Czwarta edycja Meet at Rift - event ponownie zagości w Warszawie
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Meet at Rift powraca z kolejną odsłoną wydarzenia dedykowanego wszystkim miłośnikom gamingu, esportu, a przede wszystkim gier Riot Games. Wydarzenie już w dniach 17 i 18 lutego ponownie zagości w warszawskich halach EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego.
Choć ciężko w to uwierzyć, od premierowej edycji Meet at Rift minęło już blisko półtora roku. Od tamtego czasu wydarzenie zorganizowano już trzykrotnie - dwa razy w Łodzi oraz jeden raz w Warszawie, docierając do fanów gamingu, esportu oraz tytułów stworzonych przez Riot Games.
Meet at Rift stał się punktem wspólnej zabawy, a przede wszystkim spotkania rozproszonej po Polsce społeczności. Kolejna szansa do integracji nadarzy się w dniach 17-18 lutego, kiedy wydarzenie zostanie po raz kolejny zorganizowane w warszawskim EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego. Dla odwiedzających, wzorem poprzednich edycji, czekać będzie szereg atrakcji, o których organizatorzy będą na bieżąco informowali na swoich kanałach social media. Meet at Rift Winter 2024, po raz kolejny w historii będzie wydarzeniem całkowcie bezpłatnym dla wszystkich odwiedzających.
Wyjątkowym elementem tej imprezy jest fakt, że skupia się ona nie tylko na jednej konkretnej grze, ale na całym świecie stworzonym przez Riot Games. Amerykańskie studio z ponad dwunastoletnim doświadczeniem zebrało wokół swoich tytułów jedno z największych i najbardziej oddanych community na świecie. Członkowie tej społeczności codziennie wchodzą w wirtualny świat, aby cieszyć się dokładnie zaprojektowanymi grami, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale także oferują bogate tło fabularne - historie postaci, ich relacje i idee.
Event za każdym przyciąga wielotysięczna widownię, a jego odwiedzający zakochali się w licznych atrakcjach takich jak strefy free to play, międzynarodowy konkurs cosplay, spotkania z influencerami oraz streamerami czy profesjonalne rozgrywki esportowe, które dostarczają wielu emocji i możliwość wspólnego kibicowania. Zbliżająca się edycja po raz kolejny zapewni wyjątkową okazję do spotkania się w świecie rzeczywistym i dzielenia się swoją pasją z innymi entuzjastami tego świata. Będzie to również doskonała okazja dla tych, którzy dopiero zaczynają odkrywać ten świat. Podczas eventu przybliżymy gości do świata gier, a rodzicom pomożemy zrozumieć pasję swoich dzieci i stworzymy platformę do wspólnych rozmów.
Czwarty raz z rzędu partnerem wydarzenia został Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada dedykowane Konto Jakże Osobiste z benefitami dla graczy i specjalnymi kartami z wizerunkiem bohaterów League of Legends: Ashe oraz Lulu. Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotowano niezwykle szeroki zestaw unikatowych, gamingowych nagród w ramach programu Bezcenne® Chwile®. Gadżety są możliwe do odbioru w zamian za punkty gromadzone poprzez płatności Kartą dla Graczy - Debit Mastercard.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęło po raz kolejny radio ESKA, magazyn CD-Action oraz Wirtualna Polska.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na kanałach social media:
Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift/
Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/
Facebook: https://www.facebook.com/MeetatRift
Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/721141166122289/

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.