Komunikaty PR

Dan Cake wdrożył innowacyjne narzędzie
 do komunikacji B2B

2021-08-24  |  12:00
Biuro prasowe

Firma Dan Cake Polonia uruchomiła nowoczesne rozwiązanie technologiczne, służące do kompleksowej wymiany informacji handlowych - Progresywną Aplikację Webową.  

PWA, czyli Progressive Web App, to aplikacja uruchamiana jak zwykła strona internetowa, ale działająca i wyglądająca jak natywna aplikacja mobilna. Dzięki niej kluczowe komunikaty, dotyczące np. sezonowych akcji promocyjnych, nowości w ofercie czy uruchamianych aktywacji konsumenckich, trafią do klientów biznesowych szybciej. Będą one zamieszczane zarówno w samej aplikacji, jak również dotrą do odbiorców w formie powiadomień push, bezpośrednio na ich smartfony.

Narzędzie to daje możliwość personalizowania informacji przeznaczonych do różnych grup adresatów. Dzięki temu producent oszczędza czas, a cały proces komunikacji z klientem – np. siecią handlową – jest znacząco usprawniony.  Zdecydowanie ułatwia to spełnianie oczekiwań klientów i efektywne realizowanie ich potrzeb. 

– Uruchomienie aplikacji PWA jest odpowiedzią na obecną, globalną sytuację. Pandemia wywróciła do góry nogami sposób prowadzenia rozmów handlowych. Zawsze staramy się być o krok do przodu i wykorzystywać dostępne rozwiązania technologiczne. Cyfrowe narzędzie, jakim jest PWA, przenosi naszą komunikację z klientami na wyższy, jeszcze lepszy poziom i pozwala docierać do naszych odbiorców szybko, skutecznie i w czasie rzeczywistym – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

Technologia PWA nie wymaga posiadania specjalnego oprogramowania czy sprzętu – wystarczy smartfon bądź komputer. Klienci uzyskują dostęp do aplikacji bezpośrednio z wyszukiwarki lub z ikonki na pulpicie, nie będą musieli również pamiętać o aktualizacjach – jak to ma miejsce w przypadku tradycyjnych aplikacji. Co warte podkreślenia, to fakt, że zamieszczane w niej treści będą dostępne dla odbiorców również w trybie offline.

Narzędzie PWA dla firmy Dan Cake zaprojektowała i wdrożyła agencja 19 Południk. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.