Dealerzy Po Godzinach, czyli o pieniądzach się rozmawia
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
“Dealerzy Po Godzinach” to nowy cykl podcastów o pieniądzach, który właśnie pojawił się w sieci. Prowadzą go dealerzy walutowi serwisu wymiany walut InternetowyKantor.pl. Data wystartowania podcastu jest nieprzypadkowa, bo październik to miesiąc oszczędzania, a w niedzielę obchodzimy Światowy Dzień Oszczędzania.
Eksperci walutowi InternetowyKantor.pl od ponad 10 lat komentują aktualne wydarzenia ekonomiczne w ogólnopolskich mediach.
- By wyjść naprzeciw nowym mediom i ułatwić dostęp do wiedzy o ekonomii i rynku walutowym dla szerszego grona, postanowiliśmy przekazywać wiedzę naszych ekspertów także w formie podcastów - mówi Marta Przewoźna, Senior Marketing Specialist InternetowyKantor.pl.
Program poprowadzą znani z mediów branżowych eksperci walutowi: Maciej Przygórzewski, Adam Fuchs, Krzysztof Pawlak i Krzysztof Adamczak. Podcast “Dealerzy Po Godzinach” ma formę lekkiej rozmowy i dyskusji o sytuacji ekonomicznej w Polsce i na świecie, o walutach, o oszczędzaniu pieniędzy. Prowadzony jest w przystępny, zrozumiały sposób, niejednokrotnie z nutką humorystyczną.
- Planujemy też odcinki edukacyjne, w których nasi eksperci opowiedzą o ważnych pojęciach z zakresu ekonomii i ich wpływie na rynki, oraz odcinki komentujące aktualną sytuację gospodarczą i jej wpływ na waluty - dodaje Marta Przewoźna.
Podcastów słuchać można, począwszy od 29 października, na stronie InternetowyKantor.pl, oraz w kanałach: Spotify, Google Podcast, Apple Podcast, Youtube.com.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.