Komunikaty PR

Business Edge tworzy zespół redakcyjny

2021-08-02  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk
Business Edge

ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl

Jacek Brzeziński objął stanowisko – Head of Content, czyli szefa redakcji w Business Edge, warszawskiej agencji marketingu B2B i content PR. Jego misją jest utworzenie zgranego, merytorycznego zespołu, który odpowie na rosnące zapotrzebowanie klientów firmy na wyspecjalizowane materiały wspierające sprzedaż, marketing i działy HR.

Jacek Brzeziński związany był z Business Edge w latach 2016-2020. Dla klientów agencji współtworzył strategie komunikacyjne oraz raporty, ebooki, scenariusze krótkich wideo, teksty na strony www i do czasopism drukowanych oraz wiele innych form treści. Prowadził skuteczny program social sellingowy i doradzał w zakresie doboru taktyk marketingowych B2B w internecie.

Przez ostatni rok pracował w Sieci Badawczej Łukasiewicz, gdzie zajmował się cyfrowym marketingiem produktowym. Wcześniej przez wiele lat był związany z tytułami prasy komputerowej. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i University of London.

Na stanowisku szefa redakcji ma rozwinąć zespół, który pomoże w dalszej ekspansji Business Edge. Wśród klientów tej agencji marketingowej są m.in. takie marki rynku B2B jak Mondi, Fiserv i GE Healthcare.

Business Edge to agencja marketingu B2B i PR, której wizja opiera się na założeniu, że celem marketingu B2B powinna być przede wszystkim sprzedaż. Firma w swoich działaniach skupia się na marketingu strategicznym i content marketingu w kanale B2B. W ostatnich latach intensywnie rozwija swoją działalność w obszarze social sellingu.

Więcej informacji o firmie na BusinessEdge.pl i firmowym profilu na LinkedIn.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Business Edge
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.