Dorota Sulich-Długosz wraca do biura reklamy wydawnictwa KUKBUK
Dorota Sulich-Długosz wraca do wydawnictwa KUKBUK na stanowisko Dyrektorki Biura Reklamy.
Od sierpnia 2020 roku Dorota Sulich-Długosz pracowała w agencji Prospero Film & Media, pełniąc tam rolę Key Account Directora i była odpowiedzialna za realizację projektów niestandardowych w obszarze video, digital oraz w mediach tradycyjnych. Wcześniej, przez 6 lat związana była z wydawnictwem KUKBUK. Najpierw jako manager ds. reklamy, następnie awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy i stanęła na czele zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż wszystkich form reklamowych dostępnych w ofercie wydawnictwa, w tym: magazynu drukowanego, strony kukbuk.pl, projektów specjalnych, sponsoringu eventów oraz warsztatów.
„W związku z rozwojem wydawnictwa oraz rozszerzeniem jego działalności o nowe produkty i usługi, jakimi są np. ebooki oraz KUK Studio, zaistniała także potrzeba rozbudowy zespołu biura reklamy. Dorota jest osobą sprawdzoną, dobrze znającą specyfikę naszych tytułów oraz formułę pracy w wydawnictwie, zatem była dla nas naturalnym wyborem.” – komentuje Daria Pawlewska, wydawczyni oraz redaktorka naczelna magazynu KUKBUK.
Oprócz Doroty Sulich-Długosz w biurze reklamy wydawnictwa KUKBUK pracują obecnie: Anna Białobrzeska, odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w wydaniach drukowanych, Magdalena Korcz, prowadząca działania eventowe i marketing oraz Kacper Widuch, odpowiedzialny za reklamę on-line i działania digital.
Sulich-Długosz z branżą reklamową związana jest od ponad 15 lat. Jako specjalistka ds. reklamy pracowała m.in. w wydawnictwach Edipresse Polska oraz Marquard Media Polska.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.