Komunikaty PR

Czwarta edycja Meet at Rift - event ponownie zagości w Warszawie

2023-11-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Meet at Rift powraca z kolejną odsłoną wydarzenia dedykowanego wszystkim miłośnikom gamingu, esportu, a przede wszystkim gier Riot Games. Wydarzenie już w dniach 17 i 18 lutego ponownie zagości w warszawskich halach EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego. 

Choć ciężko w to uwierzyć, od premierowej edycji Meet at Rift minęło już blisko półtora roku. Od tamtego czasu wydarzenie zorganizowano już trzykrotnie - dwa razy w Łodzi oraz jeden raz w Warszawie, docierając do fanów gamingu, esportu oraz tytułów stworzonych przez Riot Games. 

Meet at Rift stał się punktem wspólnej zabawy, a  przede wszystkim spotkania rozproszonej po Polsce społeczności. Kolejna szansa do integracji nadarzy się w dniach 17-18 lutego, kiedy wydarzenie zostanie po raz kolejny zorganizowane w warszawskim EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego. Dla odwiedzających, wzorem poprzednich edycji, czekać będzie szereg atrakcji, o których organizatorzy będą na bieżąco informowali na swoich kanałach social media. Meet at Rift Winter 2024, po raz kolejny w historii będzie wydarzeniem całkowcie bezpłatnym dla wszystkich odwiedzających. 

Wyjątkowym elementem tej imprezy jest fakt, że skupia się ona nie tylko na jednej konkretnej grze, ale na całym świecie stworzonym przez Riot Games. Amerykańskie studio z ponad dwunastoletnim doświadczeniem zebrało wokół swoich tytułów jedno z największych i najbardziej oddanych community na świecie. Członkowie tej społeczności codziennie wchodzą w wirtualny świat, aby cieszyć się dokładnie zaprojektowanymi grami, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale także oferują bogate tło fabularne - historie postaci, ich relacje i idee. 

Event za każdym przyciąga wielotysięczna widownię, a jego odwiedzający zakochali się w licznych atrakcjach takich jak strefy free to play, międzynarodowy konkurs cosplay, spotkania z  influencerami oraz streamerami czy profesjonalne rozgrywki esportowe, które dostarczają wielu emocji i możliwość wspólnego kibicowania. Zbliżająca się edycja po raz kolejny zapewni wyjątkową okazję do spotkania się w świecie rzeczywistym i dzielenia się swoją pasją z innymi entuzjastami tego świata. Będzie to również doskonała okazja dla tych, którzy dopiero zaczynają odkrywać ten świat. Podczas eventu przybliżymy gości do świata gier, a rodzicom pomożemy zrozumieć pasję swoich dzieci i stworzymy platformę do wspólnych rozmów.

Czwarty raz z rzędu partnerem wydarzenia został Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada dedykowane Konto Jakże Osobiste z benefitami dla graczy i specjalnymi kartami z wizerunkiem bohaterów League of Legends: Ashe oraz Lulu. Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotowano niezwykle szeroki zestaw unikatowych, gamingowych nagród w ramach programu Bezcenne® Chwile®. Gadżety są możliwe do odbioru w zamian za punkty gromadzone poprzez płatności Kartą dla Graczy - Debit Mastercard.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęło po raz kolejny radio ESKA, magazyn CD-Action oraz Wirtualna Polska. 

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na kanałach social media:

Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift/

Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/

Facebook: https://www.facebook.com/MeetatRift

Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/721141166122289/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.