Komunikaty PR

Dan Cake rusza z wakacyjną trasą „Robimy Klimat Tour”

2023-06-22  |  11:00
Biuro prasowe

Firma Dan Cake Polonia startuje, podobnie jak w ubiegłym roku, z wakacyjną trasą po powiecie chrzanowskim. Stoisko firmy będzie można odwiedzić w ramach odbywających się lokalnie wydarzeń. 

Główną atrakcją dla odwiedzających będzie strefa relaksu połączona z degustacją słodkości z portfolio marki. Podczas eventów dzieci będą mogły także wziąć udział w Akademii Pierwszej Pomocy – to kurs dla najmłodszych uczestników wakacyjnych wydarzeń, który prowadzi pracownik Dan Cake, Piotr Obal. Na stoisku będzie można również osobiście porozmawiać z przedstawicielami firmy na temat lokalnych inicjatyw realizowanych w ramach projektu „Robimy Klimat”, a także poznać ścieżkę rozwoju kariery w Dan Cake i dowiedzieć się więcej na temat aktualnie prowadzonych rekrutacji. 

W czerwcu odbyły się już dwa wydarzenia: 1 czerwca w chrzanowskim MOKSiR-rze oraz 3 czerwca w Luszowicach, na boisku sportowym. W okresie wakacyjnym stoisko firmy Dan Cake można będzie odwiedzić w następujących miejscach i terminach:

  • 01.07- Skate Park, ul. Mydlana, Chrzanów. 
  • 22.07- Osiedle Kąty, Chrzanów.
  • 05.08 - Osiedle Stara Huta, Chrzanów.
  • 26.08 - ul. Sikorskiego, Chrzanów. 

 

Więcej informacji o wakacyjnej trasie Dan Cake można znaleźć na profilu firmy na Facebook’u: https://www.facebook.com/RobimyKlimat/

 

 

O DAN CAKE POLONIA

Dan Cake Polonia to czołowy producent w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce. Od 2004 roku Spółka jest częścią międzynarodowej grupy, która posiada swoje zakłady produkcyjne w Danii, Niemczech, Szwecji, Norwegii, Polsce oraz w Bangladeszu. Podstawą sukcesu marki Dan Cake w Polsce jest połączenie wielopokoleniowych, międzynarodowych doświadczeń grupy oraz polskich tradycji piekarniczo-cukierniczych. Obecnie gama wyrobów oferowanych przez Dan Cake na rynku polskim obejmuje około 70 artykułów, są to m. in.: chleby tostowe, bułki do hamburgerów i hot dogów, bułeczki mleczne, ciasta (m.in. rolady, babki, keksy, słodkie przekąski takie jak muffinki, babeczki, rogaliki) oraz półprodukty (spody tortowe, gofry). Więcej o Dan Cake: www.dancake.pl\.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.