Diamant mówi: Słodkie Łączy
Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! SŁODKIE - bo słodki jest cukier, a ŁĄCZY - bo łączy wszystkie relacje w naszym życiu. Ich połączenie budzi pozytywne skojarzenie i ma spory ładunek dobrych emocji. To właśnie dlatego stało się ono osią i nazwą nowej strategii komunikacji, która od grudnia 2019 ociepla wizerunek marki Diamant. Za kreacje odpowiada poznańska agencja Soul & Mind Group.
Celem strategii jest zapisanie się na nowo w pamięci odbiorców (nie tylko jako ekspert od cukru, lecz także przyjaciel słodkich chwil), a także stworzenie zaangażowanej społeczności wokół cukru, zgodnie z ideą, że Słodkie Łączy na wielu płaszczyznach – nie tylko w kuchni, przy piekarniku, przy stole i podczas rodzinnych spotkań, lecz także w pracy, w fabryce czy podczas biznesowych spotkań.
Główny pomysłodawca i koordynator strategii komunikacji Słodkie Łączy - agencja Soul & Mind Group, postawił na zupełnie nowe, świeże podejście do marki. Zaprojektowano spójną komunikację wizualną opartą o proste, odręczne rysunki smakołyków i przeróżnych postaci, oraz kolorowe, apetyczne zdjęcia. Koncepcja jest realizowana konsekwentnie na każdym polu działania firmy Diamant – zarówno w Social Media czy na stronie internetowej, jak i na materiałach graficznych eksponowanych w cukrowniach czy wysyłkach mailowych.
SŁODKIE ŁĄCZY najpierw pojawiło się na oficjalnych kanałach marki Diamant w Social Media. W lutym wystartowała pierwsza akcja pod szyldem Słodkie Łączy – KONKURSOWA WIOSNA, czyli cykl tygodniowych konkursów kreatywnych z cukrem Diamant lub słodkościami w roli głównej. Celem akcji było dotarcie z nową komunikacją do jak największej liczby odbiorców i zaangażowanie ich do wspólnej zabawy, która – co wiadomo nie od dziś – buduje trwałą więź z marką.
Choć gwoździem programu były konkursy na Facebooku, zaprojektowano także landing page www.wiosna.slodkielaczy.pl, gdzie nie tylko informowano o trwającej aktualnie edycji, lecz także uwzględniono bazę prostych, lecz kreatywnych pomysłów na wiosenne i wielkanocne smakołyki. Agencja specjalizująca się w strategii budowania marki Soul & Mind zaprezentowała więc jak zmienić sernik w plaster miodu przy użyciu folii bąbelkowej, jak udekorować babkę włosami z karmelu lub jak przygotować zielony krem z użyciem naturalnych składników. Korzystając z kontekstu wiosny i zbliżającej się Wielkanocy, zarówno zadania konkursowe, jak i inspiracje kulinarne zostały oparte o flagowe produkty Diamant do pieczenia – cukier drobny, dekoracyjny oraz cukier puder. Zasięg akcji zapewniły m.in. viralowość konkursów, reklamy w Social Media oraz GDNy.
Akcja odbija się szerokim echem i podbija serca kolejnych odbiorców. Kamila Sikorska, Brand Manager marki Diamant, komentuje ją następująco:
– Akcja została przemyślana pod każdym względem – z jednej strony zachęca do zakupu, z drugiej zaś angażuje wartościami marki i ciekawymi pomysłami na desery. Całość rozwija się dynamicznie i z dużym zaciekawieniem przyglądamy się efektom naszej wspólnej pracy. Co cieszy, internauci coraz cieplej podchodzą zarówno do akcji, jak i do samych produktów, dlatego będziemy kontynuować działania związane z rozwojem kampanii w Polsce. Soul & Mind jest agencją kreatywną, a Słodkie Łączy jest tego idealnym przykładem!
Powodzenie Konkursowej Wiosny i premiery strategii komunikacji SŁODKIE ŁĄCZY to znakomity początek kompleksowej współpracy na wielu płaszczyznach, zarówno B2B, jak i B2C. Niech Słodkie Łączy… nie tylko na wiosnę.
Soul & Mind Group działa na rynku od ponad 25 lat, budując strategię marke dla największych sieci handlowych, koncernów spożywczych, a także mniejszych firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą produktów, m.in. w branży FMCG. Poznańska agencja marketingowa Soul & Mind zajmuje się pełnym wsparciem marketingowym – od stworzenia strategii, przez działania digitalowe, industrial & brand design, na fotografii produktowej kończąc.
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki
Technics x OSOM Studios x Neige
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.