Komunikaty PR

Dużym wyzwaniom sprostasz niedużym telefonem - nowa kampania VeloBanku

2023-09-12  |  09:00
Biuro prasowe

Kiedy zaskakują cię nieprzewidziane wydatki, albo po prostu nadarza się okazja, z której musisz skorzystać, przydaje się wygodne źródło gotówki dostępnej na wyciągnięcie ręki. VeloBank ma na to sposób w postaci kredytu gotówkowego do 200 tys. zł, który dostępny jest w całkowicie online. Jemu poświęcona jest nowa kampania, która zagościła na ekranach telewizorów i w internecie. Proste aplikowanie bez wychodzenia z domu, RRSO 13,2 proc. oraz brak prowizji to tylko kilka atutów produktu promowanego w najnowszym spocie.

W najnowszej kampanii VeloBank pokazuje zalety banku w telefonie. Dzięki aplikacji mobilnej dodatkowe środki są dla klientów dosłownie na wyciągnięcie ręki i wtedy, gdy najbardziej ich potrzebują. Spot banku reklamujący kredyt gotówkowy podkreśla, że nieprzewidziane wydatki to proza życia, na którą dobrze mieć wygodne rozwiązanie. Nowa kampania pokazuje parę gotową do przeprowadzki. Wypełnione po brzegi auto nie mieści ich dobytku i odmawia posłuszeństwa. Uszkodzony samochód, nieprzewidziany remont, a może po prostu zakup związany z naszym hobby – bank wskazuje, że jest wiele powodów, dla których zawsze warto mieć pod ręką źródło dodatkowej gotówki. W Świecie Bardziej Velo jest nim kredyt na dowolny cel do 200 tys. zł dostępny w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, bez konieczności wizyty w oddziale VeloBanku.

Nowy spot banku jest inspirowany doświadczeniami klientów VeloBanku, którzy podkreślają, że wiele okazji skłania ich do nieprzewidzianych wydatków, np. remont czy nagła naprawa samochodu.

Wrzesień to standardowo intensywny czas pod względem kampanii reklamowych. Na rynku dużo się dzieje i nie inaczej jest w naszym banku. Wystartowaliśmy z promocją kredytu gotówkowego, który pomaga poradzić sobie z nieprzewidzianymi wydatkami. Zależało nam na tym, żeby kreacja była uniwersalna i aktualna bez względu na porę roku czy okoliczności. Za to, żeby dawała poczucie, że bank pomoże nam dokładnie wtedy, kiedy będziemy tego potrzebowali. Nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć kiedy w naszej kuchni niezbędny będzie remont czy popsuje nam się samochód. Część wydatków udaje się zaplanować, inne wyskakują nagle. W Świecie Bardziej Velo finanse stają się proste i są zawsze pod ręką. Wystarczy internet i dostęp do bankowości internetowej czy mobilnej, by sfinansować każdy wydatek, planowany czy nieprzewidziany – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. 

Kampania kredytu gotówkowego, która wystartowała 11 września br., obejmuje spoty 30 i 15-sekundowe, które emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie w formatach video online, display i mediach społecznościowych. Za kreację reklamową odpowiadała agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze domem produkcyjnym Propeller Film. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.

Szczegóły kredytu gotówkowego objętego kampanią, w tym warunki skorzystania oraz opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach banku i na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=C0yBtlp_11Y.

---

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,2%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 44 850 zł, całkowita kwota do zapłaty 68 699,84 zł, oprocentowanie zmienne 12,49%, całkowity koszt kredytu 23 849,84 zł (w tym: prowizja - 0 zł, odsetki – 23 849,84 zł, opłata za prowadzenie rachunku płatniczego VeloKonto oraz obsługę karty do konta w okresie trwania kredytu - 0 zł), 88 miesięcznych rat równych w wysokości po 780,68 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 24.04.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Z oferty można skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie posiadało się kredytu gotówkowego ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., ma się wyrażone aktywne zgody marketingowe (w tym sms, mejl i telefon) oraz zadeklaruje się, że w całym okresie kredytu będzie spełniony warunek posiadania VeloKonta i co miesiąc: zapewni się wpływ na konto min. 2000 zł oraz wykona min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli warunki nie zostaną spełnione, od kolejnego miesiąca oprocentowanie kredytu zostanie podwyższone o 2 pp. - do czasu ponownego spełnienia warunku. Okres kredytowania do 10 lat.

Kredyt gotówkowy online dostępny w bankowości elektronicznej, przez infolinię banku (+46 664 919 797 koszt połączenia wg taryfy operatora), a także na velobank.pl, gdzie można o niego zawnioskować wraz z umową o bankowość elektroniczną. Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny zdolności kredytowej klienta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.