CEO 3AW Network doceniony przez kapitułę konkursu CEO Club

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
3 marca 2020 w Madrycie, podczas pierwszej edycji konkursu “CEO Roku” organizowanej przez organizację Club CEO, Miguel Ángel Rodríguez Caveda, Prezes Agencji 3AW w Hiszpanii
oraz międzynarodowej sieci 3AW Network, wyróżniony został tytułem „Prezesa Roku”,
m.in. w dowód uznania za swoje zasługi na rzecz międzynarodowej ekspansji. Polska agencja LoveBrands Relations do sieci dołączyła w maju 2019 roku.
3AW to niezależna międzynarodowa organizacja o szerokiej wizji strategicznej, specjalizująca się w komunikacji, zakupie mediów, rozwiązaniach cyfrowych, public relations, marketingu i innych działaniach kreatywnych. Ma cztery główne biura w Meksyku, Brazylii, USA i Hiszpanii,
a ponadto sieć afiliowanych agencji. Od maja 2019 roku reprezentowana jest w Polsce przez agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations.
Przyznanie tytułu “Prezesa Roku” Miguelowi Ángelowi Rodríguezowi Cavedzie kapituła konkursu
Club CEO argumentowała właśnie sukcesami, jakie sieć 3AW odniosła na globalnych rynkach.
W sposób szczególny wyróżniono Cavedę za działania w Hiszpanii oraz w Stanach Zjednoczonych. Dziś sieć 3AW obejmuje ponad 20 agencji na 4 kontynentach, a oprócz działań komercyjnych prężnie angażuje się w działania pro bono wykorzystując do tego know-how lokalnych agencji.
Przykładem takiego działania jest wsparcie przez 3AW organizacji non-profit Emily’s Entourage (Towarzystwo Emily), która wypowiedziałq walkę mukowiscydozie, a zwłaszcza jej najrzadszym, niepoddającym sie leczeniu mutacjom. Chorzy z mukowiscydozą żyją piętnem nieuchronnej i przedwczesnej śmierci, zwykle z powodu niewydolności oddechowej. Ich życie kręci się wokół rehabilitacji, przestrzegania rygorystycznej diety, zażywają tysięce sztuk leków rocznie. W ostatnim stadium choroby praktycznie nie opuszczają łóżka szpitalnego. Celem organizacji jest zbiórka środków na finansowanie badań naukowych nad nowymi, skutecznymi i bezpiecznymi lekami na mukowiscydozę.
“Walka z chorobami rzadkimi, takimi jak mukowiscydoza, wymaga efektywnej komunikacji i jesteśmy dumni, że w ten sposób możemy ją wesprzeć” - powiedział Miguel Angel Rodriguez Caveda, CEO 3AW Network. “Konieczne jest podnoszenie świadomości społecznej, by móc wykrywać mukowiscydozę jak najwcześniej, ale kluczowe jest wsparcie zbiórki na badania naukowe nad nowymi lekami na tę chorobę. W ten sposób jesteśmy w stanie przyspieszyć pracę nad nowymi terapiami dla 10% chorych na mukowiscydozę typu 1, dla których nie ma jeszcze skutecznego leku.
“LoveBrands Relations od początku swojej działaności specjalizuje się między innymi w działaniach komunikacyjnych w obszarze ochrony zdrowia” – tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations. “Wspieramy także pro bono wybrane organizacje NGO, dlatego z radością zaoferujemy swoje usługi komunikacyjne w Polsce także organizacji Emily’s Entourage”.
W Polsce wszystkie dzieci urodzone po lipcu 2009 roku są objęte programem badań przesiewowych w kierunku mukowiscydozy. Ważne jest jednak podnoszenie świadomości czym jest ta choroba, jak się ją leczy oraz jakie istnieją możliwości godnego i dłuższego życia z tą chorobą.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.