Komunikaty PR

Dealerzy Po Godzinach, czyli o pieniądzach się rozmawia

2021-10-29  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Moszko-Stachowska
Katarzyna Stachowska

Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl

“Dealerzy Po Godzinach” to nowy cykl podcastów o pieniądzach, który właśnie pojawił się w sieci. Prowadzą go dealerzy walutowi serwisu wymiany walut InternetowyKantor.pl. Data wystartowania podcastu jest nieprzypadkowa, bo październik to miesiąc oszczędzania, a w niedzielę obchodzimy Światowy Dzień Oszczędzania. 

 

Eksperci walutowi InternetowyKantor.pl od ponad 10 lat komentują aktualne wydarzenia ekonomiczne w ogólnopolskich mediach. 

              - By wyjść naprzeciw nowym mediom i ułatwić dostęp do wiedzy o ekonomii i rynku walutowym dla szerszego grona, postanowiliśmy przekazywać wiedzę naszych ekspertów także w formie podcastów - mówi Marta Przewoźna, Senior Marketing Specialist InternetowyKantor.pl.

Program poprowadzą znani z mediów branżowych eksperci walutowi: Maciej Przygórzewski, Adam Fuchs, Krzysztof Pawlak i Krzysztof Adamczak. Podcast “Dealerzy Po Godzinach” ma formę lekkiej rozmowy i dyskusji o sytuacji ekonomicznej w Polsce i na świecie, o walutach, o oszczędzaniu pieniędzy. Prowadzony jest w przystępny, zrozumiały sposób, niejednokrotnie z nutką humorystyczną.

- Planujemy też odcinki edukacyjne, w których nasi eksperci opowiedzą o ważnych pojęciach z zakresu ekonomii i ich wpływie na rynki, oraz odcinki komentujące aktualną sytuację gospodarczą i jej wpływ na waluty - dodaje Marta Przewoźna. 

Podcastów słuchać można, począwszy od 29 października, na stronie InternetowyKantor.pl, oraz w kanałach: Spotify, Google Podcast, Apple Podcast, Youtube.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Katarzyna Stachowska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.