Komunikaty PR

Europapier wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy

2020-01-16  |  01:00
Biuro prasowe

Ze względu na troskę o środowisko jak i potrzeby klientów, Europapier Polska wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy IMPACT.

IMPACT I IMPACT NATURE

Papier IMPACT i IMPACT NATURE pochodzą od austriackiej firmy Lenzing Papier, która to, pragnąc mieć jak najmniejszy wpływ na środowisko, minimalizuje emisję gazów, deklaruje restrykcyjne oszczędzanie wody czy chociażby ponowne wykorzystywanie odpadów produkcji, co potwierdzają liczne międzynarodowe certyfikaty. Stąd też wybierając papiery IMPACT, można mieć pewność, że powstały one w przyjaznych dla natury warunkach. A co równie istotne, dostępne są w szerokim zakresie gramatur, wyróżniają się doskonałą bielą, są odporne na starzenie oraz przeznaczone zarówno do druku laserowego, jak i atramentowego. 

 

Gramatura i ISO

IMPACT jest papierem w 100% pochodzącym z recyklingu. Ponadto jego produkcja pozbawiona została optycznych środków rozjaśniających i wybielającego chloru, na rzecz nowoczesnych procesów przetwarzania recyklingowanego włókna. IMPACT to papier niepowlekany i spulchniony, cechuje się wysoką nieprzezroczystością, odpornością na starzenie oraz znakomitą bielą, której wskaźnik CIE ISO 1475 dla papieru IMPACT wynosi: 150%, a dla IMPACT NATURAL CIE ISO 11475: 90%. Papiery dostępne są w gramaturze od 70 do 350 g/m2:

Certyfikaty

Papiery recyklingowe dostępne w ofercie Europapier Polska spełniają międzynarodowe normy produkcji, surowe wymogi dotyczące ekologii oraz posiadają gwarancję pochodzenia drewna, a świadczy o tym szereg certyfikatów takich jak Blue Angel, FSC, EU Ecolabel, Nordic Swan Ecolabel, ISO 9001, ISO 14001, DIN 6738.

Szczegóły dostępne u przedstawicieli handlowych Europapier Polska.

www.europapier.pl

biuro@europapier.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.