Komunikaty PR

Do portfolio agencji Triple PR dołączył Gi Group Holding

2023-03-02  |  15:00
Biuro prasowe

Rok 2023 agencja Triple PR rozpoczęła od nawiązania współpracy z Gi Group Holding - jednym z liderów międzynarodowego rynku pracy oraz jedną z największych firm HR na świecie. Zespół agencyjny będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych dla marek należących do spółki: Gi Group Temp&Perm, Grafton Recruitment i Wyser.

Gi Group prowadzi działalność w zakresie stałego i tymczasowego zatrudnienia, outsourcingu, rekrutacji oraz szkoleń pracowników niższego szczebla zarówno wykwalifikowanych, jak i niewykwalifikowanych. Firma łączy specjalistów swoich branż z pracodawcami oferującymi im rozwój zawodowy i sprecyzowaną ścieżkę kariery.  

Grafton Recruitment rekrutuje w obszarze pracy stałej i tymczasowej, outsourcingu, IT contractingu i RPO na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla. Wachlarz usług dopełnia doradztwo inwestycyjne oraz HR, analizy i raporty rynkowe. Jest wyłącznym dostawcą narzędzi Thomas International w Polsce.

Wyser specjalizuje się w doradztwie i rekrutacji na stanowiska kierownicze wyższego szczebla (Executive Search). Wspiera organizacje w analizie ich potrzeb w obszarze HR, dopasowując profil kandydatów do oczekiwań i potrzeb. Zapewnia doradztwo i wsparcie w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej managerów.

W ramach współpracy Triple PR będzie odpowiadać za realizację strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, działania media relations oraz pozycjonowanie liderów spółek i ekspertów w mediach tradycyjnych i społecznościowych – przede wszystkim na portalu LinkedIN. Do zadań agencji będzie należała również oprawa medialna raportów.

Strategiczne doradztwo dla klienta świadczyć będzie Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca agencji, specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacyjnych w oparciu o autorską metodę wykorzystującą metodologię design thinkingu. O jakość obsługi Klienta, która dla Triple PR jest kluczowa, dbać będzie Magdalena Dymek, Senior PR Manager, a kontakty z klientem i działania komunikacyjne realizować będą Paulina Woźniak, Senior PR Consultant oraz Monika Bielkiewicz, PR Consultant. Po stronie Gi Group za współpracę odpowiedzialna jest Dorota Zawadzka, Communications Manager oraz rzecznik prasowy Gi Group Holding w Polsce.

 

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi oferowane przez agencję są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i marketingowe cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, posiada w swoim portfolio również warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio takie marki jak Cushman & Wakefield Polska, Hebe, ŠKODA Polska, Grupa Reesco, ILF Consulting Engineers Polska, Leroy Merlin oraz Tchibo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.