Komunikaty PR

Dan Cake wdrożył innowacyjne narzędzie
 do komunikacji B2B

2021-08-24  |  12:00
Biuro prasowe

Firma Dan Cake Polonia uruchomiła nowoczesne rozwiązanie technologiczne, służące do kompleksowej wymiany informacji handlowych - Progresywną Aplikację Webową.  

PWA, czyli Progressive Web App, to aplikacja uruchamiana jak zwykła strona internetowa, ale działająca i wyglądająca jak natywna aplikacja mobilna. Dzięki niej kluczowe komunikaty, dotyczące np. sezonowych akcji promocyjnych, nowości w ofercie czy uruchamianych aktywacji konsumenckich, trafią do klientów biznesowych szybciej. Będą one zamieszczane zarówno w samej aplikacji, jak również dotrą do odbiorców w formie powiadomień push, bezpośrednio na ich smartfony.

Narzędzie to daje możliwość personalizowania informacji przeznaczonych do różnych grup adresatów. Dzięki temu producent oszczędza czas, a cały proces komunikacji z klientem – np. siecią handlową – jest znacząco usprawniony.  Zdecydowanie ułatwia to spełnianie oczekiwań klientów i efektywne realizowanie ich potrzeb. 

– Uruchomienie aplikacji PWA jest odpowiedzią na obecną, globalną sytuację. Pandemia wywróciła do góry nogami sposób prowadzenia rozmów handlowych. Zawsze staramy się być o krok do przodu i wykorzystywać dostępne rozwiązania technologiczne. Cyfrowe narzędzie, jakim jest PWA, przenosi naszą komunikację z klientami na wyższy, jeszcze lepszy poziom i pozwala docierać do naszych odbiorców szybko, skutecznie i w czasie rzeczywistym – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

Technologia PWA nie wymaga posiadania specjalnego oprogramowania czy sprzętu – wystarczy smartfon bądź komputer. Klienci uzyskują dostęp do aplikacji bezpośrednio z wyszukiwarki lub z ikonki na pulpicie, nie będą musieli również pamiętać o aktualizacjach – jak to ma miejsce w przypadku tradycyjnych aplikacji. Co warte podkreślenia, to fakt, że zamieszczane w niej treści będą dostępne dla odbiorców również w trybie offline.

Narzędzie PWA dla firmy Dan Cake zaprojektowała i wdrożyła agencja 19 Południk. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.