Komunikaty PR

CUK startuje z nową kampanią- Przyszłość bez czarnych scenariuszy

2023-06-13  |  12:00
Biuro prasowe

CUK Ubezpieczenia rozpoczęło nową kampanię reklamową. Hasłem przewodnim jest Przyszłość bez czarnych scenariuszy. Multiagencja zdecydowała się dłuższą formę i wartościowe treści, które przedstawi w serialu CUK: moc przewidywania. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży ubezpieczeniowej, które ma na celu zwiększenie świadomości ubezpieczeniowej Polaków oraz wzmocnienie komunikacji marki CUK Ubezpieczenia.

Przygotowania poprzedziły badania i analizy, które utwierdziły firmę w przekonaniu, że popularność seriali wśród Polaków rośnie, szczególnie wśród osób z grupy docelowej. Rdzeniem kampanii jest serial dostępny na YouTube, ale realizacja będzie też wspierana aktywnościami online i offline. Między innymi w social mediach, poprzez influencerów i dedykowane materiały drukowane, co pozwoli na zwiększenie zasięgu i zaangażowania odbiorców.

- Chcemy i lubimy zaskakiwać odbiorców oraz branżę. W tym roku postawiliśmy na koncept kreatywny, jakim jest serial, który do tej pory w branży ubezpieczeniowej jeszcze nie był wykorzystywany. Jesteśmy przekonani, że to innowacyjne podejście pozwoli nam skutecznie dotrzeć do naszej grupy docelowej i budować długotrwałe relacje z klientami - mówi Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.

Serial składa się z dziesięciu pięciominutowych odcinków, które będą emitowane w każdym miesiącu. Luźna i angażująca forma scenariusza jest celowym zabiegiem realizatorów, aby pokazać ciekawy oraz przyjazny świat ubezpieczeń. Przygotowana fabuła opowiada bliskie każdemu z nas historie przez pryzmat codziennych wyzwań i trosk. Mieszkańcy jednej z kamienic mogą liczyć na pomoc wyjątkowej sąsiadki, doradczyni ubezpieczeniowej, która po godzinach staje się SuperCUK. Jej możliwości przeciwdziałają poczynaniom Łotra, który uosabia pechowe sytuacje, w których konsekwencji bohaterowie przekonują się, jak ważne jest posiadanie ubezpieczenia.

- Jesteśmy przekonani, że ta kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie naszych obecnych
oraz przyszłych klientów. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, a nasi odbiorcy poszukują rozrywki i pomocnych treści. Najnowsze trendy sygnalizują również, że YouTube stał się współczesną telewizją, ale oprócz emisji na tej platformie, zaplanowaliśmy też kampanię wykorzystującą Facebook, Instagram czy Tik Tok, na którym zadebiutujemy - powiedział Marcin Dyliński, Dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce w CUK Ubezpieczenia.

Multiagencja wierzy, że innowacyjna kampania reklamowa oparta na serialu będzie skutecznym narzędziem w budowaniu więzi z klientami, zbuduje świadomość wartości marki i w efekcie przełoży się na wzrost zainteresowania doradztwem ubezpieczeniowym w CUK. Wszyscy zainteresowani będą mieli okazję śledzić losy bohaterów i przekonać się, jak SuperCUK chroni mieszkańców przed różnymi niebezpieczeństwami.

- Postawiliśmy na historie, które mogą dotyczyć każdego nas. Zalanie, kradzież, uszkodzenie ciała lub mienia. Z miejscem akcji oraz opowiedzianymi w serialu historiami mogą się utożsamiać odbiorcy z różnych pokoleń. Nie udajemy jednak, że nasza kampania nie jest reklamą i na końcu każdego odcinka doradzamy widzom, jakie ubezpieczenie jest przydatne, żeby ochronić się przed skutkami sytuacji, od których w serialu chroni bohaterów SuperCUK. – dodaje Paula Rabel Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Louder&Higher we współpracy z wewnętrznym zespołem marketingu CUK Ubezpieczenia, serial wyprodukował Filmoon, działania performance prowadzone są przez agencję Bluerank. Kampania potrwa od czerwca 2023 do lutego 2024 roku i będzie widoczna przede wszystkim w przestrzeni online, jak również we wszystkich materiałach kierowanych do klientów. Patronat medialny nad serialem objęła Gazeta Ubezpieczeniowa.

Link do pierwszego odcinka: https://youtu.be/Ab8gv_Rm0tk

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.