Commvault z nowym Marketing Managerem
Witowski
Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl
Beata Tokarska objęła stanowisko CEE Marketing Manager w firmie Commvault, będącej czołowym dostawcą rozwiązań do ochrony danych i zarządzania informacjami. Będzie ona odpowiedzialna za realizację strategii marketingowej i nadzór nad działaniami komunikacyjnymi w regionie Europy centralnej i wschodniej. W skład regionu za który jest odpowiedzialna wchodzi Polska, Austria, Szwajcaria, a także Europa wschodnia: Rosja i Wspólnota Niepodległych Państw.
Tokarska posiada ponad jedenaście lat doświadczenia zdobytego podczas pracy w działach marketingu w firmach z branży IT, telecom, technologii dla transportu czy farmacji. Przez ponad siedem lat związana była zawodowo z HPE gdzie zajmowała stanowisko Country Marketing Manager i była odpowiedzialna za realizację kompleksowych działań marketingowych firmy na rynku polskim. W HPE Tokarska z powodzeniem rozwijała współpracę z kanałem partnerskim, dzięki skutecznemu budowaniu i wdrażaniu programów marketingowych. Koordynowała też liczne projekty międzynarodowe w obszarach rozwiązań storage.
Firmy funkcjonujące we współczesnej rzeczywistości, bez względu na sektor i rynki na których działają, jeśli chcą być konkurencyjne, muszą efektywnie zarządzać danymi. To właśnie dane są najcenniejszym aktywem, mającym największy potencjał. Ich utrata w wyniku działań takich jak ataki ransomware naraża przedsiębiorstwa na ogromne niebezpieczeństwo. Commvault to technologiczny lider w obszarze zarządzania danymi i ich ochrony. Moją misją jest sukcesywnie podnoszenie świadomości klientów w kwestii bezpieczeństwa danych oraz możliwości jakie daje współczesne oprogramowanie do zarządzania danymi w chmurze. – komentuje Beata Tokarska, CEE Marketing Manager, Commvault.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.