Commvault z nowym Marketing Managerem
Witowski
Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl
Beata Tokarska objęła stanowisko CEE Marketing Manager w firmie Commvault, będącej czołowym dostawcą rozwiązań do ochrony danych i zarządzania informacjami. Będzie ona odpowiedzialna za realizację strategii marketingowej i nadzór nad działaniami komunikacyjnymi w regionie Europy centralnej i wschodniej. W skład regionu za który jest odpowiedzialna wchodzi Polska, Austria, Szwajcaria, a także Europa wschodnia: Rosja i Wspólnota Niepodległych Państw.
Tokarska posiada ponad jedenaście lat doświadczenia zdobytego podczas pracy w działach marketingu w firmach z branży IT, telecom, technologii dla transportu czy farmacji. Przez ponad siedem lat związana była zawodowo z HPE gdzie zajmowała stanowisko Country Marketing Manager i była odpowiedzialna za realizację kompleksowych działań marketingowych firmy na rynku polskim. W HPE Tokarska z powodzeniem rozwijała współpracę z kanałem partnerskim, dzięki skutecznemu budowaniu i wdrażaniu programów marketingowych. Koordynowała też liczne projekty międzynarodowe w obszarach rozwiązań storage.
Firmy funkcjonujące we współczesnej rzeczywistości, bez względu na sektor i rynki na których działają, jeśli chcą być konkurencyjne, muszą efektywnie zarządzać danymi. To właśnie dane są najcenniejszym aktywem, mającym największy potencjał. Ich utrata w wyniku działań takich jak ataki ransomware naraża przedsiębiorstwa na ogromne niebezpieczeństwo. Commvault to technologiczny lider w obszarze zarządzania danymi i ich ochrony. Moją misją jest sukcesywnie podnoszenie świadomości klientów w kwestii bezpieczeństwa danych oraz możliwości jakie daje współczesne oprogramowanie do zarządzania danymi w chmurze. – komentuje Beata Tokarska, CEE Marketing Manager, Commvault.
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.