Komunikaty PR

Diamant mówi: Słodkie Łączy

2020-04-09  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Diamant ( 0 MB )

Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! SŁODKIE - bo słodki jest cukier, a ŁĄCZY - bo łączy wszystkie relacje w naszym życiu. Ich połączenie budzi pozytywne skojarzenie i ma spory ładunek dobrych emocji. To właśnie dlatego stało się ono osią i nazwą nowej strategii komunikacji, która od grudnia 2019 ociepla wizerunek marki Diamant. Za kreacje odpowiada poznańska agencja Soul & Mind Group.

Celem strategii jest zapisanie się na nowo w pamięci odbiorców (nie tylko jako ekspert od cukru, lecz także przyjaciel słodkich chwil), a także stworzenie zaangażowanej społeczności wokół cukru, zgodnie z ideą, że Słodkie Łączy na wielu płaszczyznach – nie tylko w kuchni, przy piekarniku, przy stole i podczas rodzinnych spotkań, lecz także w pracy, w fabryce czy podczas biznesowych spotkań.

Główny pomysłodawca i koordynator strategii komunikacji Słodkie Łączy - agencja Soul & Mind Group, postawił na zupełnie nowe, świeże podejście do marki. Zaprojektowano spójną komunikację wizualną opartą o proste, odręczne rysunki smakołyków i przeróżnych postaci, oraz kolorowe, apetyczne zdjęcia. Koncepcja jest realizowana konsekwentnie na każdym polu działania firmy Diamant – zarówno w Social Media czy na stronie internetowej, jak i na materiałach graficznych eksponowanych w cukrowniach czy wysyłkach mailowych.

SŁODKIE ŁĄCZY najpierw pojawiło się na oficjalnych kanałach marki Diamant w Social Media. W lutym wystartowała pierwsza akcja pod szyldem Słodkie Łączy – KONKURSOWA WIOSNA, czyli cykl tygodniowych konkursów kreatywnych z cukrem Diamant lub słodkościami w roli głównej. Celem akcji było dotarcie z nową komunikacją do jak największej liczby odbiorców i zaangażowanie ich do wspólnej zabawy, która – co wiadomo nie od dziś – buduje trwałą więź z marką.

Choć gwoździem programu były konkursy na Facebooku, zaprojektowano także landing page www.wiosna.slodkielaczy.pl, gdzie nie tylko informowano o trwającej aktualnie edycji, lecz także uwzględniono bazę prostych, lecz kreatywnych pomysłów na wiosenne i wielkanocne smakołyki. Agencja specjalizująca się w strategii budowania marki Soul & Mind zaprezentowała więc jak zmienić sernik w plaster miodu przy użyciu folii bąbelkowej, jak udekorować babkę włosami z karmelu lub jak przygotować zielony krem z użyciem naturalnych składników. Korzystając z kontekstu wiosny i zbliżającej się Wielkanocy, zarówno zadania konkursowe, jak i inspiracje kulinarne zostały oparte o flagowe produkty Diamant do pieczenia – cukier drobny, dekoracyjny oraz cukier puder. Zasięg akcji zapewniły m.in. viralowość konkursów, reklamy w Social Media oraz GDNy.

Akcja odbija się szerokim echem i podbija serca kolejnych odbiorców. Kamila Sikorska, Brand Manager marki Diamant, komentuje ją następująco:
Akcja została przemyślana pod każdym względem – z jednej strony zachęca do zakupu, z drugiej zaś angażuje wartościami marki i ciekawymi pomysłami na desery. Całość rozwija się dynamicznie i z dużym zaciekawieniem przyglądamy się efektom naszej wspólnej pracy. Co cieszy, internauci coraz cieplej podchodzą zarówno do akcji, jak i do samych produktów, dlatego będziemy kontynuować działania związane z rozwojem kampanii w Polsce. Soul & Mind jest agencją kreatywną, a Słodkie Łączy jest tego idealnym przykładem!

Powodzenie Konkursowej Wiosny i premiery strategii komunikacji SŁODKIE ŁĄCZY to znakomity początek kompleksowej współpracy na wielu płaszczyznach, zarówno B2B, jak i B2C. Niech Słodkie Łączy… nie tylko na wiosnę.

Soul & Mind Group działa na rynku od ponad 25 lat, budując strategię marke dla największych sieci handlowych, koncernów spożywczych, a także mniejszych firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą produktów, m.in. w branży FMCG. Poznańska agencja marketingowa Soul & Mind zajmuje się pełnym wsparciem marketingowym – od stworzenia strategii, przez działania digitalowe, industrial & brand design, na fotografii produktowej kończąc.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.