EDP wynosi biznes na orbitę Słońca
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
EDP, międzynarodowy koncern energetyczny, właśnie rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową w Polsce. Marka, będąca światowym liderem w obszarze energii odnawialnej, zamierza promować zintegrowaną ofertę rozwiązań fotowoltaicznych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą zaoszczędzić nawet 30 proc. wydatków na energię elektryczną.
Grupa EDP to globalny lider w dziedzinie energii odnawialnej, obecny w 29 krajach na trzech kontynentach. W Polsce, poprzez spółkę EDP Energia Polska (EDP EP) firma oferuje rozwiązania fotowoltaiczne dla biznesu. Najnowsza kampania marki jest wyrazem ambicji, by stać się liderem transformacji energetycznej i przyczyniać się do dekarbonizacji gospodarek oraz budowania lepszej przyszłości.
Słoneczna oferta od EDP
Rozproszona produkcja energii słonecznej jest jednym z głównych sposobów, wskazywanych przez instytucje europejskie, umożliwiających osiągnięcie celów neutralności klimatycznej. Właśnie tego dotyczy nowa oferta EDP – Solarny System Fotowoltaiczny – która została przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach.
W ofercie znalazły się propozycje dotyczące zarówno paneli słonecznych, jak i monitoringu. Ten kompleksowy system wykorzystujący energię ze słońca pozwoli obniżyć rachunki firm za energię nawet o 30 proc. a w modelu PV-as-a-Service jednocześnie zwalniając przedsiębiorców z konieczności inwestowania własnych środków.
Biznes na orbicie Słońca
W wyjątkowo trudnym okresie dla firm i przy wysokiej zmienności cen energii na rynku międzynarodowym EDP intensyfikuje działania mające na celu budowanie wizerunku partnera małych i średnich przedsiębiorstw, który kompleksowo wspiera swoich klientów i jest otwarty na ich potrzeby. Aby wzmocnić ten przekaz, firma przygotowała kampanię multimedialną dla segmentu biznesowego pod hasłem "Twoja firma może kręcić się wokół Słońca".
Koncept kreatywny kampanii zakłada zestawienie realiów działalności różnych firm, z magią przestrzeni kosmicznej i brakiem grawitacji. Akcja, rozgrywająca się na orbicie Słońca, jest bezpośrednim nawiązaniem do nowej oferty EDP, czyli zintegrowanych rozwiązań fotowoltaicznych. Celem kampanii jest pokazanie, że nawet małe i średnie przedsiębiorstwa, mogą aktywnie uczestniczyć w transformacji energetycznej, budując swoją konkurencyjność na rynku dzięki wykorzystaniu energii słonecznej. Za przygotowanie konceptu kampanii odpowiadała globalna grupa Dentsu Creative, a produkcją zajęło się portugalskie Studio 78.
Realizacja spotu była możliwa dzięki technologii BOLT motion control – ramię robotyczne do precyzyjnego filmowania podwieszanych aktorów oraz reżyserii artystów Cirque du Soleil. Postprodukcja spotu zajęła ponad 300 godzin.
Plan mediowy, opracowany przez Wavemaker, zakłada wykorzystanie takich kanałów jak TV, radio, digital i outdoor.
Więcej szczegółów na temat nowej ofery EDP znaleźć mozna na stronie: https://www.edpenergia.pl/pl/biznes/energia-sloneczna
***
Poznaj EDP i EDP Energia Polska
EDP jest międzynarodową firmą energetyczną, która od czterech dekad dynamicznie rozwija swoją działalność na globalnym rynku energetycznym. Grupa EDP jest obecna w 29 krajach na trzech kontynentach i zatrudnia ponad 13 000 pracowników. Do 2022 roku EDP zakontraktowało ponad 670 MWp mocy solarnej w Europie, czyli około 2 razy więcej niż w 2021 roku.
EDP jest czwartym największym producentem energii wiatrowej, słonecznej na świecie i rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 2007 roku właśnie w obszarze energetyki wiatrowej poprzez spółkę EDP Renewables. W 2020 roku grupa EDP rozszerzyła swoje portfolio na polskim rynku powołując spółkę EDP Energia Polska, odpowiedzialną za usługi w zakresie rozwiązań fotowoltaicznych dla biznesu. W 2022 roku EDP umocniło swoją pozycję na rynku poprzez akwizycje spółek Soon Energy oraz Zielona-Energia.com
Połączenie międzynarodowego doświadczenia grupy EDP, jej stabilnej pozycji finansowej z doświadczeniem polskiej kadry menadżerskiej i jej doskonałą znajomością rodzimego rynku, przekłada się kompleksowe wsparcie dla firm, które szukają oszczędności w rachunku za energię elektryczną i chcą uczestniczyć w procesie transformacji energetycznej.
![Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_773474972,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka
![Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1851052747,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
![Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.](https://www.newseria.pl/files/292590604/2-pr-wings-banner,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Gospodarka
![](https://www.newseria.pl/files/11111/jakub-zerdzicki--f1gb8vgrs8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian
Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.
Problemy społeczne
Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zielinska-sitkiewicz-pielegniarki-foto,w_133,_small.jpg)
Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.
Prawo
Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów
![](https://www.newseria.pl/files/11111/asystencja-osobista-przepisy-foto,w_133,_small.jpg)
Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.