Komunikaty PR

Dan Cake wdrożył innowacyjne narzędzie
 do komunikacji B2B

2021-08-24  |  12:00
Biuro prasowe

Firma Dan Cake Polonia uruchomiła nowoczesne rozwiązanie technologiczne, służące do kompleksowej wymiany informacji handlowych - Progresywną Aplikację Webową.  

PWA, czyli Progressive Web App, to aplikacja uruchamiana jak zwykła strona internetowa, ale działająca i wyglądająca jak natywna aplikacja mobilna. Dzięki niej kluczowe komunikaty, dotyczące np. sezonowych akcji promocyjnych, nowości w ofercie czy uruchamianych aktywacji konsumenckich, trafią do klientów biznesowych szybciej. Będą one zamieszczane zarówno w samej aplikacji, jak również dotrą do odbiorców w formie powiadomień push, bezpośrednio na ich smartfony.

Narzędzie to daje możliwość personalizowania informacji przeznaczonych do różnych grup adresatów. Dzięki temu producent oszczędza czas, a cały proces komunikacji z klientem – np. siecią handlową – jest znacząco usprawniony.  Zdecydowanie ułatwia to spełnianie oczekiwań klientów i efektywne realizowanie ich potrzeb. 

– Uruchomienie aplikacji PWA jest odpowiedzią na obecną, globalną sytuację. Pandemia wywróciła do góry nogami sposób prowadzenia rozmów handlowych. Zawsze staramy się być o krok do przodu i wykorzystywać dostępne rozwiązania technologiczne. Cyfrowe narzędzie, jakim jest PWA, przenosi naszą komunikację z klientami na wyższy, jeszcze lepszy poziom i pozwala docierać do naszych odbiorców szybko, skutecznie i w czasie rzeczywistym – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

Technologia PWA nie wymaga posiadania specjalnego oprogramowania czy sprzętu – wystarczy smartfon bądź komputer. Klienci uzyskują dostęp do aplikacji bezpośrednio z wyszukiwarki lub z ikonki na pulpicie, nie będą musieli również pamiętać o aktualizacjach – jak to ma miejsce w przypadku tradycyjnych aplikacji. Co warte podkreślenia, to fakt, że zamieszczane w niej treści będą dostępne dla odbiorców również w trybie offline.

Narzędzie PWA dla firmy Dan Cake zaprojektowała i wdrożyła agencja 19 Południk. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.