Chrup, Chrup, Hurra! Moc promocji i atrakcji od KFC i drużyny Panthers Wrocław!
To już szósty rok współpracy KFC z drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Aby uczcić kolejny rok współpracy, KFC zaprasza wszystkich fanów złocistego kurczaka, a w szczególności miłośników sportowych rozgrywek, do wspólnego świętowania i zabawy. W restauracjach KFC w całej Polsce na Gości będzie czekać mega promocja na każdy drugi kubełek 50% taniej przez cały tydzień!
KFC nieprzerwanie od 2018 roku współpracuje z wrocławską drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Również i w tym sezonie marka będzie kontynuować to partnerstwo, oferując fanom jeszcze więcej emocjonujących przeżyć zarówno na boisku, jak i przy kultowym kubełku pełnym chrupiącego kurczaka.
KFC właśnie ogłasza wielką promocję, która nieprzypadkowo przypada na najgorętszy czas w amerykańskiej lidze National Football League. Od 5 do 11 lutego br. każdy drugi kubełek z kawałkami złocistego kurczaka będzie do zgarnięcia o 50% taniej. Kulminacja sportowych emocji nastąpi 11 lutego br., w dzień finału Super Bowl 2024! Do tego też dnia trwać będzie wielka promocja na drugi kubełek w KFC.
- KFC zawsze jest tam, gdzie okazja do świętowania. Wspólnie spędzony czas to jedna z kluczowych wartości naszej marki, dlatego zachęcamy do oglądania rozgrywek z przyjaciółmi i Kubełkami KFC! Finały footballu amerykańskiego to prawdziwa uczta dla osób głodnych sportowych emocji, a KFC jest idealnym uzupełnieniem takich chwil! – tłumaczy Sylwia Przybyła, KFC Marketing Manager, AmRest.
KFC będzie towarzyszyć kibicom także podczas rozgrywek futbolu amerykańskiego na stadionach w czasie meczów Panthers, zapewniając im gadżety i vouchery do restauracji, a także organizując w przerwach meczy dodatkowe atrakcje np. dmuchany tor przeszkód dla najmłodszych. To jednak nie wszystko – KFC zaprasza na aż 20 wydarzeń w swoich restauracjach, gdzie można będzie spotkać zawodników Panthers Wrocław!
KFC i Panthers Wrocław razem tworzą niepowtarzalne połączenie smaku i sportowej pasji, jednoczące kibiców i Gości restauracji. Dołącz do nich i przeżyj niezapomniane sportowe chwile! Promocja minus 50% na drugi kubełek w KFC obowiązuje w całym kraju, także w dostawie.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.