Komunikaty PR

Canon po raz kolejny wspiera młode osoby w rozwoju fotograficznych oraz filmowyc

2023-07-13  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Warszawa, 10 lipca 2023 r. – Rozpoczyna się 9. edycja programu edukacyjnego „To My Tworzymy Świat”, organizowana przez firmę Canon. Akcja ma inspirować młodych ludzi do rozwoju pasji związanej z fotografią i filmem, a jednocześnie promować budowanie poczucia odpowiedzialności za otaczający nas świat. W ramach działań Canon przeprowadzony zostanie ogólnopolski konkurs oraz warsztaty multimedialne współorganizowane z Centrum Kultury Młodych w Łodzi, Centrum Biznesowym Synergia, Portem Gdańsk oraz Gdańskim Archipelagiem Kultury.

Akcja „To My Tworzymy Świat” realizowana w Polsce, jest częścią globalnego Canon Young People Programme, którego celem jest zachęcenie młodzieży do dokumentowania ważnych dla niej kwestii społecznych i środowiskowych. Do tej pory, w programie wzięło udział już 4500 młodych ludzi i ponad 50 partnerów takich jak Plan International oraz Wild Shots Outreach, prowadzących działalność charytatywną w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Podczas organizowanych spotkań dla szkół i społeczności lokalnych młodzi ludzie mają możliwość dzielić się ważnymi dla nich historiami z resztą świata i inspirować innych.  

Głównym punktem programu „To My Tworzymy Świat” jest ogólnopolski konkurs dla młodzieży pod hasłem „Pozytywne przykłady realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju ONZ”. Akcja adresowana jest do osób w wieku 13-18 lat, które chcą obrazem pokazać pozytywne przykłady realizacji celów ONZ i zaprezentować swój punktu widzenia. Prace można zgłaszać w dwóch kategoriach: praca multimedialna (np. film, fotocast, reportaż, klip) albo reportaż zdjęciowy od 1 sierpnia do końca października. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://www.canon.pl/tomytworzymyswiat/. Najlepsze prace zostaną nagrodzone - zdobywcy I miejsca w obu kategoriach otrzymają aparat bezlusterkowy Canon EOS R50 wraz z obiektywem, z kolei nagrodą za II miejsce będzie drukarka atramentowa MegaTank Canon PIXMA G640. Pracę, oprócz przedstawicieli marki Canon, oceniać będą profesjonalni fotografowie i filmowcy – Piotr Małecki – Ambasador Canon oraz Marcin Jamkowski – dziennikarz i podróżnik.

- Filozofia Canon opiera się na japońskim słowie „Kyosei”, które oznacza życie i działanie dla wspólnego dobra. Dlatego już w naszym DNA zapisana jest troska o społeczeństwo oraz świat, który nas otacza. W naszej podstawowej działalności minimalizujemy wpływ na środowisko poprzez m.in. wydłużanie cyklu życia produktów czy ograniczanie ilości odpadów. Angażujemy się także w edukację i podnoszenie świadomości społeczeństwa za pomocą reportaży oraz fotografii i zarażamy tą pasją młodych ludzi. Poprzez program „To My Tworzymy Świat” chcemy inspirować młodzież do angażowania się w sprawy społeczne i środowiskowe. Serdecznie zachęcamy do udziału wszystkich młodych, którzy pragną budować poczucie odpowiedzialności za nasz świat i ukazać swój punkt widzenia obrazem – mówi Marta Borkowska, Sustainability Manager, Canon.

W ramach projektu w dniach 18-19 lipca w Gdańsku i 20 lipca w Łodzi odbędą się także warsztaty multimedialne, podczas których uczestnicy będą nie tylko zdobywać wiedzę, ale też wykorzystywać ją w praktyce realizując własny materiał w ciekawym otoczeniu. O tym, jak stworzyć dobry reportaż zdjęciowy i filmowy młodzież dowie się od prowadzących – Piotra Małeckiego i Marcina Jamkowskiego, którzy są praktykami i profesjonalistami w dziedzinie fotografii i filmowania. Do udziału w warsztatach zgłaszać mogą się uczestnicy w wieku 13-18 lat. Całość odbędzie się we współpracy z Portem Gdańsk, Gdańskim Archipelagiem Kultury oraz Miejską Strefą Kultury w Łodzi i firmą Centrum Biznesowe Synergia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.