Komunikaty PR

Czwarta edycja Meet at Rift - event ponownie zagości w Warszawie

2023-11-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Meet at Rift powraca z kolejną odsłoną wydarzenia dedykowanego wszystkim miłośnikom gamingu, esportu, a przede wszystkim gier Riot Games. Wydarzenie już w dniach 17 i 18 lutego ponownie zagości w warszawskich halach EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego. 

Choć ciężko w to uwierzyć, od premierowej edycji Meet at Rift minęło już blisko półtora roku. Od tamtego czasu wydarzenie zorganizowano już trzykrotnie - dwa razy w Łodzi oraz jeden raz w Warszawie, docierając do fanów gamingu, esportu oraz tytułów stworzonych przez Riot Games. 

Meet at Rift stał się punktem wspólnej zabawy, a  przede wszystkim spotkania rozproszonej po Polsce społeczności. Kolejna szansa do integracji nadarzy się w dniach 17-18 lutego, kiedy wydarzenie zostanie po raz kolejny zorganizowane w warszawskim EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego. Dla odwiedzających, wzorem poprzednich edycji, czekać będzie szereg atrakcji, o których organizatorzy będą na bieżąco informowali na swoich kanałach social media. Meet at Rift Winter 2024, po raz kolejny w historii będzie wydarzeniem całkowcie bezpłatnym dla wszystkich odwiedzających. 

Wyjątkowym elementem tej imprezy jest fakt, że skupia się ona nie tylko na jednej konkretnej grze, ale na całym świecie stworzonym przez Riot Games. Amerykańskie studio z ponad dwunastoletnim doświadczeniem zebrało wokół swoich tytułów jedno z największych i najbardziej oddanych community na świecie. Członkowie tej społeczności codziennie wchodzą w wirtualny świat, aby cieszyć się dokładnie zaprojektowanymi grami, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale także oferują bogate tło fabularne - historie postaci, ich relacje i idee. 

Event za każdym przyciąga wielotysięczna widownię, a jego odwiedzający zakochali się w licznych atrakcjach takich jak strefy free to play, międzynarodowy konkurs cosplay, spotkania z  influencerami oraz streamerami czy profesjonalne rozgrywki esportowe, które dostarczają wielu emocji i możliwość wspólnego kibicowania. Zbliżająca się edycja po raz kolejny zapewni wyjątkową okazję do spotkania się w świecie rzeczywistym i dzielenia się swoją pasją z innymi entuzjastami tego świata. Będzie to również doskonała okazja dla tych, którzy dopiero zaczynają odkrywać ten świat. Podczas eventu przybliżymy gości do świata gier, a rodzicom pomożemy zrozumieć pasję swoich dzieci i stworzymy platformę do wspólnych rozmów.

Czwarty raz z rzędu partnerem wydarzenia został Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada dedykowane Konto Jakże Osobiste z benefitami dla graczy i specjalnymi kartami z wizerunkiem bohaterów League of Legends: Ashe oraz Lulu. Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotowano niezwykle szeroki zestaw unikatowych, gamingowych nagród w ramach programu Bezcenne® Chwile®. Gadżety są możliwe do odbioru w zamian za punkty gromadzone poprzez płatności Kartą dla Graczy - Debit Mastercard.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęło po raz kolejny radio ESKA, magazyn CD-Action oraz Wirtualna Polska. 

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na kanałach social media:

Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift/

Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/

Facebook: https://www.facebook.com/MeetatRift

Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/721141166122289/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Problemy społeczne

Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami

Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.