Europapier wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy
Ze względu na troskę o środowisko jak i potrzeby klientów, Europapier Polska wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy IMPACT.
IMPACT I IMPACT NATURE
Papier IMPACT i IMPACT NATURE pochodzą od austriackiej firmy Lenzing Papier, która to, pragnąc mieć jak najmniejszy wpływ na środowisko, minimalizuje emisję gazów, deklaruje restrykcyjne oszczędzanie wody czy chociażby ponowne wykorzystywanie odpadów produkcji, co potwierdzają liczne międzynarodowe certyfikaty. Stąd też wybierając papiery IMPACT, można mieć pewność, że powstały one w przyjaznych dla natury warunkach. A co równie istotne, dostępne są w szerokim zakresie gramatur, wyróżniają się doskonałą bielą, są odporne na starzenie oraz przeznaczone zarówno do druku laserowego, jak i atramentowego.
Gramatura i ISO
IMPACT jest papierem w 100% pochodzącym z recyklingu. Ponadto jego produkcja pozbawiona została optycznych środków rozjaśniających i wybielającego chloru, na rzecz nowoczesnych procesów przetwarzania recyklingowanego włókna. IMPACT to papier niepowlekany i spulchniony, cechuje się wysoką nieprzezroczystością, odpornością na starzenie oraz znakomitą bielą, której wskaźnik CIE ISO 1475 dla papieru IMPACT wynosi: 150%, a dla IMPACT NATURAL CIE ISO 11475: 90%. Papiery dostępne są w gramaturze od 70 do 350 g/m2:
Certyfikaty
Papiery recyklingowe dostępne w ofercie Europapier Polska spełniają międzynarodowe normy produkcji, surowe wymogi dotyczące ekologii oraz posiadają gwarancję pochodzenia drewna, a świadczy o tym szereg certyfikatów takich jak Blue Angel, FSC, EU Ecolabel, Nordic Swan Ecolabel, ISO 9001, ISO 14001, DIN 6738.
Szczegóły dostępne u przedstawicieli handlowych Europapier Polska.
www.europapier.pl
biuro@europapier.pl
Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis
McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna
Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.
Problemy społeczne
Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem
Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.