EDP wynosi biznes na orbitę Słońca
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
EDP, międzynarodowy koncern energetyczny, właśnie rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową w Polsce. Marka, będąca światowym liderem w obszarze energii odnawialnej, zamierza promować zintegrowaną ofertę rozwiązań fotowoltaicznych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą zaoszczędzić nawet 30 proc. wydatków na energię elektryczną.
Grupa EDP to globalny lider w dziedzinie energii odnawialnej, obecny w 29 krajach na trzech kontynentach. W Polsce, poprzez spółkę EDP Energia Polska (EDP EP) firma oferuje rozwiązania fotowoltaiczne dla biznesu. Najnowsza kampania marki jest wyrazem ambicji, by stać się liderem transformacji energetycznej i przyczyniać się do dekarbonizacji gospodarek oraz budowania lepszej przyszłości.
Słoneczna oferta od EDP
Rozproszona produkcja energii słonecznej jest jednym z głównych sposobów, wskazywanych przez instytucje europejskie, umożliwiających osiągnięcie celów neutralności klimatycznej. Właśnie tego dotyczy nowa oferta EDP – Solarny System Fotowoltaiczny – która została przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach.
W ofercie znalazły się propozycje dotyczące zarówno paneli słonecznych, jak i monitoringu. Ten kompleksowy system wykorzystujący energię ze słońca pozwoli obniżyć rachunki firm za energię nawet o 30 proc. a w modelu PV-as-a-Service jednocześnie zwalniając przedsiębiorców z konieczności inwestowania własnych środków.
Biznes na orbicie Słońca
W wyjątkowo trudnym okresie dla firm i przy wysokiej zmienności cen energii na rynku międzynarodowym EDP intensyfikuje działania mające na celu budowanie wizerunku partnera małych i średnich przedsiębiorstw, który kompleksowo wspiera swoich klientów i jest otwarty na ich potrzeby. Aby wzmocnić ten przekaz, firma przygotowała kampanię multimedialną dla segmentu biznesowego pod hasłem "Twoja firma może kręcić się wokół Słońca".
Koncept kreatywny kampanii zakłada zestawienie realiów działalności różnych firm, z magią przestrzeni kosmicznej i brakiem grawitacji. Akcja, rozgrywająca się na orbicie Słońca, jest bezpośrednim nawiązaniem do nowej oferty EDP, czyli zintegrowanych rozwiązań fotowoltaicznych. Celem kampanii jest pokazanie, że nawet małe i średnie przedsiębiorstwa, mogą aktywnie uczestniczyć w transformacji energetycznej, budując swoją konkurencyjność na rynku dzięki wykorzystaniu energii słonecznej. Za przygotowanie konceptu kampanii odpowiadała globalna grupa Dentsu Creative, a produkcją zajęło się portugalskie Studio 78.
Realizacja spotu była możliwa dzięki technologii BOLT motion control – ramię robotyczne do precyzyjnego filmowania podwieszanych aktorów oraz reżyserii artystów Cirque du Soleil. Postprodukcja spotu zajęła ponad 300 godzin.
Plan mediowy, opracowany przez Wavemaker, zakłada wykorzystanie takich kanałów jak TV, radio, digital i outdoor.
Więcej szczegółów na temat nowej ofery EDP znaleźć mozna na stronie: https://www.edpenergia.pl/pl/biznes/energia-sloneczna
***
Poznaj EDP i EDP Energia Polska
EDP jest międzynarodową firmą energetyczną, która od czterech dekad dynamicznie rozwija swoją działalność na globalnym rynku energetycznym. Grupa EDP jest obecna w 29 krajach na trzech kontynentach i zatrudnia ponad 13 000 pracowników. Do 2022 roku EDP zakontraktowało ponad 670 MWp mocy solarnej w Europie, czyli około 2 razy więcej niż w 2021 roku.
EDP jest czwartym największym producentem energii wiatrowej, słonecznej na świecie i rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 2007 roku właśnie w obszarze energetyki wiatrowej poprzez spółkę EDP Renewables. W 2020 roku grupa EDP rozszerzyła swoje portfolio na polskim rynku powołując spółkę EDP Energia Polska, odpowiedzialną za usługi w zakresie rozwiązań fotowoltaicznych dla biznesu. W 2022 roku EDP umocniło swoją pozycję na rynku poprzez akwizycje spółek Soon Energy oraz Zielona-Energia.com
Połączenie międzynarodowego doświadczenia grupy EDP, jej stabilnej pozycji finansowej z doświadczeniem polskiej kadry menadżerskiej i jej doskonałą znajomością rodzimego rynku, przekłada się kompleksowe wsparcie dla firm, które szukają oszczędności w rachunku za energię elektryczną i chcą uczestniczyć w procesie transformacji energetycznej.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.