Komunikaty PR

CUK startuje z nową kampanią- Przyszłość bez czarnych scenariuszy

2023-06-13  |  12:00
Biuro prasowe

CUK Ubezpieczenia rozpoczęło nową kampanię reklamową. Hasłem przewodnim jest Przyszłość bez czarnych scenariuszy. Multiagencja zdecydowała się dłuższą formę i wartościowe treści, które przedstawi w serialu CUK: moc przewidywania. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży ubezpieczeniowej, które ma na celu zwiększenie świadomości ubezpieczeniowej Polaków oraz wzmocnienie komunikacji marki CUK Ubezpieczenia.

Przygotowania poprzedziły badania i analizy, które utwierdziły firmę w przekonaniu, że popularność seriali wśród Polaków rośnie, szczególnie wśród osób z grupy docelowej. Rdzeniem kampanii jest serial dostępny na YouTube, ale realizacja będzie też wspierana aktywnościami online i offline. Między innymi w social mediach, poprzez influencerów i dedykowane materiały drukowane, co pozwoli na zwiększenie zasięgu i zaangażowania odbiorców.

- Chcemy i lubimy zaskakiwać odbiorców oraz branżę. W tym roku postawiliśmy na koncept kreatywny, jakim jest serial, który do tej pory w branży ubezpieczeniowej jeszcze nie był wykorzystywany. Jesteśmy przekonani, że to innowacyjne podejście pozwoli nam skutecznie dotrzeć do naszej grupy docelowej i budować długotrwałe relacje z klientami - mówi Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.

Serial składa się z dziesięciu pięciominutowych odcinków, które będą emitowane w każdym miesiącu. Luźna i angażująca forma scenariusza jest celowym zabiegiem realizatorów, aby pokazać ciekawy oraz przyjazny świat ubezpieczeń. Przygotowana fabuła opowiada bliskie każdemu z nas historie przez pryzmat codziennych wyzwań i trosk. Mieszkańcy jednej z kamienic mogą liczyć na pomoc wyjątkowej sąsiadki, doradczyni ubezpieczeniowej, która po godzinach staje się SuperCUK. Jej możliwości przeciwdziałają poczynaniom Łotra, który uosabia pechowe sytuacje, w których konsekwencji bohaterowie przekonują się, jak ważne jest posiadanie ubezpieczenia.

- Jesteśmy przekonani, że ta kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie naszych obecnych
oraz przyszłych klientów. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, a nasi odbiorcy poszukują rozrywki i pomocnych treści. Najnowsze trendy sygnalizują również, że YouTube stał się współczesną telewizją, ale oprócz emisji na tej platformie, zaplanowaliśmy też kampanię wykorzystującą Facebook, Instagram czy Tik Tok, na którym zadebiutujemy - powiedział Marcin Dyliński, Dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce w CUK Ubezpieczenia.

Multiagencja wierzy, że innowacyjna kampania reklamowa oparta na serialu będzie skutecznym narzędziem w budowaniu więzi z klientami, zbuduje świadomość wartości marki i w efekcie przełoży się na wzrost zainteresowania doradztwem ubezpieczeniowym w CUK. Wszyscy zainteresowani będą mieli okazję śledzić losy bohaterów i przekonać się, jak SuperCUK chroni mieszkańców przed różnymi niebezpieczeństwami.

- Postawiliśmy na historie, które mogą dotyczyć każdego nas. Zalanie, kradzież, uszkodzenie ciała lub mienia. Z miejscem akcji oraz opowiedzianymi w serialu historiami mogą się utożsamiać odbiorcy z różnych pokoleń. Nie udajemy jednak, że nasza kampania nie jest reklamą i na końcu każdego odcinka doradzamy widzom, jakie ubezpieczenie jest przydatne, żeby ochronić się przed skutkami sytuacji, od których w serialu chroni bohaterów SuperCUK. – dodaje Paula Rabel Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Louder&Higher we współpracy z wewnętrznym zespołem marketingu CUK Ubezpieczenia, serial wyprodukował Filmoon, działania performance prowadzone są przez agencję Bluerank. Kampania potrwa od czerwca 2023 do lutego 2024 roku i będzie widoczna przede wszystkim w przestrzeni online, jak również we wszystkich materiałach kierowanych do klientów. Patronat medialny nad serialem objęła Gazeta Ubezpieczeniowa.

Link do pierwszego odcinka: https://youtu.be/Ab8gv_Rm0tk

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.