Komunikaty PR

Cofidis Polska zagra z Moto Orkiestrą

2023-01-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR



kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl

Cofidis Polska dołączył do grona partnerów 19. Finału warszawskiej Moto Orkiestry! Tym samym firma będzie wspierać ogólnopolski 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na Bemowie, w ostatnią niedzielę stycznia na wszystkich chętnych będzie czekać szereg atrakcji, w tym m.in. symulator VR 5D jazdy samochodem od Cofidis Polska.

Tegoroczny – 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ma na celu uświadomić nam, jak poważnym problemem jest sepsa. Pieniądze zebrane w ramach tegorocznego Finału WOŚP zostaną przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, pozwalającego szybko zidentyfikować bakterie, które odpowiadają za jej rozwój.

W ramach wsparcia WOŚP już po raz 19. na warszawskim Bemowie zagra również Moto Orkiestra, za którą stoją Automobilklub Polski, Urząd Dzielnicy Bemowo oraz partnerzy. W tym roku do tego grona dołączył Cofidis Polska.

Organizatorzy zapraszają 29 stycznia w godz. 12:00 – 18:00 na Autodrom Bemowo, gdzie na odwiedzających będzie czekać szereg moto - i nie tylko - atrakcji dla dorosłych i dzieci. Do dyspozycji będzie część zewnętrzna i wewnętrzna, w których znajdą się m.in. kącik dla dzieci, laboratorium z możliwością uczestnictwa w ciekawych eksperymentach, strefa gastronomiczna, scena główna oraz stoiska partnerów, wśród których będzie również obecny Cofidis Polska.

- Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to fenomenalna inicjatywa, którą jako Cofidis Polska chcemy wspierać. Wiem, że to nie tylko zbiórka funduszy na zakup specjalistycznego sprzętu ratującego życie, ale też okazja do szerzenia świadomości na temat dbałości o zdrowie. Bardzo cieszę się, że możemy mieć swój udział w tak szlachetnej akcji i być partnerem Moto Orkiestry – podkreśla Nuno de Oliveira, dyrektor generalny Cofidis Polska.

Zespół Cofidis, jako partner Moto Orkiestry, przygotował stoisko, na którym będzie możliwość przetestowania swoich umiejętności w symulatorze jazdy samochodem oraz refleksometrze. Oba urządzenia mają za zadanie podnieść świadomość kierowców, wskazać jak istotną rolę odgrywa szybkość reakcji i uświadomić szereg konsekwencji opóźnień w reagowaniu na warunki na drodze. Ponadto Cofidis Polska w ramach prowadzonej polityki środowiskowej #LikeMyPlanet przygotował dla odwiedzających sadzonki łąki kwietnej dla pszczół oraz niezapominajek. Program ten ma na celu  uświadomić, że każda inicjatywa podejmowana na rzecz ochrony klimatu ma znaczenie w walce o lepsze jutro naszej planety.

- Serdecznie zapraszamy mieszkańców Warszawy, naszych sympatyków, przyjaciół i wszystkich wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy do odwiedzenia naszego stanowiska w niedzielę – 29 stycznia, na terenie Automobilklubu Polskiego. Symulator jazdy samochodem i refleksometr, z których będzie można skorzystać, pokażą nam w bezpiecznych warunkach, jak rodzimy sobie z trudnymi sytuacjami, jaki jest czas reakcji i nad czym warto popracować, by podnieść bezpieczeństwo na polskich drogach. Odpowiedzialność to jedna z naszych podstawowych wartości w firmie. Dlatego też czujemy się zobowiązani by przy każdej nadarzającej się okazji edukować i przestrzegać kierowców – mówi Anita Makowska, dyrektor marketingu w Cofidis Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: W dobrym tonie. PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.