Komunikaty PR

Dużym wyzwaniom sprostasz niedużym telefonem - nowa kampania VeloBanku

2023-09-12  |  09:00
Biuro prasowe

Kiedy zaskakują cię nieprzewidziane wydatki, albo po prostu nadarza się okazja, z której musisz skorzystać, przydaje się wygodne źródło gotówki dostępnej na wyciągnięcie ręki. VeloBank ma na to sposób w postaci kredytu gotówkowego do 200 tys. zł, który dostępny jest w całkowicie online. Jemu poświęcona jest nowa kampania, która zagościła na ekranach telewizorów i w internecie. Proste aplikowanie bez wychodzenia z domu, RRSO 13,2 proc. oraz brak prowizji to tylko kilka atutów produktu promowanego w najnowszym spocie.

W najnowszej kampanii VeloBank pokazuje zalety banku w telefonie. Dzięki aplikacji mobilnej dodatkowe środki są dla klientów dosłownie na wyciągnięcie ręki i wtedy, gdy najbardziej ich potrzebują. Spot banku reklamujący kredyt gotówkowy podkreśla, że nieprzewidziane wydatki to proza życia, na którą dobrze mieć wygodne rozwiązanie. Nowa kampania pokazuje parę gotową do przeprowadzki. Wypełnione po brzegi auto nie mieści ich dobytku i odmawia posłuszeństwa. Uszkodzony samochód, nieprzewidziany remont, a może po prostu zakup związany z naszym hobby – bank wskazuje, że jest wiele powodów, dla których zawsze warto mieć pod ręką źródło dodatkowej gotówki. W Świecie Bardziej Velo jest nim kredyt na dowolny cel do 200 tys. zł dostępny w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, bez konieczności wizyty w oddziale VeloBanku.

Nowy spot banku jest inspirowany doświadczeniami klientów VeloBanku, którzy podkreślają, że wiele okazji skłania ich do nieprzewidzianych wydatków, np. remont czy nagła naprawa samochodu.

Wrzesień to standardowo intensywny czas pod względem kampanii reklamowych. Na rynku dużo się dzieje i nie inaczej jest w naszym banku. Wystartowaliśmy z promocją kredytu gotówkowego, który pomaga poradzić sobie z nieprzewidzianymi wydatkami. Zależało nam na tym, żeby kreacja była uniwersalna i aktualna bez względu na porę roku czy okoliczności. Za to, żeby dawała poczucie, że bank pomoże nam dokładnie wtedy, kiedy będziemy tego potrzebowali. Nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć kiedy w naszej kuchni niezbędny będzie remont czy popsuje nam się samochód. Część wydatków udaje się zaplanować, inne wyskakują nagle. W Świecie Bardziej Velo finanse stają się proste i są zawsze pod ręką. Wystarczy internet i dostęp do bankowości internetowej czy mobilnej, by sfinansować każdy wydatek, planowany czy nieprzewidziany – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. 

Kampania kredytu gotówkowego, która wystartowała 11 września br., obejmuje spoty 30 i 15-sekundowe, które emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie w formatach video online, display i mediach społecznościowych. Za kreację reklamową odpowiadała agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze domem produkcyjnym Propeller Film. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.

Szczegóły kredytu gotówkowego objętego kampanią, w tym warunki skorzystania oraz opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach banku i na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=C0yBtlp_11Y.

---

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,2%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 44 850 zł, całkowita kwota do zapłaty 68 699,84 zł, oprocentowanie zmienne 12,49%, całkowity koszt kredytu 23 849,84 zł (w tym: prowizja - 0 zł, odsetki – 23 849,84 zł, opłata za prowadzenie rachunku płatniczego VeloKonto oraz obsługę karty do konta w okresie trwania kredytu - 0 zł), 88 miesięcznych rat równych w wysokości po 780,68 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 24.04.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Z oferty można skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie posiadało się kredytu gotówkowego ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., ma się wyrażone aktywne zgody marketingowe (w tym sms, mejl i telefon) oraz zadeklaruje się, że w całym okresie kredytu będzie spełniony warunek posiadania VeloKonta i co miesiąc: zapewni się wpływ na konto min. 2000 zł oraz wykona min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli warunki nie zostaną spełnione, od kolejnego miesiąca oprocentowanie kredytu zostanie podwyższone o 2 pp. - do czasu ponownego spełnienia warunku. Okres kredytowania do 10 lat.

Kredyt gotówkowy online dostępny w bankowości elektronicznej, przez infolinię banku (+46 664 919 797 koszt połączenia wg taryfy operatora), a także na velobank.pl, gdzie można o niego zawnioskować wraz z umową o bankowość elektroniczną. Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny zdolności kredytowej klienta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.