Komunikaty PR

EDP wynosi biznes na orbitę Słońca

2023-04-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

EDP, międzynarodowy koncern energetyczny, właśnie rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową w Polsce. Marka, będąca światowym liderem w obszarze energii odnawialnej, zamierza promować zintegrowaną ofertę rozwiązań fotowoltaicznych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą zaoszczędzić nawet 30 proc. wydatków na energię elektryczną.

Grupa EDP to globalny lider w dziedzinie energii odnawialnej, obecny w 29 krajach na trzech kontynentach. W Polsce, poprzez spółkę EDP Energia Polska (EDP EP) firma oferuje rozwiązania fotowoltaiczne dla biznesu. Najnowsza kampania marki jest wyrazem ambicji, by stać się liderem transformacji energetycznej i przyczyniać się do dekarbonizacji gospodarek oraz budowania lepszej przyszłości.

Słoneczna oferta od EDP

Rozproszona produkcja energii słonecznej jest jednym z głównych sposobów, wskazywanych przez instytucje europejskie, umożliwiających osiągnięcie celów neutralności klimatycznej.  Właśnie tego dotyczy nowa oferta EDP – Solarny System Fotowoltaiczny – która została przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach.

W ofercie znalazły się propozycje dotyczące zarówno paneli słonecznych, jak i monitoringu. Ten kompleksowy system wykorzystujący energię ze słońca pozwoli obniżyć rachunki firm za energię nawet o 30 proc. a w modelu PV-as-a-Service jednocześnie zwalniając przedsiębiorców z konieczności inwestowania własnych środków.

Biznes na orbicie Słońca

W wyjątkowo trudnym okresie dla firm i przy wysokiej zmienności cen energii na rynku międzynarodowym EDP intensyfikuje działania mające na celu budowanie wizerunku partnera małych i średnich przedsiębiorstw, który kompleksowo wspiera swoich klientów i jest otwarty na ich potrzeby. Aby wzmocnić ten przekaz, firma przygotowała kampanię multimedialną dla segmentu biznesowego pod hasłem "Twoja firma może kręcić się wokół Słońca".

Koncept kreatywny kampanii zakłada zestawienie realiów działalności różnych firm, z magią przestrzeni kosmicznej i brakiem grawitacji. Akcja, rozgrywająca się na orbicie Słońca, jest bezpośrednim nawiązaniem do nowej oferty EDP, czyli zintegrowanych rozwiązań fotowoltaicznych. Celem kampanii jest pokazanie, że nawet małe i średnie przedsiębiorstwa, mogą aktywnie uczestniczyć w transformacji energetycznej, budując swoją konkurencyjność na rynku dzięki wykorzystaniu energii słonecznej. Za przygotowanie konceptu kampanii odpowiadała globalna grupa Dentsu Creative, a produkcją zajęło się portugalskie Studio 78.

Realizacja spotu była możliwa dzięki technologii BOLT motion control – ramię robotyczne do precyzyjnego filmowania podwieszanych aktorów oraz reżyserii artystów Cirque du Soleil. Postprodukcja spotu zajęła ponad 300 godzin.

Plan mediowy, opracowany przez Wavemaker, zakłada wykorzystanie takich kanałów jak TV, radio, digital i outdoor.

Więcej szczegółów na temat nowej ofery EDP znaleźć mozna na stronie: https://www.edpenergia.pl/pl/biznes/energia-sloneczna

 

***

Poznaj EDP i EDP Energia Polska

EDP jest międzynarodową firmą energetyczną, która od czterech dekad dynamicznie rozwija swoją działalność na globalnym rynku energetycznym. Grupa EDP jest obecna w 29 krajach na trzech kontynentach i zatrudnia ponad 13 000 pracowników. Do 2022 roku EDP zakontraktowało ponad 670 MWp mocy solarnej w Europie, czyli około 2 razy więcej niż w 2021 roku.

EDP jest czwartym największym producentem energii wiatrowej, słonecznej na świecie i rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 2007 roku właśnie w obszarze energetyki wiatrowej poprzez spółkę EDP Renewables. W 2020 roku grupa EDP rozszerzyła swoje portfolio na polskim rynku powołując spółkę EDP Energia Polska, odpowiedzialną za usługi w zakresie rozwiązań fotowoltaicznych dla biznesu. W 2022 roku EDP umocniło swoją pozycję na rynku poprzez akwizycje spółek Soon Energy oraz Zielona-Energia.com

Połączenie międzynarodowego doświadczenia grupy EDP, jej stabilnej pozycji finansowej z doświadczeniem polskiej kadry menadżerskiej i jej doskonałą znajomością rodzimego rynku, przekłada się kompleksowe wsparcie dla firm, które szukają oszczędności w rachunku za energię elektryczną i chcą uczestniczyć w procesie transformacji energetycznej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.