Komunikaty PR

EDP wynosi biznes na orbitę Słońca

2023-04-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

EDP, międzynarodowy koncern energetyczny, właśnie rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową w Polsce. Marka, będąca światowym liderem w obszarze energii odnawialnej, zamierza promować zintegrowaną ofertę rozwiązań fotowoltaicznych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą zaoszczędzić nawet 30 proc. wydatków na energię elektryczną.

Grupa EDP to globalny lider w dziedzinie energii odnawialnej, obecny w 29 krajach na trzech kontynentach. W Polsce, poprzez spółkę EDP Energia Polska (EDP EP) firma oferuje rozwiązania fotowoltaiczne dla biznesu. Najnowsza kampania marki jest wyrazem ambicji, by stać się liderem transformacji energetycznej i przyczyniać się do dekarbonizacji gospodarek oraz budowania lepszej przyszłości.

Słoneczna oferta od EDP

Rozproszona produkcja energii słonecznej jest jednym z głównych sposobów, wskazywanych przez instytucje europejskie, umożliwiających osiągnięcie celów neutralności klimatycznej.  Właśnie tego dotyczy nowa oferta EDP – Solarny System Fotowoltaiczny – która została przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach.

W ofercie znalazły się propozycje dotyczące zarówno paneli słonecznych, jak i monitoringu. Ten kompleksowy system wykorzystujący energię ze słońca pozwoli obniżyć rachunki firm za energię nawet o 30 proc. a w modelu PV-as-a-Service jednocześnie zwalniając przedsiębiorców z konieczności inwestowania własnych środków.

Biznes na orbicie Słońca

W wyjątkowo trudnym okresie dla firm i przy wysokiej zmienności cen energii na rynku międzynarodowym EDP intensyfikuje działania mające na celu budowanie wizerunku partnera małych i średnich przedsiębiorstw, który kompleksowo wspiera swoich klientów i jest otwarty na ich potrzeby. Aby wzmocnić ten przekaz, firma przygotowała kampanię multimedialną dla segmentu biznesowego pod hasłem "Twoja firma może kręcić się wokół Słońca".

Koncept kreatywny kampanii zakłada zestawienie realiów działalności różnych firm, z magią przestrzeni kosmicznej i brakiem grawitacji. Akcja, rozgrywająca się na orbicie Słońca, jest bezpośrednim nawiązaniem do nowej oferty EDP, czyli zintegrowanych rozwiązań fotowoltaicznych. Celem kampanii jest pokazanie, że nawet małe i średnie przedsiębiorstwa, mogą aktywnie uczestniczyć w transformacji energetycznej, budując swoją konkurencyjność na rynku dzięki wykorzystaniu energii słonecznej. Za przygotowanie konceptu kampanii odpowiadała globalna grupa Dentsu Creative, a produkcją zajęło się portugalskie Studio 78.

Realizacja spotu była możliwa dzięki technologii BOLT motion control – ramię robotyczne do precyzyjnego filmowania podwieszanych aktorów oraz reżyserii artystów Cirque du Soleil. Postprodukcja spotu zajęła ponad 300 godzin.

Plan mediowy, opracowany przez Wavemaker, zakłada wykorzystanie takich kanałów jak TV, radio, digital i outdoor.

Więcej szczegółów na temat nowej ofery EDP znaleźć mozna na stronie: https://www.edpenergia.pl/pl/biznes/energia-sloneczna

 

***

Poznaj EDP i EDP Energia Polska

EDP jest międzynarodową firmą energetyczną, która od czterech dekad dynamicznie rozwija swoją działalność na globalnym rynku energetycznym. Grupa EDP jest obecna w 29 krajach na trzech kontynentach i zatrudnia ponad 13 000 pracowników. Do 2022 roku EDP zakontraktowało ponad 670 MWp mocy solarnej w Europie, czyli około 2 razy więcej niż w 2021 roku.

EDP jest czwartym największym producentem energii wiatrowej, słonecznej na świecie i rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 2007 roku właśnie w obszarze energetyki wiatrowej poprzez spółkę EDP Renewables. W 2020 roku grupa EDP rozszerzyła swoje portfolio na polskim rynku powołując spółkę EDP Energia Polska, odpowiedzialną za usługi w zakresie rozwiązań fotowoltaicznych dla biznesu. W 2022 roku EDP umocniło swoją pozycję na rynku poprzez akwizycje spółek Soon Energy oraz Zielona-Energia.com

Połączenie międzynarodowego doświadczenia grupy EDP, jej stabilnej pozycji finansowej z doświadczeniem polskiej kadry menadżerskiej i jej doskonałą znajomością rodzimego rynku, przekłada się kompleksowe wsparcie dla firm, które szukają oszczędności w rachunku za energię elektryczną i chcą uczestniczyć w procesie transformacji energetycznej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.