Komunikaty PR

Chrup, Chrup, Hurra! Moc promocji i atrakcji od KFC i drużyny Panthers Wrocław!

2024-02-05  |  11:00
Biuro prasowe

To już szósty rok współpracy KFC z drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Aby uczcić kolejny rok współpracy, KFC zaprasza wszystkich fanów złocistego kurczaka, a w szczególności miłośników sportowych rozgrywek, do wspólnego świętowania i zabawy. W restauracjach KFC w całej Polsce na Gości będzie czekać mega promocja na każdy drugi kubełek 50% taniej przez cały tydzień!

KFC nieprzerwanie od 2018 roku współpracuje z wrocławską drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Również i w tym sezonie marka będzie kontynuować to partnerstwo, oferując fanom jeszcze więcej emocjonujących przeżyć zarówno na boisku, jak i przy kultowym kubełku pełnym chrupiącego kurczaka.

KFC właśnie ogłasza wielką promocję, która nieprzypadkowo przypada na najgorętszy czas w  amerykańskiej lidze National Football League. Od 5 do 11 lutego br. każdy drugi kubełek z kawałkami złocistego kurczaka będzie do zgarnięcia o 50% taniej. Kulminacja sportowych emocji nastąpi 11 lutego br., w dzień finału Super Bowl 2024! Do tego też dnia trwać będzie wielka promocja na drugi kubełek w KFC.

- KFC zawsze jest tam, gdzie okazja do świętowania. Wspólnie spędzony czas to jedna z kluczowych wartości naszej marki, dlatego zachęcamy do oglądania rozgrywek z przyjaciółmi i Kubełkami KFC! Finały footballu amerykańskiego to prawdziwa uczta dla osób głodnych sportowych emocji, a KFC jest idealnym uzupełnieniem takich chwil! – tłumaczy Sylwia Przybyła, KFC Marketing Manager, AmRest.

KFC będzie towarzyszyć kibicom także podczas rozgrywek futbolu amerykańskiego na stadionach w czasie meczów Panthers, zapewniając im gadżety i vouchery do restauracji, a także organizując w przerwach meczy dodatkowe atrakcje np. dmuchany tor przeszkód dla najmłodszych. To jednak nie wszystko – KFC zaprasza na aż 20 wydarzeń w swoich restauracjach, gdzie można będzie spotkać zawodników Panthers Wrocław!

KFC i Panthers Wrocław razem tworzą niepowtarzalne połączenie smaku i sportowej pasji, jednoczące kibiców i Gości restauracji. Dołącz do nich i przeżyj niezapomniane sportowe chwile! Promocja minus 50% na drugi kubełek w KFC obowiązuje w całym kraju, także w dostawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.