publikacjami o przyciągających, clickbaitowych tytułach, nawiązujących do prostoty przygotowania ciast Wielkanocnych. Zostały one opublikowane w ASZ Dzienniku (https://aszdziennik.pl/145742,spryt-35-latki-przygotowala-pyszne-ciasta-i-zatkala-usta-wscibskim-krewnym) oraz w portalu Plejada.pl.
Kampania wielkanocna Dan Cake ma na celu wsparcie systematycznie prowadzonych działań wizerunkowych oraz zwiększenie rozpoznawalności i świadomości produktów z sezonowej oferty świątecznej – różnego rodzaju babek i ciast, a także baranków wielkanocnych oraz mini-babeczek, idealnie pasujących do wielkanocnego koszyczka.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez Spotlight Film, pod kierownictwem Katarzyny Dziadosz i Mateusza Mirochy, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialna jest agencja Ancymony.
www.BardzoProstyPrzepis.pl
Linki do spotów:
1) https://youtu.be/0K4KFXbeB8o
2) https://youtu.be/LE8A_IkMp7Y

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji
Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Ochrona środowiska
Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.