Business Edge tworzy zespół redakcyjny
Business Edge
ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl
Jacek Brzeziński objął stanowisko – Head of Content, czyli szefa redakcji w Business Edge, warszawskiej agencji marketingu B2B i content PR. Jego misją jest utworzenie zgranego, merytorycznego zespołu, który odpowie na rosnące zapotrzebowanie klientów firmy na wyspecjalizowane materiały wspierające sprzedaż, marketing i działy HR.
Jacek Brzeziński związany był z Business Edge w latach 2016-2020. Dla klientów agencji współtworzył strategie komunikacyjne oraz raporty, ebooki, scenariusze krótkich wideo, teksty na strony www i do czasopism drukowanych oraz wiele innych form treści. Prowadził skuteczny program social sellingowy i doradzał w zakresie doboru taktyk marketingowych B2B w internecie.
Przez ostatni rok pracował w Sieci Badawczej Łukasiewicz, gdzie zajmował się cyfrowym marketingiem produktowym. Wcześniej przez wiele lat był związany z tytułami prasy komputerowej. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i University of London.
Na stanowisku szefa redakcji ma rozwinąć zespół, który pomoże w dalszej ekspansji Business Edge. Wśród klientów tej agencji marketingowej są m.in. takie marki rynku B2B jak Mondi, Fiserv i GE Healthcare.
Business Edge to agencja marketingu B2B i PR, której wizja opiera się na założeniu, że celem marketingu B2B powinna być przede wszystkim sprzedaż. Firma w swoich działaniach skupia się na marketingu strategicznym i content marketingu w kanale B2B. W ostatnich latach intensywnie rozwija swoją działalność w obszarze social sellingu.
Więcej informacji o firmie na BusinessEdge.pl i firmowym profilu na LinkedIn.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.