Komunikaty PR

Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej.

2020-04-30  |  23:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Jest to ogólnopolska kampania społeczna, dedykowana jednemu z najważniejszych wyzwań naszych czasów, które dotyczy nas wszystkich – ochronie wody i zachowaniu dostępu do jej zasobów. Kampania „Co z tą wodą?” ma na celu uświadomienie Polakom, jakie mamy zasoby wodne i dlaczego powinniśmy o nie zadbać. Za autorski projekt kreatywny kampanii dla Koalicji Klimatycznej oraz jej strategię, kreację i egzekucję w social mediach, odpowiada agencja Bluecloud Interactive wraz ze wsparciem w obrębie budowania komunikacji projektu i działań PR przez Agencję Public Relations keyPR oraz HotChili - zespołu deweloperskiego, który zaprogramuje serwis www poświęcony kampanii – coztawoda.pl. Termin startu kampanii uzależniony jest od sytuacji w kraju. 


 

Woda jest zasobem strategicznym, tymczasem ryzyko wystąpienia jej braków stale rośnie, także w Polsce. Przedłużające się susze występujące na terenie naszego kraju są zagrożeniem dla wielu gałęzi gospodarki, od rolnictwa, przez energetykę, aż po szeroko rozumianą produkcję, korzystającą w swych procesach z wody. Susza ma poważne konsekwencje dla każdego z nas. Utrata plonów przyczynia się do widocznego już wzrostu cen żywności. Zwiększa się też prawdopodobieństwo wystąpienia przerw w dostawie prądu.

 

W Europie na jednego mieszkańca przypada średnio 2000 m3 wody na osobę na rok. W Polsce ten poziom jest znacznie niższy i wynosi około 1600 m3 wody na osobę rocznie. Postępujący kryzys klimatyczny będzie potęgował problem z dostępnością wody w kraju.

 

„Zmiana klimatu i jej skutki takie jak bezśnieżne zimy, długie okresy bez deszczu, czy coraz częstsze fale upałów, w połączeniu z bardzo dużym zużyciem wody, powodują pogłębiający się kryzys wodny w Polsce. Stajemy przed wyzwaniami, których nie możemy pozostawić bez właściwej reakcji.  Potrzeba podjęcia pilnych działań w tym obszarze jest ogromna.” - mówi o projekcie Dominik Olędzki, rzecznik prasowy Koalicji Klimatycznej. 

 

Z tego względu Bluecloud Interactive, wraz z Koalicją Klimatyczną i agencją keyPR postanowiły wspólnie wyjść naprzeciw problemowi, tworząc ogólnopolską kampanię społeczną „Co z tą wodą?”. W akcję zaangażowani są również naukowcy i eksperci zajmujący się tematem wody.

 

„Przerwy w dostępie do wody w Skierniewicach w zeszłym roku pokazały mi skalę problemu z jakim możemy się zmierzyć. Nie mogę sobie wyobrazić, że w Polsce mogłoby nam kiedykolwiek zabraknąć wody. Pomysł pojawił się w naszych głowach, podrzuciłem ten temat mojemu zespołowi, nie musiałem długo czekać. Podjęliśmy decyzję o aktywnym włączeniu się do akcji, a oni bardzo poważnie potraktowali temat.” - podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

 

Kampania ma na celu edukację Polaków, ale też uświadomienie rządzącym, jak palący jest problem deficytu wody w naszym kraju. Ze strony Koalicji Klimatycznej projekt koordynuje Dominik Olędzki. Piotr Nogal z agencji Bluecloud Interactive odpowiada za koncepcyjną stronę projektu, Monika Donner z BCI za kreację, natomiast Karolina Kowalska z agencji keyPR - za działania komunikacyjne i patronaty medialne. Zespół deweloperski HotChili zaprogramuje serwis www poświęcony kampanii – coztawoda.pl


 

------------------------

 

Koalicja Klimatyczna jest porozumieniem 26 organizacji pozarządowych zaangażowanych w działania na rzecz ochrony klimatu. Koalicjantami są organizacje z całej Polski, o różnych profilach, od badawczych po edukacyjne. Misją Koalicji Klimatycznej jest wspólne działanie w celu zapobiegania wywołanej przez człowieka zmianie klimatu dla dobra ludzi i środowiska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Biuro prasowe
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny
Media i PR „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
2024-03-20 | 10:00

„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.