Dan Cake startuje z kampanią produktów grillowych
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
Bazą przekazu komunikacyjnego kampanii jest nietypowa sesja zdjęciowa, dzięki której wypieki marki Dan Cake stały się elementem artyzmu. Na stronie www.SoczystaSztuka.pl można zapoznać się z inspirującymi zdjęciami potraw oraz przepisami na dania z grilla - bazującymi właśnie na pieczywie Dan Cake - które swoimi nazwami nawiązują do kierunków w sztuce.
Ideę kampanii wzmacniają prowadzone dwutorowo działania: w digitalu, a także w outdoorze. Billboardy przedstawiające produkty grillowe Dan Cake, inspirowane dziełami sztuki, będzie można zobaczyć w największych miastach w całej Polsce, na aż 565 nośnikach.
Wyroby piekarnicze stanowią nieodzowny element kultury grillowania. Konsumenci coraz chętniej sięgają po bułki do hot-dogów czy hamburgerów w różnych wariantach - także te wypiekane na zakwasie, z ciasta brioche czy na bazie mąki pełnoziarnistej. Coraz większą popularnością cieszą się w sezonie grillowym także wypieki o bardziej rzemieślniczym lub etnicznym charakterze, jak tortille czy różnego rodzaju podpłomyki, także znajdujące się w portfolio Dan Cake. Dlatego w ramach kampanii marka ponownie daje konsumentom czas na niespieszne delektowanie się stworzonymi przez nich daniami. Pakowane wypieki Dan Cake cechuje bowiem wygoda użycia - są one gotowe tuż po wyjęciu z opakowania, a w połączeniu z mięsem, bądź jego roślinnymi alternatywami, pozwalają szybko stworzyć ulubione potrawy, które dzięki naszej wyobraźni są nie tylko smaczne, ale i piękne.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Za kampanię outdoorową odpowiadają AMS oraz Clear Channel, a kampanię w digitalu Value Media. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez studio produkcyjne We are foodoo, w składzie Jacek Taranko (foto)
i Kasia Zielińska (food styling i przepisy).
Kampania potrwa do końca lipca br. Strona www akcji:
www.SoczystaSztuka.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.