Europapier wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy

Ze względu na troskę o środowisko jak i potrzeby klientów, Europapier Polska wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy IMPACT.
IMPACT I IMPACT NATURE
Papier IMPACT i IMPACT NATURE pochodzą od austriackiej firmy Lenzing Papier, która to, pragnąc mieć jak najmniejszy wpływ na środowisko, minimalizuje emisję gazów, deklaruje restrykcyjne oszczędzanie wody czy chociażby ponowne wykorzystywanie odpadów produkcji, co potwierdzają liczne międzynarodowe certyfikaty. Stąd też wybierając papiery IMPACT, można mieć pewność, że powstały one w przyjaznych dla natury warunkach. A co równie istotne, dostępne są w szerokim zakresie gramatur, wyróżniają się doskonałą bielą, są odporne na starzenie oraz przeznaczone zarówno do druku laserowego, jak i atramentowego.
Gramatura i ISO
IMPACT jest papierem w 100% pochodzącym z recyklingu. Ponadto jego produkcja pozbawiona została optycznych środków rozjaśniających i wybielającego chloru, na rzecz nowoczesnych procesów przetwarzania recyklingowanego włókna. IMPACT to papier niepowlekany i spulchniony, cechuje się wysoką nieprzezroczystością, odpornością na starzenie oraz znakomitą bielą, której wskaźnik CIE ISO 1475 dla papieru IMPACT wynosi: 150%, a dla IMPACT NATURAL CIE ISO 11475: 90%. Papiery dostępne są w gramaturze od 70 do 350 g/m2:
Certyfikaty
Papiery recyklingowe dostępne w ofercie Europapier Polska spełniają międzynarodowe normy produkcji, surowe wymogi dotyczące ekologii oraz posiadają gwarancję pochodzenia drewna, a świadczy o tym szereg certyfikatów takich jak Blue Angel, FSC, EU Ecolabel, Nordic Swan Ecolabel, ISO 9001, ISO 14001, DIN 6738.
Szczegóły dostępne u przedstawicieli handlowych Europapier Polska.
www.europapier.pl
biuro@europapier.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.