Komunikaty PR

Cofidis Polska zagra z Moto Orkiestrą

2023-01-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR



kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl

Cofidis Polska dołączył do grona partnerów 19. Finału warszawskiej Moto Orkiestry! Tym samym firma będzie wspierać ogólnopolski 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na Bemowie, w ostatnią niedzielę stycznia na wszystkich chętnych będzie czekać szereg atrakcji, w tym m.in. symulator VR 5D jazdy samochodem od Cofidis Polska.

Tegoroczny – 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ma na celu uświadomić nam, jak poważnym problemem jest sepsa. Pieniądze zebrane w ramach tegorocznego Finału WOŚP zostaną przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, pozwalającego szybko zidentyfikować bakterie, które odpowiadają za jej rozwój.

W ramach wsparcia WOŚP już po raz 19. na warszawskim Bemowie zagra również Moto Orkiestra, za którą stoją Automobilklub Polski, Urząd Dzielnicy Bemowo oraz partnerzy. W tym roku do tego grona dołączył Cofidis Polska.

Organizatorzy zapraszają 29 stycznia w godz. 12:00 – 18:00 na Autodrom Bemowo, gdzie na odwiedzających będzie czekać szereg moto - i nie tylko - atrakcji dla dorosłych i dzieci. Do dyspozycji będzie część zewnętrzna i wewnętrzna, w których znajdą się m.in. kącik dla dzieci, laboratorium z możliwością uczestnictwa w ciekawych eksperymentach, strefa gastronomiczna, scena główna oraz stoiska partnerów, wśród których będzie również obecny Cofidis Polska.

- Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to fenomenalna inicjatywa, którą jako Cofidis Polska chcemy wspierać. Wiem, że to nie tylko zbiórka funduszy na zakup specjalistycznego sprzętu ratującego życie, ale też okazja do szerzenia świadomości na temat dbałości o zdrowie. Bardzo cieszę się, że możemy mieć swój udział w tak szlachetnej akcji i być partnerem Moto Orkiestry – podkreśla Nuno de Oliveira, dyrektor generalny Cofidis Polska.

Zespół Cofidis, jako partner Moto Orkiestry, przygotował stoisko, na którym będzie możliwość przetestowania swoich umiejętności w symulatorze jazdy samochodem oraz refleksometrze. Oba urządzenia mają za zadanie podnieść świadomość kierowców, wskazać jak istotną rolę odgrywa szybkość reakcji i uświadomić szereg konsekwencji opóźnień w reagowaniu na warunki na drodze. Ponadto Cofidis Polska w ramach prowadzonej polityki środowiskowej #LikeMyPlanet przygotował dla odwiedzających sadzonki łąki kwietnej dla pszczół oraz niezapominajek. Program ten ma na celu  uświadomić, że każda inicjatywa podejmowana na rzecz ochrony klimatu ma znaczenie w walce o lepsze jutro naszej planety.

- Serdecznie zapraszamy mieszkańców Warszawy, naszych sympatyków, przyjaciół i wszystkich wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy do odwiedzenia naszego stanowiska w niedzielę – 29 stycznia, na terenie Automobilklubu Polskiego. Symulator jazdy samochodem i refleksometr, z których będzie można skorzystać, pokażą nam w bezpiecznych warunkach, jak rodzimy sobie z trudnymi sytuacjami, jaki jest czas reakcji i nad czym warto popracować, by podnieść bezpieczeństwo na polskich drogach. Odpowiedzialność to jedna z naszych podstawowych wartości w firmie. Dlatego też czujemy się zobowiązani by przy każdej nadarzającej się okazji edukować i przestrzegać kierowców – mówi Anita Makowska, dyrektor marketingu w Cofidis Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.