Chrup, Chrup, Hurra! Moc promocji i atrakcji od KFC i drużyny Panthers Wrocław!
To już szósty rok współpracy KFC z drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Aby uczcić kolejny rok współpracy, KFC zaprasza wszystkich fanów złocistego kurczaka, a w szczególności miłośników sportowych rozgrywek, do wspólnego świętowania i zabawy. W restauracjach KFC w całej Polsce na Gości będzie czekać mega promocja na każdy drugi kubełek 50% taniej przez cały tydzień!
KFC nieprzerwanie od 2018 roku współpracuje z wrocławską drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Również i w tym sezonie marka będzie kontynuować to partnerstwo, oferując fanom jeszcze więcej emocjonujących przeżyć zarówno na boisku, jak i przy kultowym kubełku pełnym chrupiącego kurczaka.
KFC właśnie ogłasza wielką promocję, która nieprzypadkowo przypada na najgorętszy czas w amerykańskiej lidze National Football League. Od 5 do 11 lutego br. każdy drugi kubełek z kawałkami złocistego kurczaka będzie do zgarnięcia o 50% taniej. Kulminacja sportowych emocji nastąpi 11 lutego br., w dzień finału Super Bowl 2024! Do tego też dnia trwać będzie wielka promocja na drugi kubełek w KFC.
- KFC zawsze jest tam, gdzie okazja do świętowania. Wspólnie spędzony czas to jedna z kluczowych wartości naszej marki, dlatego zachęcamy do oglądania rozgrywek z przyjaciółmi i Kubełkami KFC! Finały footballu amerykańskiego to prawdziwa uczta dla osób głodnych sportowych emocji, a KFC jest idealnym uzupełnieniem takich chwil! – tłumaczy Sylwia Przybyła, KFC Marketing Manager, AmRest.
KFC będzie towarzyszyć kibicom także podczas rozgrywek futbolu amerykańskiego na stadionach w czasie meczów Panthers, zapewniając im gadżety i vouchery do restauracji, a także organizując w przerwach meczy dodatkowe atrakcje np. dmuchany tor przeszkód dla najmłodszych. To jednak nie wszystko – KFC zaprasza na aż 20 wydarzeń w swoich restauracjach, gdzie można będzie spotkać zawodników Panthers Wrocław!
KFC i Panthers Wrocław razem tworzą niepowtarzalne połączenie smaku i sportowej pasji, jednoczące kibiców i Gości restauracji. Dołącz do nich i przeżyj niezapomniane sportowe chwile! Promocja minus 50% na drugi kubełek w KFC obowiązuje w całym kraju, także w dostawie.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.