Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates

Wojciech Grzegorzyca
Rokmates
Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com
Dziesięciu nowych twórców
W ostatnich miesiącach do managementu agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, publikujących treści na YouTubie, TikToku oraz Instagramie. Są wśród nich m.in. gamingowy youtuber Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), Patrycja i Kinga Roszczyk publikujące familijne treści rozrywkowe jako „PK Sisters” (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy zajmujący się gotowaniem Jakub „Coocharz” Przeździecki (258 tys. obserwujących na Instagramie), który jest tegorocznym zwycięzcą Influencers LIVE Awards w kategorii Food & Cook.
– Przede wszystkim cieszy nas fakt, że budujemy partnerskie relacje z twórcami, a oni sami polecają nas swoim znajomym. Wyróżnia nas transparentność i indywidualne podejście do współpracy. Dołączenie nowych twórców to krok ku realizacji naszego ambitnego celu – chcemy stać się najlepszym managementem twórców internetowych w Polsce – komentuje Artur Nalepko, Head of Influencer Management w agencji Rokmates.
Około 6 mln obserwacji
Ponadto do managementu agencji Rokmates dołączyli: Daria „Inspektor P” Papis (historie kryminalne), Panda Gaming (gry wideo), Kacper „Katzpersky” Rudziński (gry wideo), Luczek (gry wideo), Natalia „xnati.fit” Aksiucik (dietetyka), Natalia „Natsul” Sulima (dietetyka i fitness) oraz Mateusz „Popcornzilla” Papis (popkultura). Dziesięciu wymienionych wcześniej twórców prowadzi łącznie ponad 20 profili na YouTubie, TikToku oraz Instagramie, które mają łącznie około 6 mln obserwacji. W ostatnim czasie część wymienionych influencerów wzięła udział w działaniach promocyjnych m.in. takich marek jak Sokołów, Lego, Lipton czy Multikino.
– Dołączenie do agencji Rokmates było jedną z lepszych decyzji w mojej karierze. Otworzyło mi to mnóstwo możliwości i ograniczyło niepotrzebny stres związany z moją działalnością, dzięki czemu mogę w pełni skupić się na swojej pracy i pasji. W każdej chwili mogę liczyć na ich nieocenioną pomoc kreatywną, prawną czy nawet operatorską – mówi Jakub Przeździecki, prowadzący profile pod nazwą „Coocharz” na TikToku, Instagramie oraz YouTubie.
Ponad 500 twórców w kampaniach
W ramach managementu Rokmates buduje partnerskie relacje z internetowymi twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. Aktualnie zespół Influencer Managementu reprezentuje biznesowo kilkudziesięciu różnych influencerów. Ponadto do tej pory Rokmates zrealizowało kampanie z ponad 500 różnymi twórcami internetowymi, m.in. dla takich marek jak MSI, ING, Match Masters, Surfshark czy Speakly.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.