Komunikaty PR

Cztery medale dla SM Mlekpol w konkursie sera Good Cheese

2021-09-30  |  15:00
Biuro prasowe

Cztery medale, w tym dwa złote, odebrała SM Mlekpol podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego w Mrągowie (29 września), którego była Gospodarzem Honorowym. Na najwyższym stopniu podium znalazł się Serek śmietankowy Łaciaty oraz Ser salami bez laktozy. Trzecie miejsce zajęły sery: Złoty Mazur oraz Jantar. To wyróżnienia, które potwierdzają wysoką jakość produktów, które powstają ze świeżego, polskiego mleka, w zgodzie z tradycją i sprawdzoną recepturą.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol pobiła swój zeszłoroczny wynik i w kulinarnym konkursie sera Good Cheese 2021 zdobyła o jeden medal więcej, dokładając złoty krążek. Po najwyższe laury sięgnęła w kategoriach:

  • Serek do smarowania: Serek śmietankowy Łaciaty (smak indyjski z konopiami i czarnuszką) 200 g
  • Bez laktozy: Ser salami bez laktozy – plastry 150 g

Natomiast brązowy medal przyznano produktom Spółdzielni w kategoriach:

  • Ser twardy na deskę serów: Ser Jantar – klinek 200 g
  • Ser „ready to go”: Ser Złoty Mazur – plastry 150 g

Docenienie naszych produktów w konkursie kulinarnym przez szefów kuchni i kucharzy to dla nas jedno z najcenniejszych wyróżnień. Smakują oraz oceniają oni ponad 100 różnych gatunków serów i serków, wytwarzanych przez największych i najlepszych polskich producentów oraz rzemieślników. Kryteria, jakimi kieruje się jury, to przede wszystkim smak, zapach czy konsystencja. Dlatego zdobycie aż 4 medali potwierdza naszą pozycję lidera w branży. Zależy nam, by do konsumentów trafiał produkt, który spełni ich oczekiwania, dlatego czysty skład, najwyższa jakość i niepowtarzalny smak to dla nas największe wartości. Niezmiennie od 40 lat Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol naturalnie dba o ludzi – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Nagrody w konkursie Good Cheese przyznawane są przez niezależną komisję przedstawicieli Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni. Eksperci smakują produktów bez znajomości ich nazwy handlowej oraz marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.