Komunikaty PR

Do portfolio agencji Triple PR dołączył Gi Group Holding

2023-03-02  |  15:00
Biuro prasowe

Rok 2023 agencja Triple PR rozpoczęła od nawiązania współpracy z Gi Group Holding - jednym z liderów międzynarodowego rynku pracy oraz jedną z największych firm HR na świecie. Zespół agencyjny będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych dla marek należących do spółki: Gi Group Temp&Perm, Grafton Recruitment i Wyser.

Gi Group prowadzi działalność w zakresie stałego i tymczasowego zatrudnienia, outsourcingu, rekrutacji oraz szkoleń pracowników niższego szczebla zarówno wykwalifikowanych, jak i niewykwalifikowanych. Firma łączy specjalistów swoich branż z pracodawcami oferującymi im rozwój zawodowy i sprecyzowaną ścieżkę kariery.  

Grafton Recruitment rekrutuje w obszarze pracy stałej i tymczasowej, outsourcingu, IT contractingu i RPO na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla. Wachlarz usług dopełnia doradztwo inwestycyjne oraz HR, analizy i raporty rynkowe. Jest wyłącznym dostawcą narzędzi Thomas International w Polsce.

Wyser specjalizuje się w doradztwie i rekrutacji na stanowiska kierownicze wyższego szczebla (Executive Search). Wspiera organizacje w analizie ich potrzeb w obszarze HR, dopasowując profil kandydatów do oczekiwań i potrzeb. Zapewnia doradztwo i wsparcie w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej managerów.

W ramach współpracy Triple PR będzie odpowiadać za realizację strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, działania media relations oraz pozycjonowanie liderów spółek i ekspertów w mediach tradycyjnych i społecznościowych – przede wszystkim na portalu LinkedIN. Do zadań agencji będzie należała również oprawa medialna raportów.

Strategiczne doradztwo dla klienta świadczyć będzie Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca agencji, specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacyjnych w oparciu o autorską metodę wykorzystującą metodologię design thinkingu. O jakość obsługi Klienta, która dla Triple PR jest kluczowa, dbać będzie Magdalena Dymek, Senior PR Manager, a kontakty z klientem i działania komunikacyjne realizować będą Paulina Woźniak, Senior PR Consultant oraz Monika Bielkiewicz, PR Consultant. Po stronie Gi Group za współpracę odpowiedzialna jest Dorota Zawadzka, Communications Manager oraz rzecznik prasowy Gi Group Holding w Polsce.

 

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi oferowane przez agencję są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i marketingowe cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, posiada w swoim portfolio również warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio takie marki jak Cushman & Wakefield Polska, Hebe, ŠKODA Polska, Grupa Reesco, ILF Consulting Engineers Polska, Leroy Merlin oraz Tchibo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.