Dealerzy Po Godzinach, czyli o pieniądzach się rozmawia
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
“Dealerzy Po Godzinach” to nowy cykl podcastów o pieniądzach, który właśnie pojawił się w sieci. Prowadzą go dealerzy walutowi serwisu wymiany walut InternetowyKantor.pl. Data wystartowania podcastu jest nieprzypadkowa, bo październik to miesiąc oszczędzania, a w niedzielę obchodzimy Światowy Dzień Oszczędzania.
Eksperci walutowi InternetowyKantor.pl od ponad 10 lat komentują aktualne wydarzenia ekonomiczne w ogólnopolskich mediach.
- By wyjść naprzeciw nowym mediom i ułatwić dostęp do wiedzy o ekonomii i rynku walutowym dla szerszego grona, postanowiliśmy przekazywać wiedzę naszych ekspertów także w formie podcastów - mówi Marta Przewoźna, Senior Marketing Specialist InternetowyKantor.pl.
Program poprowadzą znani z mediów branżowych eksperci walutowi: Maciej Przygórzewski, Adam Fuchs, Krzysztof Pawlak i Krzysztof Adamczak. Podcast “Dealerzy Po Godzinach” ma formę lekkiej rozmowy i dyskusji o sytuacji ekonomicznej w Polsce i na świecie, o walutach, o oszczędzaniu pieniędzy. Prowadzony jest w przystępny, zrozumiały sposób, niejednokrotnie z nutką humorystyczną.
- Planujemy też odcinki edukacyjne, w których nasi eksperci opowiedzą o ważnych pojęciach z zakresu ekonomii i ich wpływie na rynki, oraz odcinki komentujące aktualną sytuację gospodarczą i jej wpływ na waluty - dodaje Marta Przewoźna.
Podcastów słuchać można, począwszy od 29 października, na stronie InternetowyKantor.pl, oraz w kanałach: Spotify, Google Podcast, Apple Podcast, Youtube.com.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.