Dużym wyzwaniom sprostasz niedużym telefonem - nowa kampania VeloBanku
Kiedy zaskakują cię nieprzewidziane wydatki, albo po prostu nadarza się okazja, z której musisz skorzystać, przydaje się wygodne źródło gotówki dostępnej na wyciągnięcie ręki. VeloBank ma na to sposób w postaci kredytu gotówkowego do 200 tys. zł, który dostępny jest w całkowicie online. Jemu poświęcona jest nowa kampania, która zagościła na ekranach telewizorów i w internecie. Proste aplikowanie bez wychodzenia z domu, RRSO 13,2 proc. oraz brak prowizji to tylko kilka atutów produktu promowanego w najnowszym spocie.
W najnowszej kampanii VeloBank pokazuje zalety banku w telefonie. Dzięki aplikacji mobilnej dodatkowe środki są dla klientów dosłownie na wyciągnięcie ręki i wtedy, gdy najbardziej ich potrzebują. Spot banku reklamujący kredyt gotówkowy podkreśla, że nieprzewidziane wydatki to proza życia, na którą dobrze mieć wygodne rozwiązanie. Nowa kampania pokazuje parę gotową do przeprowadzki. Wypełnione po brzegi auto nie mieści ich dobytku i odmawia posłuszeństwa. Uszkodzony samochód, nieprzewidziany remont, a może po prostu zakup związany z naszym hobby – bank wskazuje, że jest wiele powodów, dla których zawsze warto mieć pod ręką źródło dodatkowej gotówki. W Świecie Bardziej Velo jest nim kredyt na dowolny cel do 200 tys. zł dostępny w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, bez konieczności wizyty w oddziale VeloBanku.
Nowy spot banku jest inspirowany doświadczeniami klientów VeloBanku, którzy podkreślają, że wiele okazji skłania ich do nieprzewidzianych wydatków, np. remont czy nagła naprawa samochodu.
– Wrzesień to standardowo intensywny czas pod względem kampanii reklamowych. Na rynku dużo się dzieje i nie inaczej jest w naszym banku. Wystartowaliśmy z promocją kredytu gotówkowego, który pomaga poradzić sobie z nieprzewidzianymi wydatkami. Zależało nam na tym, żeby kreacja była uniwersalna i aktualna bez względu na porę roku czy okoliczności. Za to, żeby dawała poczucie, że bank pomoże nam dokładnie wtedy, kiedy będziemy tego potrzebowali. Nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć kiedy w naszej kuchni niezbędny będzie remont czy popsuje nam się samochód. Część wydatków udaje się zaplanować, inne wyskakują nagle. W Świecie Bardziej Velo finanse stają się proste i są zawsze pod ręką. Wystarczy internet i dostęp do bankowości internetowej czy mobilnej, by sfinansować każdy wydatek, planowany czy nieprzewidziany – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Kampania kredytu gotówkowego, która wystartowała 11 września br., obejmuje spoty 30 i 15-sekundowe, które emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie w formatach video online, display i mediach społecznościowych. Za kreację reklamową odpowiadała agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze domem produkcyjnym Propeller Film. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.
Szczegóły kredytu gotówkowego objętego kampanią, w tym warunki skorzystania oraz opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach banku i na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=C0yBtlp_11Y.
---
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,2%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 44 850 zł, całkowita kwota do zapłaty 68 699,84 zł, oprocentowanie zmienne 12,49%, całkowity koszt kredytu 23 849,84 zł (w tym: prowizja - 0 zł, odsetki – 23 849,84 zł, opłata za prowadzenie rachunku płatniczego VeloKonto oraz obsługę karty do konta w okresie trwania kredytu - 0 zł), 88 miesięcznych rat równych w wysokości po 780,68 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 24.04.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.
Z oferty można skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie posiadało się kredytu gotówkowego ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., ma się wyrażone aktywne zgody marketingowe (w tym sms, mejl i telefon) oraz zadeklaruje się, że w całym okresie kredytu będzie spełniony warunek posiadania VeloKonta i co miesiąc: zapewni się wpływ na konto min. 2000 zł oraz wykona min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli warunki nie zostaną spełnione, od kolejnego miesiąca oprocentowanie kredytu zostanie podwyższone o 2 pp. - do czasu ponownego spełnienia warunku. Okres kredytowania do 10 lat.
Kredyt gotówkowy online dostępny w bankowości elektronicznej, przez infolinię banku (+46 664 919 797 koszt połączenia wg taryfy operatora), a także na velobank.pl, gdzie można o niego zawnioskować wraz z umową o bankowość elektroniczną. Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny zdolności kredytowej klienta.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.