Komunikaty PR

CEO 3AW Network doceniony przez kapitułę konkursu CEO Club

2020-03-18  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt

Milena Świątkowska
LB Relations

Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Do pobrania Inf.pras ( 0.06 MB )

3 marca 2020 w Madrycie, podczas pierwszej edycji konkursu “CEO Roku” organizowanej przez organizację Club CEO, Miguel Ángel Rodríguez Caveda, Prezes Agencji 3AW w Hiszpanii
oraz międzynarodowej sieci 3AW Network, wyróżniony został tytułem „Prezesa Roku”,
m.in. w dowód uznania za swoje zasługi na rzecz międzynarodowej ekspansji. Polska agencja LoveBrands Relations do sieci dołączyła w maju 2019 roku.

3AW to niezależna międzynarodowa organizacja o szerokiej wizji strategicznej, specjalizująca się w komunikacji, zakupie mediów, rozwiązaniach cyfrowych, public relations, marketingu i innych działaniach kreatywnych. Ma cztery główne biura w Meksyku, Brazylii, USA i Hiszpanii,
a ponadto sieć afiliowanych agencji. Od maja 2019 roku reprezentowana jest w Polsce przez agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations.

Przyznanie tytułu “Prezesa Roku” Miguelowi Ángelowi Rodríguezowi Cavedzie kapituła konkursu
Club CEO argumentowała właśnie sukcesami, jakie sieć 3AW odniosła na  globalnych rynkach.
W sposób szczególny wyróżniono Cavedę za działania w Hiszpanii oraz w Stanach Zjednoczonych. Dziś sieć 3AW obejmuje ponad 20 agencji na 4 kontynentach, a oprócz działań komercyjnych prężnie angażuje się w działania pro bono wykorzystując do tego know-how lokalnych agencji.

Przykładem takiego działania jest wsparcie przez 3AW organizacji non-profit Emily’s Entourage (Towarzystwo Emily), która wypowiedziałq walkę mukowiscydozie, a zwłaszcza jej najrzadszym, niepoddającym sie leczeniu mutacjom. Chorzy z mukowiscydozą żyją piętnem nieuchronnej i przedwczesnej śmierci, zwykle z powodu niewydolności oddechowej. Ich życie kręci się wokół rehabilitacji, przestrzegania rygorystycznej diety, zażywają tysięce sztuk leków rocznie. W ostatnim stadium choroby praktycznie nie opuszczają łóżka szpitalnego. Celem organizacji jest zbiórka środków na finansowanie badań naukowych nad nowymi, skutecznymi i bezpiecznymi lekami na mukowiscydozę.

“Walka z chorobami rzadkimi, takimi jak mukowiscydoza, wymaga efektywnej komunikacji i jesteśmy dumni, że w ten sposób możemy ją wesprzeć” - powiedział Miguel Angel Rodriguez Caveda, CEO 3AW Network. “Konieczne jest podnoszenie świadomości społecznej, by móc wykrywać mukowiscydozę jak najwcześniej, ale kluczowe jest wsparcie zbiórki na badania naukowe nad nowymi lekami na tę chorobę. W ten sposób jesteśmy w stanie przyspieszyć pracę nad nowymi terapiami dla 10% chorych na mukowiscydozę typu 1, dla których nie ma jeszcze skutecznego leku.

“LoveBrands Relations od początku swojej działaności specjalizuje się między innymi w działaniach komunikacyjnych w obszarze ochrony zdrowia” tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations. “Wspieramy także pro bono wybrane organizacje NGO, dlatego z radością zaoferujemy swoje usługi komunikacyjne w Polsce także organizacji Emily’s Entourage”. 

W Polsce wszystkie dzieci urodzone po lipcu 2009 roku są objęte programem badań przesiewowych w kierunku mukowiscydozy. Ważne jest jednak podnoszenie świadomości czym jest ta choroba, jak się ją leczy oraz jakie istnieją możliwości godnego i dłuższego życia z tą chorobą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LB Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.