Dan Cake wystartował z nową akcją konsumencką
„Sezon otwarty na dobre” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do celebrowania trwającego sezonu grillowego.
Lato i okres wakacji to czas kojarzony nie tylko z wyjazdami i urlopami, ale także z grillowaniem. Zainspirowani restauracyjnym czy foodtruckowym wydaniem dań grillowych, coraz chętniej serwujemy je we własnych domach, w plenerze czy ogródkach działkowych, niejednokrotnie decydując się na przyrządzanie ich w mniej oczywistych wersjach.
Z myślą o wszystkich miłośnikach przygotowywania posiłków na ruszcie marka Dan Cake wystartowała z wyjątkowym konkursem. Zadaniem uczestników jest zrobienie zdjęcia przyrządzonego przez siebie dania z grilla i udostępnienie go na swoim Instagramowym profilu, a następnie oznaczenie konta Dan Cake i wpisanie hasztaga #GrilujZDanCake.
Na stronie aktywacji www.SezonOtwartyNaDobre.pl można dodatkowo zainspirować się autorskimi przepisami, które bazują na produktach Dan Cake dedykowanym potrawom grillowym. Na zwycięzców czekają grille elektryczne, fartuchy grillowe i zestawy produktów Dan Cake.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną i stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która dba również o komunikację w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami. Kampanię mediową na Facebook’u i Instagramie prowadzi agencja Ancymony.
Konkurs potrwa do 9 sierpnia br.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.