Komunikaty PR

Europapier wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy

2020-01-16  |  01:00
Biuro prasowe

Ze względu na troskę o środowisko jak i potrzeby klientów, Europapier Polska wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy IMPACT.

IMPACT I IMPACT NATURE

Papier IMPACT i IMPACT NATURE pochodzą od austriackiej firmy Lenzing Papier, która to, pragnąc mieć jak najmniejszy wpływ na środowisko, minimalizuje emisję gazów, deklaruje restrykcyjne oszczędzanie wody czy chociażby ponowne wykorzystywanie odpadów produkcji, co potwierdzają liczne międzynarodowe certyfikaty. Stąd też wybierając papiery IMPACT, można mieć pewność, że powstały one w przyjaznych dla natury warunkach. A co równie istotne, dostępne są w szerokim zakresie gramatur, wyróżniają się doskonałą bielą, są odporne na starzenie oraz przeznaczone zarówno do druku laserowego, jak i atramentowego. 

 

Gramatura i ISO

IMPACT jest papierem w 100% pochodzącym z recyklingu. Ponadto jego produkcja pozbawiona została optycznych środków rozjaśniających i wybielającego chloru, na rzecz nowoczesnych procesów przetwarzania recyklingowanego włókna. IMPACT to papier niepowlekany i spulchniony, cechuje się wysoką nieprzezroczystością, odpornością na starzenie oraz znakomitą bielą, której wskaźnik CIE ISO 1475 dla papieru IMPACT wynosi: 150%, a dla IMPACT NATURAL CIE ISO 11475: 90%. Papiery dostępne są w gramaturze od 70 do 350 g/m2:

Certyfikaty

Papiery recyklingowe dostępne w ofercie Europapier Polska spełniają międzynarodowe normy produkcji, surowe wymogi dotyczące ekologii oraz posiadają gwarancję pochodzenia drewna, a świadczy o tym szereg certyfikatów takich jak Blue Angel, FSC, EU Ecolabel, Nordic Swan Ecolabel, ISO 9001, ISO 14001, DIN 6738.

Szczegóły dostępne u przedstawicieli handlowych Europapier Polska.

www.europapier.pl

biuro@europapier.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.