CUK inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero!
Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję
w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów będzie SuperCUK – bohaterka
z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecie i radiu przedstawiająca, nową bohaterkę rynkowi i klientom.
- „SuperCUK doskonale koresponduje zarówno z aspiracjami naszej marki, jak i z tym, kim chcemy być w oczach naszych klientów. Od lat realizujemy wśród polskich konsumentów naszą misję edukacyjną związaną ze światem ubezpieczeń. Chcemy, by Polacy odnajdowali tę wiedzę, również za sprawą SuperCUK. Nowa brand hero o ubezpieczeniach wie wszystko, zarówno w teorii, jak i praktyce,
a posiadaną wiedzą chętnie podzieli się z klientami. Pomoże nie tylko zrozumieć podstawowe terminy związane z branżą ubezpieczeń czy znaleźć odpowiednią dokumentację, ale też porównać oferty
i wybrać spośród nich tą najbardziej pasującą do ich oczekiwań. SuperCUK otworzy nas również na nowe grupy konsumentów – młodszych, dynamicznych mieszkańców dużych aglomeracji, dla których ważne są nowinki technologiczne oraz spersonalizowana komunikacja między marką
a klientem. By dotrzeć do tej grupy w CUK Ubezpieczenia intensywnie stawiamy na omnichannel marketing i nowe platformy komunikacji z klientami. Chcemy być coraz bliżej nich
i jednocześnie zmieniać oblicze branży ubezpieczeniowej dzięki nowinkom technologicznym.” – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska Dyrektor Marketingu w CUK Ubezpieczenia.
SuperCUK to nie tylko postać charyzmatyczna i bystra, ale także piękna i silna. Posiada specjalne supermoce. Jest w stanie z nadludzką prędkością porównać aż 170 ofert ubezpieczeniowych spośród ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, w tym m.in.: Compensa, Generali, Link4, TUZ Ubezpieczenia. Jej kompetencje selekcyjne i wiedza merytoryczna pozwalają wybrać dla każdego klienta rozwiązanie, które najlepiej odpowiada jego potrzebom. Tę umiejętność uosabia moc porównywania cen i zakresów ubezpieczeń. SuperCUK jest wszechwiedząca w temacie ubezpieczeń. Zna mnóstwo ofert i wie na co zwracać uwagę. Ta supermoc wiąże się z funkcjonalnością aplikacji CUK Ubezpieczenia i infolinii. Dodatkowo, SuperCUK pamięta wszystko co niezbędne.
Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza wiele zmian w obszarze marketingu i celów, jakie chce osiągnąć w najbliższych latach. Jedną z głównych zmian jest zastosowanie technik omnichannel,
w ramach których CUK Ubezpieczenia będzie budował platformę komunikacji z nową grupą młodszych klientów. Przykładem innowacji i wdrożeń nowoczesnych rozwiązań jest współpraca firmy z Google Polska, dzięki czemu możemy w szybki i przyjemny sposób uzyskać informacje od Asystenta Google na tematy związane z ubezpieczeniem samochodu. Na przełomie roku CUK Ubezpieczenia uruchomił także bardzo atrakcyjną i multifunkcjonalną aplikację mobilną. Dzięki niej mamy do dyspozycji nowoczesny wariant oprogramowania do zarządzania polisami i portfelem ubezpieczeń dla klientów.
Marka CUK Ubezpieczenia jest obecna na polskim rynku ubezpieczeń od 18 lat i w tym czasie stała się liderem wśród multiagencji w naszym kraju. W ofercie posiada produkty wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Działa w zasięgu ogólnopolskim, a jej klienci mogą wybrać odpowiadający im produkt zarówno w jednej z ponad 330 placówek stacjonarnych, jak i wykorzystując narzędzia online – kalkulator OC i AC, www.cuk.pl lub telefonicznie przy pomocy dedykowanego Contact Center.
O FIRMIE
CUK Ubezpieczenia już od 18 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, ułatwiając w ten sposób wybór właściwego ubezpieczenia swoim klientom. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, w tym: Compensa, Generali, Link4 i TUZ Ubezpieczenia. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo - przy pomocy kalkulatora OC i AC na www.cuk.pl oraz telefonicznie przy pomocy własnego Contact Center. W 2017 roku multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 18 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.