Komunikaty PR

Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates

2024-06-13  |  14:21
Biuro prasowe
Kontakt

Wojciech Grzegorzyca
Rokmates

Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com

Dziesięciu nowych twórców

W ostatnich miesiącach do managementu agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, publikujących treści na YouTubie, TikToku oraz Instagramie. Są wśród nich m.in. gamingowy youtuber Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), Patrycja i Kinga Roszczyk publikujące familijne treści rozrywkowe jako „PK Sisters” (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy zajmujący się gotowaniem Jakub „Coocharz” Przeździecki (258 tys. obserwujących na Instagramie), który jest tegorocznym zwycięzcą Influencers LIVE Awards w kategorii Food & Cook.

– Przede wszystkim cieszy nas fakt, że budujemy partnerskie relacje z twórcami, a oni sami polecają nas swoim znajomym. Wyróżnia nas transparentność i indywidualne podejście do współpracy. Dołączenie nowych twórców to krok ku realizacji naszego ambitnego celu – chcemy stać się najlepszym managementem twórców internetowych w Polsce – komentuje Artur Nalepko, Head of Influencer Management w agencji Rokmates.

Około 6 mln obserwacji

Ponadto do managementu agencji Rokmates dołączyli: Daria „Inspektor P” Papis (historie kryminalne), Panda Gaming (gry wideo), Kacper „Katzpersky” Rudziński (gry wideo), Luczek (gry wideo), Natalia „xnati.fit” Aksiucik (dietetyka), Natalia „Natsul” Sulima (dietetyka i fitness) oraz Mateusz „Popcornzilla” Papis (popkultura). Dziesięciu wymienionych wcześniej twórców prowadzi łącznie ponad 20 profili na YouTubie, TikToku oraz Instagramie, które mają łącznie około 6 mln obserwacji. W ostatnim czasie część wymienionych influencerów wzięła udział w działaniach promocyjnych m.in. takich marek jak Sokołów, Lego, Lipton czy Multikino.

– Dołączenie do agencji Rokmates było jedną z lepszych decyzji w mojej karierze. Otworzyło mi to mnóstwo możliwości i ograniczyło niepotrzebny stres związany z moją działalnością, dzięki czemu mogę w pełni skupić się na swojej pracy i pasji. W każdej chwili mogę liczyć na ich nieocenioną pomoc kreatywną, prawną czy nawet operatorską – mówi Jakub Przeździecki, prowadzący profile pod nazwą „Coocharz” na TikToku, Instagramie oraz YouTubie.

Ponad 500 twórców w kampaniach

W ramach managementu Rokmates buduje partnerskie relacje z internetowymi twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. Aktualnie zespół Influencer Managementu reprezentuje biznesowo kilkudziesięciu różnych influencerów. Ponadto do tej pory Rokmates zrealizowało kampanie z ponad 500 różnymi twórcami internetowymi, m.in. dla takich marek jak MSI, ING, Match Masters, Surfshark czy Speakly.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rokmates
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.