Dzień Matki z Maczfit!
Marka Maczfit kolejny raz dzieli się dobrem i zaskakuje miłym gestem. Tym razem z okazji Dnia Matki firma przekazała setki posiłków dla podopiecznych domów samotnej matki z Warszawy i okolic.
Marka Maczfit znana jest z realizacji wielu inicjatyw społecznych, a w ubiegłym roku firma przekazała tysiące posiłków seniorom, medykom oraz podopiecznym warszawskich domów dziecka. Tym razem lider cateringu dietetycznego w Polsce postanowił wywołać uśmiech na twarzach mam znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. 26 maja kurierzy firmy zaskoczyli podopiecznych domów samotnej matki w Warszawie i okolicach, przekazując setki posiłków dla mam i ich pociech, by w swoim wyjątkowym dniu mogły nieco odpocząć od codziennych obowiązków i cieszyć się smacznymi, pełnowartościowymi posiłkami na cały dzień, bez potrzeby gotowania.
– Każda mama zasługuje na to, by odpocząć i nie myśleć o codziennych obowiązkach – szczególnie dziś. Kolejny raz zespół Maczfit dołożył wszelkich starań, by wywołać uśmiech na twarzach wielu osób, dzieląc się tym, co robimy z ogromną pasją i zaangażowaniem – smacznymi, pełnowartościowymi posiłkami. Cieszymy się, że w tym wyjątkowym dniu mogliśmy wyciągać pomocną dłoń właśnie w kierunku mam, jednocześnie odciążając je od codziennych obowiązków i trosk – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor ds. Marketingu i PR marki Maczfit.
Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku. Pozycję lidera zapewniły jej do tej pory innowacyjne rozwiązania wyprzedzające konkurencję o kilka kroków – w tym m.in. mobilna aplikacja Maczfit do zarządzania dietą i śledzenia postępów, Wybór Menu z możliwością domawiania pojedynczych posiłków dla bliskich, a także Program Lojalnościowy, w którym zebrane Maczcoiny można wymieniać na dni diety. W tym roku następnym krokiem w stronę odbiorców jest umocnienie wsparcia w walce o wymarzoną sylwetkę. Maczfit przypomina, by dieta i zmiana stylu życia były kierowane przede wszystkim miłością do siebie, która ściśle łączy się z dbaniem o własne zdrowie. Marka swoje działania wspiera hasłem przewodnim „kocham siebie, dbam o siebie”.
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.