CUK startuje z nową kampanią- Przyszłość bez czarnych scenariuszy
CUK Ubezpieczenia rozpoczęło nową kampanię reklamową. Hasłem przewodnim jest Przyszłość bez czarnych scenariuszy. Multiagencja zdecydowała się dłuższą formę i wartościowe treści, które przedstawi w serialu CUK: moc przewidywania. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży ubezpieczeniowej, które ma na celu zwiększenie świadomości ubezpieczeniowej Polaków oraz wzmocnienie komunikacji marki CUK Ubezpieczenia.
Przygotowania poprzedziły badania i analizy, które utwierdziły firmę w przekonaniu, że popularność seriali wśród Polaków rośnie, szczególnie wśród osób z grupy docelowej. Rdzeniem kampanii jest serial dostępny na YouTube, ale realizacja będzie też wspierana aktywnościami online i offline. Między innymi w social mediach, poprzez influencerów i dedykowane materiały drukowane, co pozwoli na zwiększenie zasięgu i zaangażowania odbiorców.
- Chcemy i lubimy zaskakiwać odbiorców oraz branżę. W tym roku postawiliśmy na koncept kreatywny, jakim jest serial, który do tej pory w branży ubezpieczeniowej jeszcze nie był wykorzystywany. Jesteśmy przekonani, że to innowacyjne podejście pozwoli nam skutecznie dotrzeć do naszej grupy docelowej i budować długotrwałe relacje z klientami - mówi Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.
Serial składa się z dziesięciu pięciominutowych odcinków, które będą emitowane w każdym miesiącu. Luźna i angażująca forma scenariusza jest celowym zabiegiem realizatorów, aby pokazać ciekawy oraz przyjazny świat ubezpieczeń. Przygotowana fabuła opowiada bliskie każdemu z nas historie przez pryzmat codziennych wyzwań i trosk. Mieszkańcy jednej z kamienic mogą liczyć na pomoc wyjątkowej sąsiadki, doradczyni ubezpieczeniowej, która po godzinach staje się SuperCUK. Jej możliwości przeciwdziałają poczynaniom Łotra, który uosabia pechowe sytuacje, w których konsekwencji bohaterowie przekonują się, jak ważne jest posiadanie ubezpieczenia.
- Jesteśmy przekonani, że ta kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie naszych obecnych
oraz przyszłych klientów. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, a nasi odbiorcy poszukują rozrywki i pomocnych treści. Najnowsze trendy sygnalizują również, że YouTube stał się współczesną telewizją, ale oprócz emisji na tej platformie, zaplanowaliśmy też kampanię wykorzystującą Facebook, Instagram czy Tik Tok, na którym zadebiutujemy - powiedział Marcin Dyliński, Dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce w CUK Ubezpieczenia.
Multiagencja wierzy, że innowacyjna kampania reklamowa oparta na serialu będzie skutecznym narzędziem w budowaniu więzi z klientami, zbuduje świadomość wartości marki i w efekcie przełoży się na wzrost zainteresowania doradztwem ubezpieczeniowym w CUK. Wszyscy zainteresowani będą mieli okazję śledzić losy bohaterów i przekonać się, jak SuperCUK chroni mieszkańców przed różnymi niebezpieczeństwami.
- Postawiliśmy na historie, które mogą dotyczyć każdego nas. Zalanie, kradzież, uszkodzenie ciała lub mienia. Z miejscem akcji oraz opowiedzianymi w serialu historiami mogą się utożsamiać odbiorcy z różnych pokoleń. Nie udajemy jednak, że nasza kampania nie jest reklamą i na końcu każdego odcinka doradzamy widzom, jakie ubezpieczenie jest przydatne, żeby ochronić się przed skutkami sytuacji, od których w serialu chroni bohaterów SuperCUK. – dodaje Paula Rabel Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Louder&Higher we współpracy z wewnętrznym zespołem marketingu CUK Ubezpieczenia, serial wyprodukował Filmoon, działania performance prowadzone są przez agencję Bluerank. Kampania potrwa od czerwca 2023 do lutego 2024 roku i będzie widoczna przede wszystkim w przestrzeni online, jak również we wszystkich materiałach kierowanych do klientów. Patronat medialny nad serialem objęła Gazeta Ubezpieczeniowa.
Link do pierwszego odcinka: https://youtu.be/Ab8gv_Rm0tk

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.