Komunikaty PR

CUK inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero!

2020-02-06  |  13:00
Biuro prasowe

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję
w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów będzie SuperCUK – bohaterka
z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecie i radiu przedstawiająca, nową bohaterkę rynkowi i klientom.

- „SuperCUK doskonale koresponduje zarówno z aspiracjami naszej marki, jak i z tym, kim chcemy być w oczach naszych klientów. Od lat realizujemy wśród polskich konsumentów naszą misję edukacyjną związaną ze światem ubezpieczeń. Chcemy, by Polacy odnajdowali tę wiedzę, również za sprawą SuperCUK. Nowa brand hero o ubezpieczeniach wie wszystko, zarówno w teorii, jak i praktyce,
a posiadaną wiedzą chętnie podzieli się z klientami. Pomoże nie tylko zrozumieć podstawowe terminy związane z branżą ubezpieczeń czy znaleźć odpowiednią dokumentację, ale też porównać oferty
i wybrać spośród nich tą najbardziej pasującą do ich oczekiwań. SuperCUK otworzy nas również na nowe grupy konsumentów – młodszych, dynamicznych mieszkańców dużych aglomeracji, dla których ważne są nowinki technologiczne oraz spersonalizowana komunikacja między marką
a klientem. By dotrzeć do tej grupy w CUK Ubezpieczenia intensywnie stawiamy na omnichannel marketing i nowe platformy komunikacji z klientami. Chcemy być coraz bliżej nich
i jednocześnie zmieniać oblicze branży ubezpieczeniowej dzięki nowinkom technologicznym.”
– tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska Dyrektor Marketingu w CUK Ubezpieczenia.

SuperCUK to nie tylko postać charyzmatyczna i bystra, ale także piękna i silna. Posiada specjalne supermoce. Jest w stanie z nadludzką prędkością porównać aż 170 ofert ubezpieczeniowych spośród ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, w tym m.in.: Compensa, Generali, Link4, TUZ Ubezpieczenia. Jej kompetencje selekcyjne i wiedza merytoryczna pozwalają wybrać dla każdego klienta rozwiązanie, które najlepiej odpowiada jego potrzebom. Tę umiejętność uosabia moc porównywania cen i zakresów ubezpieczeń. SuperCUK jest wszechwiedząca w temacie ubezpieczeń. Zna mnóstwo ofert i wie na co zwracać uwagę. Ta supermoc wiąże się z funkcjonalnością aplikacji CUK Ubezpieczenia i infolinii. Dodatkowo, SuperCUK pamięta wszystko co niezbędne.

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza wiele zmian w obszarze marketingu i celów, jakie chce osiągnąć w najbliższych latach. Jedną z głównych zmian jest zastosowanie technik omnichannel,
w ramach których CUK Ubezpieczenia będzie budował platformę komunikacji z nową grupą młodszych klientów. Przykładem innowacji i wdrożeń nowoczesnych rozwiązań jest współpraca firmy z Google Polska, dzięki czemu możemy w szybki i przyjemny sposób uzyskać informacje od Asystenta Google na tematy związane z ubezpieczeniem samochodu. Na przełomie roku CUK Ubezpieczenia uruchomił także bardzo atrakcyjną i multifunkcjonalną aplikację mobilną. Dzięki niej mamy do dyspozycji nowoczesny wariant oprogramowania do zarządzania polisami i portfelem ubezpieczeń dla klientów.

Marka CUK Ubezpieczenia jest obecna na polskim rynku ubezpieczeń od 18 lat i w tym czasie stała się liderem wśród multiagencji w naszym kraju. W ofercie posiada produkty wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Działa w zasięgu ogólnopolskim, a jej klienci mogą wybrać odpowiadający im produkt zarówno w jednej z ponad 330 placówek stacjonarnych, jak i wykorzystując narzędzia online – kalkulator OC i AC, www.cuk.pl lub telefonicznie przy pomocy dedykowanego Contact Center.

O FIRMIE

CUK Ubezpieczenia już od 18 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, ułatwiając w ten sposób wybór właściwego ubezpieczenia swoim klientom. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, w tym: Compensa, Generali, Link4 i TUZ Ubezpieczenia. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo - przy pomocy kalkulatora OC i AC na www.cuk.pl oraz telefonicznie przy pomocy własnego Contact Center. W 2017 roku multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 18 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.