Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Wojciech Grzegorzyca
Rokmates
Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com
Dziesięciu nowych twórców
W ostatnich miesiącach do managementu agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, publikujących treści na YouTubie, TikToku oraz Instagramie. Są wśród nich m.in. gamingowy youtuber Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), Patrycja i Kinga Roszczyk publikujące familijne treści rozrywkowe jako „PK Sisters” (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy zajmujący się gotowaniem Jakub „Coocharz” Przeździecki (258 tys. obserwujących na Instagramie), który jest tegorocznym zwycięzcą Influencers LIVE Awards w kategorii Food & Cook.
– Przede wszystkim cieszy nas fakt, że budujemy partnerskie relacje z twórcami, a oni sami polecają nas swoim znajomym. Wyróżnia nas transparentność i indywidualne podejście do współpracy. Dołączenie nowych twórców to krok ku realizacji naszego ambitnego celu – chcemy stać się najlepszym managementem twórców internetowych w Polsce – komentuje Artur Nalepko, Head of Influencer Management w agencji Rokmates.
Około 6 mln obserwacji
Ponadto do managementu agencji Rokmates dołączyli: Daria „Inspektor P” Papis (historie kryminalne), Panda Gaming (gry wideo), Kacper „Katzpersky” Rudziński (gry wideo), Luczek (gry wideo), Natalia „xnati.fit” Aksiucik (dietetyka), Natalia „Natsul” Sulima (dietetyka i fitness) oraz Mateusz „Popcornzilla” Papis (popkultura). Dziesięciu wymienionych wcześniej twórców prowadzi łącznie ponad 20 profili na YouTubie, TikToku oraz Instagramie, które mają łącznie około 6 mln obserwacji. W ostatnim czasie część wymienionych influencerów wzięła udział w działaniach promocyjnych m.in. takich marek jak Sokołów, Lego, Lipton czy Multikino.
– Dołączenie do agencji Rokmates było jedną z lepszych decyzji w mojej karierze. Otworzyło mi to mnóstwo możliwości i ograniczyło niepotrzebny stres związany z moją działalnością, dzięki czemu mogę w pełni skupić się na swojej pracy i pasji. W każdej chwili mogę liczyć na ich nieocenioną pomoc kreatywną, prawną czy nawet operatorską – mówi Jakub Przeździecki, prowadzący profile pod nazwą „Coocharz” na TikToku, Instagramie oraz YouTubie.
Ponad 500 twórców w kampaniach
W ramach managementu Rokmates buduje partnerskie relacje z internetowymi twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. Aktualnie zespół Influencer Managementu reprezentuje biznesowo kilkudziesięciu różnych influencerów. Ponadto do tej pory Rokmates zrealizowało kampanie z ponad 500 różnymi twórcami internetowymi, m.in. dla takich marek jak MSI, ING, Match Masters, Surfshark czy Speakly.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.