Komunikaty PR

Echo Investment z identyfikacją wizualną nowego osiedla

2021-08-31  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Echo Investment, czyli jeden z czołowych deweloperów w Polsce, ogłosiło w czerwcu premierę nowej inwestycji na poznańskich Jeżycach. Wieża Jeżyce – bo tak nazywa się osiedle – to miejsce, które swoją tożsamość silnie gruntuje w kulturze artystycznej. Za branding odpowiedzialna jest agencja Publicon.

Nazwa z historią w tle

Wieża Jeżyce powstanie na terenie słynnej poznańskiej fabryki wodomierzy Apator, której najbardziej charakterystycznym punktem jest dawna wieża ciśnień, górująca nad okolicznymi zabudowaniami.  

Nazwa inwestycji nawiązuje zarówno do samej wieży, jak i lokalizacji – obszaru Poznania słynącego ze sztuki ulicznej, artystycznych inicjatyw czy klimatycznych, secesyjnych kamienic i rodzinnych biznesów. Jeżyce to też przykład miejsca, wpisującego się w koncepcję 15-minutowego miasta, gdzie wszystko, czego potrzeba do życia jest właśnie w odległości 15 minut od domu - pieszo bądź na rowerze. Projektując nasze nowe osiedle, chcieliśmy je jak najlepiej wkomponować w sąsiadujące otoczenie, tworząc otwarte i zielone przestrzenie z ogólnodostępnymi strefami rekreacyjnymi, placem zabaw i parkiem. Sercem inwestycji będzie plac pod byłą wieżą ciśnień, którą zrewitalizujemy i nadamy jej nową funkcję – głównego punktu orientacyjnego na mapie Jeżyc i miejsca spotkań dla okolicznych mieszkańców – tłumaczy Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań w Echo Investment

Inspirowane teorią klasy kreatywnej Richarda Floridy

Identyfikacja Wieży Jeżyce bazuje na trzech elementach graficznych, składających się na znak: podstawie, trzonie i kopule wieży. Każdy z nich symbolizuje zarazem jeden z filarów idei trzech podstawowych czynników wytypowanych przez Richarda Floridę, które kształtują potencjał miast i napędzają do rozwoju – otwartość, talent i technologię.

Otwartość wyraża się we wspieraniu tego, co lokalne. W sąsiedzkich więziach i pielęgnowaniu różnorodności. To także otwarte osiedle, z ogólnodostępnym placem pod wieżą. Talent to kultura nowych Jeżyc, tworzona przez młode pokolenie. Sztuka uliczna, murale, artystyczne inicjatywy, festiwale i niszowe wydarzenia kulturalne. To wreszcie plac pod wieżą, na którym można zorganizować warsztaty czy swoją wystawę. Z kolei technologia wyraża wszystko, co sprawia, że żyje się wygodniej – jak choćby rozwiązania Echo Smart, czyli bezprzewodowy system do zarządzania inteligentnym mieszkaniem, czy udogodnienia Echo Life Services na osiedlu, jak np. bezdotykowe otwieranie drzwi i przywoływanie windy oraz paczkomat.

Logotyp Wieży Jeżyce jest zbudowany z trzech części, które mogą funkcjonować również jako osobne elementy lub być dowolnie zestawiane, tworząc raster graficzny. Każda z form symbolizuje jeden z filarów marki, które pokrywają się z koncepcją 3T Floridy: Talentem, Technologią i Tolerancją. Razem tworzą spójną całość, wieżę – rozpoznawalny symbol osiedla, nowy punkt orientacyjny, miejsce spotkań na mapie Jeżyc. Cechy opisywane przez Floridę definiują główną siłą napędową rozwoju ekonomicznego miast postindustrialnych. Wierzymy, że wartości klasy kreatywnej oddają tożsamość i klimat poznańskich Jeżyc, kreatywnej dzielnicy, która przyciąga ludzi ciekawych świata, twórczych, kochających miasto, lokalność, poszukujących i myślących poza schematami. Branding osiedla to ukłon w stronę tej wyjątkowej części Poznania i zaproszenie do stania się jej częścią – podsumowuje Michał Ulidis, Creative Partner w agencji Publicon.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.