Komunikaty PR

Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates

2024-06-13  |  14:21
Biuro prasowe
Kontakt

Wojciech Grzegorzyca
Rokmates

Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com

Dziesięciu nowych twórców

W ostatnich miesiącach do managementu agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, publikujących treści na YouTubie, TikToku oraz Instagramie. Są wśród nich m.in. gamingowy youtuber Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), Patrycja i Kinga Roszczyk publikujące familijne treści rozrywkowe jako „PK Sisters” (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy zajmujący się gotowaniem Jakub „Coocharz” Przeździecki (258 tys. obserwujących na Instagramie), który jest tegorocznym zwycięzcą Influencers LIVE Awards w kategorii Food & Cook.

– Przede wszystkim cieszy nas fakt, że budujemy partnerskie relacje z twórcami, a oni sami polecają nas swoim znajomym. Wyróżnia nas transparentność i indywidualne podejście do współpracy. Dołączenie nowych twórców to krok ku realizacji naszego ambitnego celu – chcemy stać się najlepszym managementem twórców internetowych w Polsce – komentuje Artur Nalepko, Head of Influencer Management w agencji Rokmates.

Około 6 mln obserwacji

Ponadto do managementu agencji Rokmates dołączyli: Daria „Inspektor P” Papis (historie kryminalne), Panda Gaming (gry wideo), Kacper „Katzpersky” Rudziński (gry wideo), Luczek (gry wideo), Natalia „xnati.fit” Aksiucik (dietetyka), Natalia „Natsul” Sulima (dietetyka i fitness) oraz Mateusz „Popcornzilla” Papis (popkultura). Dziesięciu wymienionych wcześniej twórców prowadzi łącznie ponad 20 profili na YouTubie, TikToku oraz Instagramie, które mają łącznie około 6 mln obserwacji. W ostatnim czasie część wymienionych influencerów wzięła udział w działaniach promocyjnych m.in. takich marek jak Sokołów, Lego, Lipton czy Multikino.

– Dołączenie do agencji Rokmates było jedną z lepszych decyzji w mojej karierze. Otworzyło mi to mnóstwo możliwości i ograniczyło niepotrzebny stres związany z moją działalnością, dzięki czemu mogę w pełni skupić się na swojej pracy i pasji. W każdej chwili mogę liczyć na ich nieocenioną pomoc kreatywną, prawną czy nawet operatorską – mówi Jakub Przeździecki, prowadzący profile pod nazwą „Coocharz” na TikToku, Instagramie oraz YouTubie.

Ponad 500 twórców w kampaniach

W ramach managementu Rokmates buduje partnerskie relacje z internetowymi twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. Aktualnie zespół Influencer Managementu reprezentuje biznesowo kilkudziesięciu różnych influencerów. Ponadto do tej pory Rokmates zrealizowało kampanie z ponad 500 różnymi twórcami internetowymi, m.in. dla takich marek jak MSI, ING, Match Masters, Surfshark czy Speakly.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rokmates
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.